Skip to main content
If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

Spekulace o Devil May Cry 5

Sesbírané info před ohlášením.

Když k oficiálnímu oznámení nedošlo ani na Paris Games Week, rozhodla se fanouškovská komunita zkompilovat všechny dostupné drby o novém pokračování Devil May Cry (Alza.cz), které má mít v podtitulu numerickou číslovku V, asi aby se to nepletlo. Vše níže uvedené berte s rezervou, nic z toho ještě Capcom nepotvrdil.

Hra, jejíž vývoj trvá už aspoň dva roky, má vyjít někdy ve fiskálním roce 2019, čili mezi dubnem 2018 a březnem 2019. Protože Sony hradí část nákladů, má být v něčem PS4 exkluzivní, buď kompletně nebo jen časově.

DMC5 má chystat ten samý tým co předešlé díly či Dragons Dogma, s čímž souvisí vypůjčení si některých prvků. Součástí má být dosud nejdelší minutáž cutscén v sérii, přičemž cílení má být na širší publikum než dříve. Herci, kteří minule nadabovali hlavní hrdiny, jako Dante, Nero či Vergil, se vrátí.

Jednou z novinek se má stát, že budete moci ovládat vícero postav, nejčastěji se hovoří o třech. Jedna z nich má být velmi silná a budete je měnit v klíčových momentech příběhu, který naváže na moment z konce DMC4. Občas se mají řešit vzájemné vztahy mezi hrdiny, svou roli prý sehraje i Trish, avšak u ní není jisté, že bude ovladatelná. Ústředním záporákem se stane Prince of Darkness.

Design levelů v DMC5 má být mnohem otevřenější než v předchůdcích, ale zase od toho nečekejte úplně otevřený svět či to samé co v Dark Souls. Spíš si ve smyslu prozkoumávání představte něco jako v Bayonetta, ale bez mačkacích miniher. Tvůrci se prý saží o hladký zážitek a dokonalé vtažení hráčů.

Co naopak nečekejte, je ukazatel staminy, nebo multiplayerový PvP mód, spíš jen nějaké menší online funkce. Systém úskoků má být kompletně přepracován, aby byl plynulejší než dříve a kamera se během velkých bojů trochu oddálí. Tvůrci jsou na novou dynamickou kameru prý řádně pyšní, stejně jako na vylepšené animace, kde pozornost soustředili na fyziku oblečení.

Systém misí a hodnocení má být podobný co minule, včetně výběru misí či kapitol. Naopak hustší budou boje s bossy, z nichž někteří jsou schopni se přesouvat mezi vícero různými oblastmi. Prostředí má být místy dynamicky zničitelné a interaktivní, ale zase to nebude gró hry.

Sign in and unlock a world of features

Get access to commenting, homepage personalisation, newsletters, and more!

In this article

DMC Devil May Cry

PS3, Xbox 360, PC

About the Author
Jan Doskocil avatar

Jan Doskocil

EG.cz Managing Director

Comments