Skip to main content
If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

Francouzský a britský spot CoD WW2

Stejné téma, jiné uchopení.

Aby se žádná velká země necítila ukřivděna, že reklama neodpovídá jejímu stylu, nechali Activision nezvykle vyrobit hned několik spotů s živými herci na Call of Duty WW2 (Alza.cz). I s vyhověním nepsaným multikulturním pravidlům.

Námět o opětovném setkání vašeho týmu je totožný jako u toho včerejšího pro Američany. Tam mnozí trefně upozornili, že vlastně výrobce střílí do vlastních řad (sdělení klipu "už takhle dlouho nevyšlo pořádné CoD") nebo zda má znamenat, že proti vám ve hře budou hrát jen samí takoví odrostlí hráči ze střední generace (a ne děti jako jindy).

Watch on YouTube

Vlastně jsou tyto tři reklamy i takovým testem, která země a který typ humoru je vám osobně blízký. V té britské samozřejmě stále prší, jezdí tam staré taxíky, vše je takové tradičnější (místy jak ve filmovém Trainspottingu) a obhájkyně zahodí před soudem svůj talár, zatímco v korporátu to tam vypadá trochu jinak než v Americe.

Ve francouzské verzi zase nesmí chybět přistěhovalci v metru a pikolík v luxusním hotelu se zvláštním charisma na krásné dívky, z nichž jedna odmítne kvůli návratu k Call of Duty romantickou vyjížďku s přítelem v labuti na jezeru. Který spot se líbil nejvíce vám?

Watch on YouTube

Read this next