Jump to navigation

Přehled obsahu

Stránka Předešlá 1 2 Další

Reklama

BioShock 2 Recenze

Xbox 360 PC PlayStation 3 Recenze od Ivan Kratochvíl

8 únor, 2010

Stránka 1 z 2. Stránka 2 ->

Kolem pokračování jedinečné podmořské akce BioShock nadělali tvůrci spoustu tajností. Naznačili sice zásadní proměnu vaší role a zveřejnili pár dílčích detailů, ale ty podstatné věci udrželi pod pokličkou. A je trochu zvláštní, když po dohrání druhého dílu vyvstane ještě více otázek, než kolik jste jich měli na začátku.

Píše se rok 1958 a vy se nacházíte hluboko v Atlantském oceánu, uvnitř tajemného města Rapture, které jakoby vypadlo z pera Julese Verna. Tísnivý skafandr vyvolává klaustrofobické pocity a vy podvědomě cítíte, že se tu děje něco divného. Rozhodně není v pořádku asistovat malé holce, která se živí na mrtvolách všude kolem. Nepotěší ani to, že se vás každý obyvatel tohoto města pokouší zabít, sotva mu přijdete do cesty. A než se trochu rozkoukáte v tomto poněkud mysteriózním úvodu, přinutí vás tajemná žena spáchat sebevraždu.

'BioShock 2' Screenshot 01

Nový druh nepřátelského Big Daddyho.

Děj se skokem posune o deset let dál. Opět jste ve skafandru a brzy pochopíte, že jste tou samou osobou, která by měla být již dávno mrtvá. Jediným vodítkem pro vás je najít malou holčičku, kterou jste nedobrovolně opustili po mentální útoku doktorky Sophie Lamb. To skutečně není dostatek informací k tomu, abyste si poskládali alespoň základní fakta. A nutno dodat, že ani průběh hry toho zase tak moc neobjasnil, spíše do sebe zamotal ještě více věcí.

Zkrátka řečeno, BioShock 2 je znovu záhadnou hrou, přičemž se záhadami to tvůrci snad až trochu přehnali. Přestože konec mnohé objasní, rozhodně nečekejte odpovědi na všechno. Možná je to dobře, ale za sebe musím přiznat jisté rozpaky nad tím, že logika rozhodně nebyla na prvním místě v pořadí, když autor scénáře sepisoval tuto zápletku. Jistě, pokud o BioShocku hltáte každé slovo a čtete všechna preview, která kdy vyšla, pak se budete ve změti útržkovitých informací orientovat daleko lépe. Neznalý člověk však bude poměrně zmatený a často jen nevěřícně zakroutí hlavou.

'BioShock 2' Screenshot 09

Splicer se v záři reflektorů moc dlouho neohřál.

Z herního pohledu a předchozích řádků je zcela zásadní jedna věc – místo bezbranného suchozemského červa převezmete roli monstrózního Big Daddyho, který ochraňuje malé holčičky Little Sister. Ty dostaly mnohem sympatičtější vizáž bezbranného děvčátka, jež hlídáte s ostražitostí buldoka a zuřivostí hladového tygra. Přesněji řečeno, vaše ztvárnění Big Daddyho je unikátní v tom, že jste takříkajíc utržení ze řetězu. Otrockou poslušnost vystřídala ulehčující svoboda jednání a proto i při kontaktu s bezbrannými stvořeními rozhodujete o jejich životě a smrti podle vašeho uvážení. A zřejmě kvůli této unikátnosti máte současně smůlu v tom, že i přes vaši odstrašující vizáž budete neustále čelit útokům šílených obyvatel Rapture City, přestože si dříve na obrněného potápěče netroufali.

