Jump to navigation
Reklama

Cenega odhalila přesný termín Mafie II Novinky

PC Xbox 360 PlayStation 3 Novinky od Agarwel Idiriz

27 leden, 2010

Distributor Cenega Czech, který u nás zastupuje Take 2, před okamžikem rozeslal novinářům svůj plán na první polovinu tohoto roku. Odhalil v něm dosud nezveřejněné skutečnosti, jak je mají Take 2 interně naplánované, ale ještě je nikde oficiálně neoznámili.

Hra Mafia II podle něj v ČR vyjde 31. května 2010 pro PC a 3. června pro X360 a PS3. Potvrdil se tak náš dřívější odhad.

"Informace berte samozřejmě s rezervou, protože může dojít k neočekávaným změnám," nemohl Karel Drda, PR manager Cenegy Czech vynechat tradiční varování. Přesto si troufáme tipovat, že tento přelom května a června asi sedí docela přesně, neb koresponduje se všemi souvislostmi, co na toto téma víme. Aktualizace - Cenega dodatečně uveda, že termín Mafie II nezná.

Další novinkou, která vyplynula z tohoto release-listu, je fakt, že konzolové verze Mafie II nakonec nebudou lokalizovány. Vloni Cenega říkala, že se ještě v dané věci rozhoduje. Nyní to vypadá, že se tak už stalo, ostatně nejde s tím otálet věčně.

Zatímco u řady jiných her se v tabulce uvádí "TBC" (To be confirmed - bude upřesněno), u PS3 a X360 verze Mafie II tam je napsáno "Localization: None". S kompletním českým dabingem a přeloženými texty tedy bude pouze PC verze Mafie II, což dnešní release-list znovu potvrdil.

Závěrem připomínáme dvě probíhající soutěže týkající se Mafie II: o možnost zahrát si ji v pártýdenním předstihu a o luxusní kalendáře, o které projevilo zájem už více než 800 registrovaných uživatelů Eurogameru.

Těšíte se na hru Mafia II pro PC/Xbox 360/PlayStation 3?
Prohlédnout si nejočekávanější hry čtenáři Eurogameru

Díky!

Chcete napsat komentář k tomuto článku? Zalogujte se, nebo se zaregistrujte!

