If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

Znovu o boji v Assasssins Creed Origins

Jaký je hlavní rozdíl?

Ashrafa Ismaila bude do října znát jako svého přibuzného, vyskytuje se totiž v tolika videích, že snad ani na vývoj hry nemůže mít čas. Tentokrát nám z pozice šéfa tvůrců znovu poví o bojích v Assassins Creed Origins (Alza.cz).

Cover image for YouTube videoDev Q&A #1: Focus on Combat - with Ashraf Ismail

V předešlých dílech použili systém, že když hrdina provedl útok, spustila se bojová animace vaše i nepřátele, museli jste počkat, až se animace dokončí a pak jste mohli pokračovat. Zde to bude fungovat odlišně (kdykoli máchnete zbraní, provede se to, i když okolo vás nikdo nebude) a čerpat ze systému hitboxů. Takže klíčová má být vzdálenost od nepřátele, rychlost vaší zbraně a váš úhel vůči protivnikům. Už to tedy není jen o míře zranění, nýbrž o dalších parametrech, které si musíte hlídat. Že by taková kopie systému bojů z Dark Souls?

Sign in and unlock a world of features

Get access to commenting, homepage personalisation, newsletters, and more!

In this article

Assassin's Creed: Origins

PS4, Xbox One, PC

Related topics
About the Author
Jan Doskocil avatar

Jan Doskocil

EG.cz Managing Director

Comments