Život v podmořském světě má svá jasně daná pravidla a jejich komplexnost je největší devízou této hry. Role Big Daddyho vám dá dostatek příležitostí se rozhodnout, kterým směrem se chcete dále vyvíjet a na co soustředíte svou pozornost. Pokud jste hráli první díl, budete tu brzy jako doma, protože novinek není zase tolik, aby si vyžádaly nějaké dlouhé studium. Předně je důležité pomalu propátrávat všechny lokace, protože skrývají obrovské množství cenných věcí. Je to v docela ostrém kontrastu se soudobými FPS střílečkami, které vyžadují spíše rychlost a postřeh, kdežto BioShock 2 sází na trpělivost, chytrost a taktiku. To je pro mě jednoznačně nejhodnotnější rys, který si zasluhuje uznání. Nebýt jednoho hluchého místa asi po pěti hodinách hry a několika zbytečných podvodů, byla by hra zcela perfektní. Ale pěkně popořádku…

'BioShock 2' Screenshot 02

Výhled vaším skafandrem v zatopeném Rapture.

Prvním menším podvodem na hráče je zjištění, že Big Daddy ve vašem ztvárnění není tak odolný, jak byste se mohli domnívat po zážitcích z prvního dílu. V otevřené konfrontaci se svými kolegy budete mít co dělat, abyste přežili. Platí to zejména pro vyšší obtížnost, kde si brzy uvědomíte, že nedisponujete ani stejnými zbraněmi, natož škálou neuvěřitelných pohybů, kdy vás jiný Big Daddy srazí na zem, ani nestačíte mrknout. Abyste se s tímto nefér postavením nějak vypořádali, musíte se vrhnout do upgradování svých schopností, které probíhají celou řadou již známých způsobů.

Na prvním místě je to zbraňový arzenál, jenž si přepínáte v zapauzovaném režimu pravým RB tlačítkem. Hrůzu nahánějící vrták má sice ničivý účinek nesrovnatelný s jinou zbraní, ale nutnost bojovat zblízka proti hbitým nepřátelům je přeci jen zbytečně hazardní. Postupem času se tak dopracujete k dalekonosným zbraním, mezi nimiž vyniká zbraň střílející hroty, kulomet, nebo granátomet s tepelně naváděnými střelami. Ty jsou doslova devastující a nejlépe se uplatňují v boji s těžkými protivníky. Opět si můžete přepínat mezi třemi typy munice, což vám dává prostor experimentovat s účinností proti různým typům cílů. Další součástí výbavy je kamera pro výzkum nepřátel a nepostradatelný hackovací nástroj. Oba přístroje jsou stěžejní pro přežití a rozšiřují už tak velmi širokou nabídku výbavy.

'BioShock 2' Screenshot 03

Malý příruční rotačáček se vždycky hodí.

Kamera funguje podobně jako v minulosti, ovšem s malou obměnou. Oproti pasivnímu fotografování totiž budete muset trochu riskovat. Chcete-li ze záznamu získat co nejvíce informací, pak je optimálním postupem vyzkoušet na nepřítele různé útoky. Čím pestřejší bude jejich složení, tím více bodů obdržíte. A za body se odemykají čtyři unikátní upgrady, které zásadním způsobem zjednodušují každý další souboj se stejným typem protivníka. Hezký nápad, co říkáte? Tyto upgrady nelze nikde jinde koupit, takže jste v podstatě nuceni s kamerou pracovat. U nepříjemných protivníků typu Houdini Splicer, kteří se rychle teleportují a používají útočné plasmidy, je to takřka nezbytné pro přežití...

Těšíte se na hru BioShock 2 pro PC/Xbox 360/PlayStation 3?
Prohlédnout si nejočekávanější hry čtenáři Eurogameru

Díky!

Chcete napsat komentář k tomuto článku? Zalogujte se, nebo se zaregistrujte!