- komentáře: 1-49 z 49

Odesílatel
Komentář Komentáře od uživatelů s nízkou karmou byly skryty. Zalogujte se pro jejich zobrazení.
MikeyM
27/01/10 @ 09:35
#1
+2
Zavrhli jste tento komentář
Komentáře pod vaší prohlížecí hranicí
Zobrazit
No vyborne, zrovna v dobe mych statnic... :)
mijunior
27/01/10 @ 09:37
#2
+3
Zavrhli jste tento komentář
Komentáře pod vaší prohlížecí hranicí
Zobrazit
Vubec bych se nedivil kdyby PC verze nakonec dopadla jako Bioshock 2. Tomuto vydavateli neverim uz ani nos mezi ocima.
formelak
27/01/10 @ 09:41
#3
+1
Zavrhli jste tento komentář
Komentáře pod vaší prohlížecí hranicí
Zobrazit
Tak si to holt koupím na PC, co se dá dělat.
sprite_2009
27/01/10 @ 09:46
#4
+1
Zavrhli jste tento komentář
Komentáře pod vaší prohlížecí hranicí
Zobrazit
Mafie 2 nebude CZ na konzole? To je celkem blbý... PC prodávám a v EN to nechci! To jsou, ale kreténi!
sprite_2009
27/01/10 @ 09:48
#5
0
Zavrhli jste tento komentář
Komentáře pod vaší prohlížecí hranicí
Zobrazit
Tak to mě fakt nasralo! V EN to bude o ničem!!! Takhle příjdou o hodně českých hráčů...
Kauffman
27/01/10 @ 10:08
#6
-1
Zavrhli jste tento komentář
Komentáře pod vaší prohlížecí hranicí
Zobrazit
Tak schváleně jeslti je to poslední termín. :-) Co se týče dabingu, tak u jedničky, ač byl jakkoli povedený, tak anglický byl minimálně o třídu výš. Stejně tak prožitek.
Martin_
27/01/10 @ 10:29
#7
-1
Zavrhli jste tento komentář
Komentáře pod vaší prohlížecí hranicí
Zobrazit
je rozhodně chytré vydat takovou pecku na prazdniny v době herního sucha...ale ja to vidím tak na květen 2011...myslím že to budou ještě dolazovat:D:D
HANY75
27/01/10 @ 11:00
#8
+1
Zavrhli jste tento komentář
Komentáře pod vaší prohlížecí hranicí
Zobrazit
Ať si jdou lehnou, Česká hra bez češtiny a bez českých titulků na konzole:( to může napadnout jenom totálního magora! Chťel jsem je podpořit že si hru koupím, ale když na nás serou seru i já na ně!
UrsusLuin
27/01/10 @ 11:06
#9
+4
Zavrhli jste tento komentář
Komentáře pod vaší prohlížecí hranicí
Zobrazit
Zdechlost nebo opravdová programátorská náročnost? Hlavně blbost. Distributoři mluví o malém konzolovém trhu, jenomže hráči budou většinou dávat přednost mateřtině, takže se není čemu divit, že v takovém případě sáhnou po PC verzi. Připomíná to Hlavu XXII - distributor bude lokalizovat a jinak podporovat konzolové tituly, až se budou prodávat. Jenomže prodávat se budou teprve až distributor začne konzolové verze podporovat alespoň tak jako ty PC.
Sethcz
27/01/10 @ 11:27
#10
-1
Zavrhli jste tento komentář
Komentáře pod vaší prohlížecí hranicí
Zobrazit
Pro me ´´byla´´ Mafie 2 hrou na kterou jsem se letos nejvic tesil.I kvuli tomu,ze ocekavam super pribeh jako v jednicce.Ale jestli opravdu v konzolovych verzich nebudou titulky,tak to je ´´censored´´
BenjaminLinus
27/01/10 @ 12:17
#11
+7
Zavrhli jste tento komentář
Komentáře pod vaší prohlížecí hranicí
Zobrazit
Zajímavé je, že ačkoliv se dobrých her na konzole prodá více než na PC, mají PC verze lepší podporu.
Schovanec [staff]
27/01/10 @ 12:42
#12
0
Zavrhli jste tento komentář
Komentáře pod vaší prohlížecí hranicí
Zobrazit
UrsusLuin: Pokud bych se mel zastat distributoru. Tak v roce 2008 vydali na nase pomery necekane hodne lokalizovanych her na konzole (napr. Dead Space, Fable 2, Saint Row 2, Need for Speed a asi 10 dalsich). Financni narocnost byla obrovska a nasledne prodeje to skoro neovlivnilo.

