If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

War Thunder dostane efekty GameWorks

A jsou hodně vidět.

Ruské Free-2-Play válčení hlásí výrazný upgrade. Studio Gajin se dohodlo na spolupráci s Nvidií na implementaci jejích technologií GameWorks do hry, která díky tomu bude mnohem hezčí a propracovanější, jak dokazují obrázky i srovnávací video:

Konkrétně War Thunder obohatí o novou možnost zničení velkých objektů, jako jsou části zdí nebo celé budovy, takže nepřítel se už pak nebude mít kde schovat a tanková bitva získá na dynamičnosti.

S technologií Waveworks od Nvidia ožijí veškeré vodní plochy ve hře, od realistických vln v oceánu, přes jezera až po řeky, na jejichž hladině dokonce poznáte, kterým směrem fouká vítr a jak je silný. Povrch vodní hladiny také bude mít nové interakce s ostatními objekty a hráči, což se pozitivně projeví na všech mapách - například když hydroplán přistane do vln rozbouřeného moře.

Fyzikálně založené renderovaní přidané do vlastního Dagor enginu zase zajistí, aby se v grafice správně interpretovalo různé nasvícení na jednotlivých objektech. Na stíhačce se bude prudké světlo odrážet jinak než na dřevě či skle. Cílem tvůrců je, aby se všechny vychytávky povedlo rozchodit v obou verzích War Thunder na PC i PS4, i na různých HW konfiguracích, včetně těch low-endových.

Cover image for YouTube videoDagor Engine 4.0 & NVIDIA Gameworks: New Technologies

Sign in and unlock a world of features

Get access to commenting, homepage personalisation, newsletters, and more!

In this article

War Thunder

PS4, Xbox One, PC

About the Author
Jan Doskocil avatar

Jan Doskocil

EG.cz Managing Director

Comments