- komentáře: 1-28 z 28

Odesílatel
Komentář Komentáře od uživatelů s nízkou karmou byly skryty. Zalogujte se pro jejich zobrazení.
Mirator
08/02/10 @ 17:20
#1
+5
Zavrhli jste tento komentář
Komentáře pod vaší prohlížecí hranicí
Zobrazit
hmmm,9-/10,to není špatný :) Jinak docela pěkná recenze
Darth_Revan
08/02/10 @ 17:51
#2
0
Zavrhli jste tento komentář
Komentáře pod vaší prohlížecí hranicí
Zobrazit
Tak jsem zvědav, zítra mi dorazí sběratelka a vlastně jsem si to koupil jen kvůli obsahu sběratelky, předchozí hru jsem nehrál, info o dvojce nesledoval... uvidíme, z recenze mám pocit, že bych nemusel litovat.
Medic
08/02/10 @ 18:43
#3
+3
Zavrhli jste tento komentář
Komentáře pod vaší prohlížecí hranicí
Zobrazit
Jednička mě dost bavila a dvojku si rozhodně nenechám ujít,recenze byla dobrá.Mrzí mě,že Cenega zrušila češtinu ale s tím nic neudělám ikdybych se na hlavu stavěl.
Lukibojs
08/02/10 @ 18:49
#4
-3
Zavrhli jste tento komentář
Komentáře pod vaší prohlížecí hranicí
Zobrazit
Darth_Revan : to jsme na tom stejně já taky okorát že jsem si našel o jedničce nějaké informace abych věděl co je hlavní pointou( a nekoupil jsem si jí jenom kvuli CE ale i když trochu kvuli ART :) já jsem totiž nechápal co je cílem Bioshock a ted tedy už Bioshock 2 a ted už to vím např. že se 2 odehrává před 1 adt atd... ale to vy všichni tady určitě víte :) a ted si přetáhnu recenzi do PSP ( takový složitý zůsob ) a večer si jí přečtu :¨) ( před spaním ) :)....už se na ní moc těšim a díky EUROGAMERU vedle všech ostatních stránek kde jsou podobné věci ( recenze,videa )jako máte tak jsem se rozhodoval ke které se přidat a byly jste to vy :) a důvod protože jste mě dostaly přehledností, a hlavně těma novinkama denníma atěma věcma jako že Mass Effect 2 bude na PS3 takové tyto novinky no nic jinak díky moc jste nej !!! ( každý ví jaké ) VŠEM SE OMLOUVÁM POKUD TO NĚKDO BERE JAKO SPAM TAK PROMINTE VÍM, SEM TO NEPTŘÍ !!!!! díky EUROGAMERU :) !!! P.S. - taky mám SE ( CE ) předobjednanou ale na xzone.cz boužel ne nestihl jsem to :( tak že "sestra" nebude :)....prominte a čau
Edited 1 times, most recently on 08/02/10 @ 18:51
sprite_2009
08/02/10 @ 19:06
#5
+2
Zavrhli jste tento komentář
Komentáře pod vaší prohlížecí hranicí
Zobrazit
9/10 .... tak trochu jsem to cekal, mozna si to koupim, ale ted jsou podle me lepsi hry co stoji za pozornost (Heavy Rain, God of War 3, Bad Company 2).
phx117
08/02/10 @ 20:15
#6
+2
Zavrhli jste tento komentář
Komentáře pod vaší prohlížecí hranicí
Zobrazit
Lukibojs :Mass Effect 2 nebude na PS3 a Bioshock 2 se odehrava 10 let po 1ce,ne pred.
CZMARTY7
08/02/10 @ 20:19
#7
0
Zavrhli jste tento komentář
Komentáře pod vaší prohlížecí hranicí
Zobrazit
