If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

Level nevyjde ani o těchto prázdninách

+ protestoval proti rozdávání k plným hrám.

Vlastní zpráva - Obíhat trafiky a ptát se nic netušících prodavaček na nové číslo, jako jindy koncem měsíce, je zbytečné. Byl by to jen zabitý čas, který se dá strávit mnohem užitečněji.

Časopis Level se totiž i tentokrát rozhodl, že léto opět nestandardně vynechá. Mezi čísly tak uplyne dvouměsíční pauza, během které se čtenáři lační po novinkách z herního světa po E3 musejí obrátit někam jinam. To příští se objeví až koncem srpna.

Když si redaktoři ty samé dlouhé prázdniny udělali loni, oficiálně to zdůvodňovali nedostatkem inzerentů přes léto. Popravdě řečeno, ono jich tedy moc nebývá ani v ostatních měsících roku - pokud se zastavíte třeba na benzínce a magazín tam letmo prolistujete (bez plných her je už bez fólie), najdete vždy reklam jen pár, že to všechny náklady rozhodně nemůže pokrýt (i proto ty finanční potíže).

Prodejnost Levelu za rok 2015 není známa, protože se nechal vyřadit z auditu ABC ČR, aby ji veřejnost nemohla dále zkoumat. Redakce to nicméně nedávno v pořadu komentovala slovy, že se prý drží plus minus stále na stejné hladině co předtím, což znamená jen nějaké čtyři až pět tisíc prodaných výtisků v měsíce, kdy vyjde.

Mimochodem, stále běží akce, že zatím poslední červnové číslo Levelu lze zdarma získat při nákupu PC her na Alza.cz. Ale už ho bohužel nedostanete k těm nejlevnějším titulům za 49 Kč jako dříve, protože časopisu se to nelíbilo a protestoval proti tomu.

I to vypovídá o současné situaci, zatímco všechny jiné magazíny jsou za každý takový rozdaný kus rádi, protože si ho mohou počítat do svých celkových čísel a je to pro ně svým způsobem šikovná propagace. Někteří čtenáři Eurogameru toto přikládání minule trefně glosovali, že dříve se dávaly plné hry k papíráku, kdežto nyní to už funguje obráceně...

Sign in and unlock a world of features

Get access to commenting, homepage personalisation, newsletters, and more!

About the Author
Jan Doskocil avatar

Jan Doskocil

EG.cz Managing Director

Comments