Skip to main content
If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

Trik EA Access s časovým omezením předčasného přístupu

Placená náhražka dem lze zkusit jen po 6 hodin.

Když byl program EA Access na Xbox One koncem července představen, na papíře působil velmi lákavě. Jenže se ukazuje, že EA nám v prvotním článku jaksi zapomněli sdělit jednu docela důležitou podmínku.

Předčasný přístup ke zkušebním verzím plných her pět dnů před oficiálním vydáním, tedy jedna ze tří nosných funkcí programu, totiž nefunguje tak, jak mnozí předpokládali.

Vyšlo to najevo u aktuálního Early Access k americkému fotbalu Madden NFL 15, tedy první takové hře, u níž uživatelé zjistili, že ji smějí ochutnat jen po dobu maximálně šesti hodin. Jakmile je vyčerpají - a nevíme, zda se do toho počítá i čas strávený menu nebo jen čistě hraní (pravděpodobnější varianta) - mají útrum a musejí si počkat do příštího úterý, 26. srpna, než dojde k oficiální premiéře.

Protože mělo jít o jakousi náhražku hratelných dem, kdy to standardní u této konkrétní hry vůbec neexistuje (na rozdíl od FIFA 15 či NHL 15), celkem zamrzí, že nelze hrát neomezeně dlouho. Zvlášť pokud jste už uhradili 5 dolarů měsíčně nebo 30 dolarů ročně za předplatné EA Access. I vzhledem k tomu, že neexistuje jiný způsob, jak si Madden NFL 15 před zakoupením vyzkoušet než touto metodou (a na PS4 už vůbec).

EA tento časový limit potvrdili bez bližšího zdůvodnění. Na druhou stranu, jsou ještě hodní, protože pracovník Microsoftu v nedávném podcastu utrousil, že EA Access dovolí minimálně dvě hodiny hraní a tady jich dostáváme šest.

Kotaku si zase všimli, že je docela složité najít, kde se automaticky obnovované měsíční předplatné EA Access ruší. Vzešlo z toho, že tuto částku si od uživatele účtuje kupodivu Microsoft a nikoli přímo EA, kteří poskytují obsah.

UbiSoft mezitím konstatoval, že se mu nápad na takovýto program zamlouvá a že zváží, jestli ho nezavést u svých her též. Sony však zopakovala, že nechce tyto předplatné u jednotlivých vydavatelů na PS4 povolovat, protože by to znamenalo precedens a každá firma by pak po ní chtěla něco podobného, čímž by se zahltila PlayStation Network.

Read this next