Druhý trailer Red Dead Redemption 2 je pecka

Drobky o příběhu + rozbor.

Zatímco první trailer před rokem byl jen průletem krajinou, tentokrát je už znát, že se v Rockstaru neflákali a s vývojem pořádně pokročili. Ukázal toho totiž z Red Dead Redemption 2 (Alza.cz) až překvapivě hodně: postavy v cutscénách už jsou plně nadabované a disponují fantastickými, fotorealistickými obličeji, jaké snad ještě ve hrách s tak rozlehlým otevřeným světem nebyly. Kochejte se v minutě a půl sami:

Sony uvedla, že tento druhý trailer byl zachycen na PlayStation 4 (tedy nikoli na PS4 Pro) v rámci avizované marketingové spolupráce s tvůrci. Přesné datum vydání stále nesdělili (jen jaro 2018), patrně si s ním nejsou ještě úplně jisti. Odhaduje se někdy duben až květen příštího roku - jak v množném čísle uvádějí - "na PS4 a Xbox One systémy", což samozřejmě znamená i podporu modelu Pro a Xbox One X.

Hra má být prequelem a její příběh má vyprávět o postavě psance jménem Arthur Morgan, který je členem gangu Van der Linde. Ten byl i v jedničce, ač se mu tam spíš říkalo Dutch's Gang a tehdejší hrdina John Marston byl jeho členem. Ke konci (1:16) postava nazývá jednu postavu Dutch, ta byla i v předchůdci (jinak srovnání s jedničkou níže, dle Redditu). Gang má dle popisku Rockstaru loupit, bojovat a krást v drsném srdci Ameriky, aby prý vůbec dokázal přežít.

Soudě dle traileru budete v Red Dead Redemption 2 mimojiné spát pod stanem v prérii za východu slunce, kuchtit si jídlo u ohňíčku (asi jediná horší scéna s divnou texturou země v nízkém rozlišení, krapet šok po těch parádních úvodních panoramatech), přepadávat parní vlaky odvážným skokem při výjezdu z tunelu (skvělá animace zachycení se za střechu za jízdy), brodit se v hlubokém sněhu za kruté zimy (tzn. sníh není jen na vrcholcích kopců na obzoru, čtyři roční období?), nutit šerifa k otevření sejfu (klasika), škrtit někoho a hodit s ním o zeď budovy ve městě.

Dále lovit divokou zvěř v lese s lukem (Tomb Raider?), po pás se prodírat bažinou plnou krokodýlů (jih USA jako v Mafia 3?), honit se s medvědem v řece, zkušeně bodat nůž mezi prsty v jednou ostrou ženou s kloboukem (prý jste jediným z těch šašků, kterému věří), chytat splašeného koně lasem či zanechávat za sebou hořící spoušť (tahle scéna v závěru možná až moc připomíná Heisty z GTA5). Jistá je i návštěva města Armadillo s věží, jak jej známe z RDR jedničky, které pak zkopírovalo Wild West Online.

Red Dead Redemption 2