If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

Mafia 3 původně vůbec nemělo dělat tohle studio

Dozvuky o herním světě.

Po středečním druhém preview, které v takovém rozsahu dosud jinde na českém internetu nenajdete, přinášíme pár doplňujících detailů z časopisu Game Informer.

Nejzajímavější je ten, že kalifornské studio Hangar 13 původně Mafia 3 vůbec nemělo dělat. Když známý vývojář Haden Blackman a nynější šéf dostal velkorysou nabídku sestavit si, dle vlastních slov, "svůj fotbalový tým snů", lákal designéry se zkušenostmi z Dead Space 2, Splinter Cell Blacklist, Tomb Raidera či Star Wars 1313 na to, "aby byli součástí unikátního projektu". S vášní pro otevřené světy, odhodlání vyvíjet vlastní technologie (i proto Laurent Gorga, technický ředitel bývalých Illusion Softworks) a vytvářet unikátní herní zážitky.

Už chápeme, proč tento název studia

"Původně se nejednalo o Mafii, ale když ji prezident 2K Christoph Hartmann dal do hry, neměl jsem moc důvodů, proč dlouho váhat: Jednak šance založit nové studio nakládající s existující sérií, včetně početné fanouškovské základny. Zadruhé z kreativního hlediska, když Mafia měla vždy smysl pro silný příběh v ten pravý čas a na pravém místě. Mít příležitost redefinovat slovo mafia a nesoustředit se pouze na italskou mafii mě snadno přesvědčilo, abych tu práci vzal."

Z Game Informeru jsme se dále dozvěděli, že venkov a bažiny kolem New Orleans budou tvořit 25% z celého herního světa Mafia 3, což je docela dost. Původně se prý zvažoval návrat do města Empire Bay z druhého dílu, ale ten se nakonec zavrhl.

Nový artwork mimoměstského prostředí

Největší výzvou pro vývojáře prý bylo naučit umělou inteligenci, aby fungovala hladce jak v otevřeném světě, tak v prostředí specifických misí. Policii prý už tak snadno nesetřesete, za což vděčíme tzv. "kriminálnímu ekosystému", na který jsou tvůrci náležitě hrdí.

Mafia 3 (rezervovat na Alza.cz) prý nebude rozlišovat, jestli právě něco děláte v otevřeném světě nebo zda jste zrovna pronásledovaní či plníte určitou misi. Tyto dvě části hry půjdou ruku v ruce. Autoři se také snaží, aby všechno, co děláte, mělo nějaký smysl, a abyste si mohli dělat, cokoli vás kdykoli napadne. Více již v tom středečním preview, vydání se plánuje na 2016 pro PC, PS4 a X1.

A ještě jeden nový úlovek s tržnicí

Sign in and unlock a world of features

Get access to commenting, homepage personalisation, newsletters, and more!

In this article

Mafia III

Video Game

Related topics
About the Author
Jan Doskocil avatar

Jan Doskocil

EG.cz Managing Director

Comments