I já chválím recenzi! Na boxu jsem odehrál díl první dvakrát a hra se jasně stala mojí absolutní srdcovkou, proto dvojka je pro mě opravdu SVÁTEK. Chlapi, vy co jste ještě nehráli ani kousek ze světa Bioshock, zažijete nevídanéééééééé...
Lukibojs
08/02/10 @ 20:41
#8
-4
Zavrhli jste tento komentář
Komentáře pod vaší prohlížecí hranicí
Zobrazit
phx117 - Mass Effect 2 nebude to si taky myslím ale byly vyslíděbné informace že soubory měly koncovku PS3 to jsem zde četl za to já nemužu podívej na na novinky ...... a Bioshock 2 jsem všude četl že se odehrává před jedničkou a na videí vidím po 10 letech po jedničce tak já nevim co je co :...... :( ...........CZMARTY7 : fakt ? tak to se teda těšim .... já se pořád nemužu rozhodnou i když jsem si jí už předobjednal :)
Edited 1 times, most recently on 08/02/10 @ 20:43
Falgo
08/02/10 @ 21:23
#9
0
Zavrhli jste tento komentář
Komentáře pod vaší prohlížecí hranicí
Zobrazit
Pro mě byl BioShock 1 na druhou stranu opravdu příšerná nuda. Začátek byl opravdu efektivní a atmosféra super hutná. Prvních pár hodin jsem se skutečně bavil, ale jakmile jsem bloudil po celém Rapture, běhal z jedné strany mapy na druhou a ta postava (Atlas myslím?) mi každých pět minut opakovala, že si potřeseme rukama a neviděl jsem ho po několika hodinách hraní, protože se vždycky stalo něco naprosto neočekávaného, tak jsem se už vážně rozčílil a hru okamžitě vypnul. Určitě měla svoje výsostné momenty, ale plitké vtažení do děje mě bohužel odradilo natolik, že jsem nebyl schopný dále hrát.
phx117
08/02/10 @ 23:36
#10
+1
Zavrhli jste tento komentář
Komentáře pod vaší prohlížecí hranicí
Zobrazit
Lukibojs :No to se uz vyresilo,ten kod tam je jen kvuli tomu enginu,ktery v zakladu pocita i s ps3 verzi,coz potvrdil nedavno i biowere,takze ps3 se fakt nekona.A k tomu bioshocku,mam to dohrane a je to 10 let po a durazne vsem co nehrali 1cku doporucuji si ji jeste pred dvojkou zahrat(po bazarech se da sehnat za par supu),protoze prijdete o velky kus zazitku.
Martin_
09/02/10 @ 00:44
#11
+1
Zavrhli jste tento komentář
Komentáře pod vaší prohlížecí hranicí
Zobrazit
Graficky je to tedy uplně jako jednička. Ne že bych proti té grafice něco měl jen tedy nevím na cem makali ty dva roky když nejsou ani postupné animace zaplavení ale tak na to kašlat jen tedy po dvou hodinách hraní tam ta atmosféra trošku pokulhává..a kde je to pověstné dupaní které bylo v jedničce a které vyvolavalo strach už jen když jsem šel po chodbě...ale ja od toho ani více než verzi 1.2 nečekal...ale pravda že ten kdo nehral jedničku bude asi zcela zmaten z příběhu
Edited 1 times, most recently on 09/02/10 @ 00:47
Dejviwayo
09/02/10 @ 08:06
#12
0
Zavrhli jste tento komentář
