Dark Souls 2 ohlášeno, známe všechny detaily

Hráče s železnou vůlí opět čekají náročné výzvy.

Vydavatel Namco Bandai dnes časně ráno mile překvapil s ohlášením Dark Souls 2, pokračování netradičního hardcore akčního RPG a jedné z nejlepších her roku 2011 (recenze). Vyvíjí ho opět japonské studio FromSoftware a to od začátku rovnou na PC (port jedničky moc nedopadl), PS3 i X360. Datum vydání se máme dozvědět, až se více přiblíží.

Ve výpravném dobrodružství čekají hráče s železnou vůlí náročné souboje, za jejichž zvládnutí získají těžce vydobytou slávu. Dark Souls 2 má nabídnout přesně ten samý typ výzev a nikdy nekončícího boje, který se stal typickým znakem této série. Mohou se však těšit i na zbrusu nové ďábelské překážky, s nimiž se ještě nesetkali. Fenomenální oznamovací filmeček z VGA, u kterého někteří tipovali, že je z Dragon Age 3. UPDATE: kvalitnější verze ze soboty odpoledne zde.

VGA filmeček z Dark Souls 2

Vrchní dozor nad pokračováním má přímo tvůrce série Souls Hidetaka Miyazaki a v čele vývojářského týmu stojí ředitel FromSoftware Tomohiro Shibuya. To má být zárukou, že dvojka bude věrná odkazu série. Ve hře bude nový hrdina, zbrusu nový příběh a dosud neznámý svět, ve kterém přežijí jen ti, kdo se nebojí postavit těm nejnáročnějším výzvám a uspět v nich. Během putování zničeným světem plného smrti a zoufalství narazí dobrodruhové na epické bitvy s hrozivými protivníky a krvelačnými bossy.

Hráči se také dočkají přepracovaného serverového multiplayeru, díky kterému si budou moci vychutnat nezaměnitelné krvavé bitvy v Dark Souls 2 společně se svými přáteli. A kdo prokáže dostatek houževnatosti a bojových schopností, toho čeká bohatá odměna.

11

„Jen málo titulů dokáže hráče odměnit tak jako série Dark Souls. A každému, který najde dost odvahy pustit se do zdejších výzev, dá Dark Souls 2 pocit tak ohromného zadostiučinění, že na něj nikdy nezapomene,“ prohlásil Olivier Comte, viceprezident prodeje, marketingu a distribuce Namco Bandai Europe. „Hra odmítá jakékoli kompromisy. A stejně perfekcionistický přístup mají k celé věci i samotní skvělí lidé z FromSoftware, pro které je vývoj tohoto klenotu zkouškou houževnatosti hráčů i jich samotných.“

„Díky práci na nejnovější kapitole ságy Dark Souls můžeme inovovat celkový design a herní systém, přijít se zbrusu novým příběhem a prohloubit možnosti aktivit v herním světě. Tyto kroky jsou při vývoji Dark Souls II naprosto klíčové, protože jen tak můžeme svět Dark Souls posunout opět o krok dál,“ řekl o Dark Souls II Tomohiro Shibuya, ředitel FromSoftware. „Celý vývojářský tým dělá vše pro to, aby hra Dark Souls II nabídla něco nového a neokoukaného, aniž by přitom opustila vlastní kořeny spočívající v tradičně vysoké obtížnosti. Rádi bychom fanoušky překvapili a zároveň potěšili různými novinkami a dějovými zvraty, a přitom přesvědčili i nové hráče, aby se k nám na této temné pouti připojili.“

12

V provozu už je i zatím prázdná homepage.

- komentáře (17)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

  • Nahrává se...