If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

S moc díly Need for Speed se to přehánělo

Uznal producent.

Když neustále dostáváte stejnou otázku, proč zavedenou sérii rebootujete, musíte mít připravenou celou řadu odpovědí. Opakováním jen jedné a té samé byste se do médií nedostali, navíc by byla nuda jet jako kolovrátek každý týden na nějaké výstavě tu naučenou frázi.

Výkonný producent Marcus Nilsson ze studia Ghost Games proto v rozhovoru pro časopis OXM přišel s novým pohledem na věc, který si při oznámení hry nemohl dovolit.

Přiznal, že Need for Speed v minulosti vycházelo příliš často a bylo to pro publikum až podivné: "Vydat Need for Speed: The Run pouhých šest měsíců po koncepčně odlišném Need for Speed: Shift bylo matoucí. Nejen, že to saturovalo značku, ale také v tom měli hráči hokej."

Narážel na všechny ty odbočky, různé jízdní modely a nový díl podzim co podzim. Nic z toho prý značce NFS neprospělo.

Aby tenhle problém EA napravili, nechali sérii rok spát a restartují ji s letošním pokračováním, které vyjde v listopadu. Vrátí se do něj i vůz BMW M3 E46 z původního Most Wanted, který bude navíc široce přizpůsobitelný. Hráči s předobjednávkou k tomuto vozu dostanou předčasný přístup.

Sign in and unlock a world of features

Get access to commenting, homepage personalisation, newsletters, and more!

In this article

Need for Speed

PS4, Xbox One, Nintendo GBA, PC

Related topics
About the Author
Jan Doskocil avatar

Jan Doskocil

EG.cz Managing Director

Comments