Komentáře pod vaší prohlížecí hranicí
Zobrazit
Hezká recenze. Jednička byla pro mě po System Shocku asi nejlepším FPS/RPG s neuvěřitelnou atmosférou a nápady. Dvojku si nenechám ujít a těm kdo si ji kupují doporučuji zahrát si první díl. Jak tady někdo psal,je to srdcovka.
sprite_2009
09/02/10 @ 09:46
#13
+2
Zavrhli jste tento komentář
Komentáře pod vaší prohlížecí hranicí
Zobrazit
Docela minus je to ze Bioshock 1 i 2 jede v ubohych 560p coz jde na LCD TV o uhlopricce 82cm poznat...
rhobarII
09/02/10 @ 10:39
#14
0
Zavrhli jste tento komentář
Komentáře pod vaší prohlížecí hranicí
Zobrazit
Pěkná recenze ta grafika fakt krása, asi neodolam a hru si koupím.
MR.sugar
09/02/10 @ 12:22
#15
0
Zavrhli jste tento komentář
Komentáře pod vaší prohlížecí hranicí
Zobrazit
Může mi někdo říct, jak to funguje s GfwL? Rád bych šel do originálu, ale chci to samozřejmě s multiplayerem a mám dojem, že právě gfwl bude dělat potíže...
holub
09/02/10 @ 17:32
#16
0
Zavrhli jste tento komentář
Komentáře pod vaší prohlížecí hranicí
Zobrazit
Po hodine hrani me to nezklamalo :) Rek bych, ze jako nastupce jednicky super :)
Marczo
10/02/10 @ 02:13
#17
+2
Zavrhli jste tento komentář
Komentáře pod vaší prohlížecí hranicí
Zobrazit
MR.sugar : GfwL u nás nejsou podporovaný, ale ja se zaregistroval jako amik a jede to v poho :)
Edited 1 times, most recently on 10/02/10 @ 02:13
5h1nj1
10/02/10 @ 08:41
#18
+3
Zavrhli jste tento komentář
Komentáře pod vaší prohlížecí hranicí
Zobrazit
Je to pekne, ale sakra, opravdu jsem si nemyslel, ze to bude porad na prakticky nezmenenem engine z jednicky. V dnesni dobe mit PC hru bez podpory AA, to je smutne. Pritom ten obraz primo krici, jak by mu AA prospelo.
5h1nj1
10/02/10 @ 11:15
#19
0
Zavrhli jste tento komentář
Komentáře pod vaší prohlížecí hranicí
Zobrazit
Vysoka novinkova cena? Bavime se o PC verzi a tam je nejakych 700,- na normalnich obchodech. To ti prijde moc?
Uprimne, taky jim ty prachy nedam kvuli tomu sajrajtu, co tam nacpali, ale jinak bych rekl, ze cena je v norme. Pokud by tam ty blbosti nebyly, pc verzi bych bral.
Alert03
10/02/10 @ 13:40
#20
-3
Zavrhli jste tento komentář
Komentáře pod vaší prohlížecí hranicí
Zobrazit
To AnkitaMishra - Pokud se chces vyhnout ochranam vyhod na hry jiz zastralay system jmenem PC a kup si konzoly , protoze PC uz zacina prechazet spise na pracovni a multimedialni stanice (multimedialni myslim i-net , hudba , video atd ale ne hry :) ). Jinak ANO ceny her jsou vyssi , ale kdyz se podivam na ceny ostatnich zabavnich instituci/produktu tak jsou v norme... Staci mi kdyz jsem sel s pritelkyni na 3D avatara a nechal jsem za vstupenky 500kc (olympie) a pak za popcorn a sodovku dalsich 150-250kc...

A jeste ke hre , nechal jsem se nalakat na specialni edici kterou mely na xzone a musim rict ze nelituji , obsah teto edice je opravdu uctyhodny. Jen ten 200 strankovy artbook za to stoji :) Ze hry samotne jsem mel strach , ale ztvarneni big daddyho jako hlavni vami ovladace postavy se povedlo , a grafika? No mohlo to byt lepsi ale myslim ze i prvni bioshock vypada na dnesni pomery (hlavne na konzolich) dobre takze prevzetim enginu bez uprav se podle me zase tak moc nestalo... Spise jsem rad ze nektere veci ktere byly v puvodnim bioshocku brane pouze jako textrury uz jsou tady alespon trosku vymodelovane (napr misto kam se schovavaji little sister , ten vstup do trubky , v jednicce byl jen jako textrura a tady uz je alespon trosku plasticky :)
5h1nj1
10/02/10 @ 14:17
#21
0
Zavrhli jste tento komentář
Komentáře pod vaší prohlížecí hranicí
Zobrazit
2AnkitaMishra: Aha, mas naprosto ujete predstavy, co se tyka cen a marzi. Bude lepsi se priste ekonomickym uvaham vyhnout. :D
Ne, vydavatele her rozhodne nikdy nebudou uzpusobovat ceny her ceskym platum a ceskemu trhu obecne. :D Dokonce neni nejmensi duvod, proc by to meli delat.
Ano, s dostupnosti B2 na tech levnejsich shopech to neni uplne super, jako obvykle v pripade novinek. Ale i kdyz se podivam jen na to dostupne, na prvnim velkem hernim eshopu je za 758,- a maji ho skladem. To je proste uplne v pohode v porovnani s ostatnima vecma na trhu. Cenu tady opravdu vytykat nejde.
Co vsechno musi PC hrac s originalkou vytrpet, to uz je ovsem vec jina a vytykat je to treba a to hodne.
Lumirel
10/02/10 @ 22:59
#22
+3
Zavrhli jste tento komentář
Komentáře pod vaší prohlížecí hranicí
Zobrazit
To AnkitaMishra: Poštovné přes 200kč? Tak tam by nikdo nenakupoval... Z UK to pošlou v průměru za 1-2libry, někde nepřipočítavají poplatky u původní ceny.. (takže ve výsledku je cena o pár procent vyšší) Doporučuji mrknout na http://www.sendit.com - tam však skoro nikdy nejsou dárečky etc. (Já si na takové věci například potrpím, pokud ceny nejsou v ČR tak rozdílné) Například AvP jsem však našel v UK za poloviční cenu a 1libru poštovného, takže to budu mít rozhodně levněji jak tady. Ale souhlas, vyplatí se počkat na slevy.

K Bioshocku2 samotnému - momentálně to hraji, příběh je super, obtížnost občas maličko úchylná (záleží na jakou to hrajete) a graficky zda chybí AA... (u Nvidií jde emulovat přes nHancer).

Btw u nastavení zvuku zlobí možnost "5.1". V případě problémů zvolte surround, funguje jako 5.1 a u mě problémy nedělal.
5h1nj1
11/02/10 @ 09:22
#23
0
Zavrhli jste tento komentář
Komentáře pod vaší prohlížecí hranicí
Zobrazit
2AnkitaMishra: Nic nekoupim, protoze hry zmrseny ochranama zasadne nekupuju. Az budu kupovat priste deset jinych, jednu ti poslu.
Ne, vazne, cenu nemuzes obecne posuzovat podle toho, jestli na to ty momentalne zrovna mas, nebo ne a kdyz zjistis, ze ne, prohlasit, ze je to vysoka novinkova cena. :) Nebo alespon za takove komentare pripisuj, ze je to proto, ze mas na to maximalne tri stovky, at je to jasne a nevyzni to tak, jak to vyznelo.
Obecne plati, ze u ackove PC novinky je cena B2 prumerna, mozna dokonce malinko nizsi nez prumer. Co se tyka marzi ceskych distributoru a prodejcu, v UK koupis napriklad zrovna B2 za stejne penize jako u nas. Vetsinou to ted tak byva.
Peeto
11/02/10 @ 15:39
#24
+2
Zavrhli jste tento komentář
Komentáře pod vaší prohlížecí hranicí
Zobrazit
Lukinojs. .. pozor, 2 sa neodohrava pred 1. Prave naopak, hra plne nadvazuje na jednotku a zacina kusok potom v case, ako skoncila jednotka.... resp. logicky vyustila v situaciu, ktora by sa po skonceni jednotky mohla zacat diat... a diat sa aj zacne :) ale nebudem nic zbytocne prezradzat... pozbieraj si kusok po kusku vsetko az v hre. Odporucam dohrat najprv 1 ... clovek si to lepsie cele vychutna a pochopi.
5h1nj1
12/02/10 @ 12:31
#25
0
Zavrhli jste tento komentář
Komentáře pod vaší prohlížecí hranicí
Zobrazit
2AnkitaMishra: Ty to proste nechces pochopit. Ano, samozrejme se vzdy daji najit jednotlive priklady, ktere podlozi nejake tvrzeni, pokud nejde vylozene o nejaka dogmata. stejne jako se daji najit vzdy opacne priklady k protitvrzeni. Ano, nektere hry se daji sehnat v UK nekdy vyrazne levneji. Nektere se daji sehnat levneji klidne i u nas. Nekdy ma sleva v UK duvod, o kterem ani nevis a dodavatel se s nim predem nepochlubi (hra je rozbalena, kratkodobe pouzita...). Nekdy je to proste jen dobra akce.
Co se tyka Dark Void, nevim, o ktere verzi mluvis. PC verze se prodava u nas mirne pres sedm stovek, PS3 verze mirne pres 1k, jestli se nepletu. Tvoje hodnoty by mozna platily, pokud bys zamerne hledal nejdrazsi obchod, nebo co.
O tom, kdo tady hernimu byznysu nerozumi, si uz asi kazdy obrazek udelal. :D
Netvrdim, ze mame super herni distribuci. Chran buh. Je to u nas v katastrofalnim stavu, ale vsude rozhlasovat, ze je u nas vsechno dvakrat drazsi, nez jinde, je proste blbost.
5h1nj1
15/02/10 @ 09:40
#26
0
Zavrhli jste tento komentář
Komentáře pod vaší prohlížecí hranicí
Zobrazit
Proboha, Mishro, ty se teda vybarvujes. :D Nejsi nahodou ten, co kdysi ucinil ten priserny pokus o herni "novinarinu" na bonuswebu, nebo kde? Ze ja jsem si to hned nespojil, to bych asi nereagoval vubec.
JD tam tu poznamku napsal logicky jako pokus nalakat na jejich sprazeny obchod. 1500 samozrejme nekde(!) stoji. Stejne tak mohu najit UK shop, kde bude hra velmi draha, to neni zadny argument. Normalni cena je mnohem nizsi (ac je to stale dost).
Ze jde v byznysu o penize, na to jsi prisel sam? :D O co jineho by asi tak melo jit? Co ma anonymita spolecneho se sebeduverou, nebo co to tam mas za blabol? Proc vubec reaguju na nekoho, kdo je tak naprosto mimo realitu?
Jestli je ti pod 20, tak je sance, ze z toho casem vyrostes a zmoudris. Jinak preju uprimnou soustrast vsem, kde s tebou budou v budoucnu mit neco obchodne spolecneho, jestli na neco podobneho dojde. :D
Uz se sem nevracim, pokud bys snad mel dojem, ze je nutne me jeste necim hlubokomyslnym oblazit.
godycz
25/02/10 @ 12:04
#27
0
Zavrhli jste tento komentář
Komentáře pod vaší prohlížecí hranicí
Zobrazit
jednicka byla mega. strach. mam ji na bixu uhranu 3x na ps3 2x. dvojka je vic akce,mene starchu. souhlasim s recenzi. graficky dokonale,hudebne nadherne.....limitka je BOZI !!!!!!!
CZMARTY7
08/03/10 @ 18:04
#28
0
Zavrhli jste tento komentář
Komentáře pod vaší prohlížecí hranicí
Zobrazit
Dohráno se slzou v oku(kdy že bude trojčička?). Spokojenost,jen ten konec byl dost jednoduchej a chybělo víc napětí proti jedničce. ale na Hard to dám rozhodně ještě(i ty achievementy samozřejmě lákají:-) )

- komentáře: 1-28 z 28

Chcete napsat komentář k tomuto článku? Zalogujte se, nebo se zaregistrujte!

X Zobrazit galerii