Takze vydavatele prvni krok udelali, zakaznici udelali ale krok zpet. Zrejme tu ta poptavka jeste neni tak velka. Uvidime za par let.
HANY75
27/01/10 @ 12:50
#13
+1
Zavrhli jste tento komentář
Komentáře pod vaší prohlížecí hranicí
Zobrazit
Schovanec: No práve lokalizují vsechy možný hry a kdyz má priplout Ceský klenot tak stáhnou ocasi...to je skoro vlastizrada!
Sethcz
27/01/10 @ 13:18
#14
-1
Zavrhli jste tento komentář
Komentáře pod vaší prohlížecí hranicí
Zobrazit
Hanny: vidim to stejne...
Edited 2 times, most recently on 27/01/10 @ 13:20
cb.spike
27/01/10 @ 13:20
#15
-2
Zavrhli jste tento komentář
Komentáře pod vaší prohlížecí hranicí
Zobrazit
Proc vyjde kazda verze jinak?!? Jo uz vim, to je odmena pro PC piraty.
Palebras
27/01/10 @ 13:22
#16
+1
Zavrhli jste tento komentář
Komentáře pod vaší prohlížecí hranicí
Zobrazit
HANY75 .. Tak tak... Pořád jsem byl přesvědčen že ty české titulky v konzolové verzi budou... No takže teda nic..Velké zklamání
ShupS
27/01/10 @ 13:29
#17
+3
Zavrhli jste tento komentář
Komentáře pod vaší prohlížecí hranicí
Zobrazit
:) Mno jak vyjdou konzolové verze je mi jedno :) Hlavně, že ta na PC bude v CZ :) Už se těším až mi to přijde :)
UrsusLuin
27/01/10 @ 13:40
#18
+3
Zavrhli jste tento komentář
Komentáře pod vaší prohlížecí hranicí
Zobrazit
Schovanec: Máte pravdu, některé hry byly přeloženy. Bohužel ne ty kasovní trháky. Dead space, přestože byl velmi kvalitní hrou, propadl celosvětově. Fable 2 je pro mě překvapením, pokud se neprodával dobře. To je mi potom docela líto, tady bych očekával slušné prodeje. Saints Row je neskutečná zhovadilost a stupidita, která se dá srovnávat v demenci snad jen s Postalem 3. To bych nehrál, ani kdyby mi to někdo nutil zdarma.
Ale ano, je pravda, že pár titulů se objevilo přeložených. Docela by mě zajímaly prodeje takto přeložených titulů v poměru k PC. Například jestli se Dead Space prodával na PC lépe než na Xbox360/PS3 a jestli byl poměr stejný jako u u titulů, které mají lokalizaci do češtiny pro PC verzi a pro konzole ne.
Jinak za velmi dobrý počin hodnotím překlad Forzy 3 třeba, za to u mě Microsoft má velké plus.

Když to vezmu podle sebe, tak jsem se rozmýšlel, jestli koupit Mass Effect 2 na PC nebo konzoli. Nakonec jsem zvolil PC ze tří důvodů: 1. o něco nižší cena, 2. měla být přítomna česká i anglická verze (že nakonec není neřeším), 3. jistota podpory DLC (nerad bych se dočkal toho, že ostatní budou mít DLC na PC v pohodě a já na Xboxu utřu, protože Xbox Live u nás není oficiálně podporované a kdo ví, jak by to mohlo dopadnout - viz absence kódů ke stažení DLC u Forzy 3 na českém trhu). To jsou moje tři důvody, proč jsem šel do PC verze hned, jak se objevila možnost předobjednávky. Myslím si, že ten druhý a třetí bod je z pohledu distributora vcelku jednoduše řešitelný (jestli ne, tak mě, prosím, opravte, jak laik opravdu nechápu, co by na tom bylo složitého). Pak by pro mě jediným bodem pro PC byla cena, ovšem Xbox360 mi nabízí (v mém konkrétním případě) větší pohodlí a jistotu plynulé hry, takže bych ty 2 stovky 100% obětoval ve prospěch konzolové verze hry.
Portable
27/01/10 @ 13:54
#19
-2
Zavrhli jste tento komentář
Komentáře pod vaší prohlížecí hranicí
Zobrazit
do pi.e, proč nemůže být na xbox lokalizace? :-((
godycz
27/01/10 @ 14:15
#20
-1
Zavrhli jste tento komentář
Komentáře pod vaší prohlížecí hranicí
Zobrazit
je to tak. jen se nadava ale nekupuje.....kolik lidi si kupilo dead space JEN proto ze to melo cz ? kdo si to chce zahrat, zahraje si i anglickou. nehlede na to, ze po zahrati saboteura mam pocit, ze mafia bude muset pekne zabrat :)
HANY75
27/01/10 @ 14:23
#21
+3
Zavrhli jste tento komentář
Komentáře pod vaší prohlížecí hranicí
Zobrazit
godycz: ale bavíme se o Ceské hre o príbehu beroucí dech tak my ku.va nekdo vysvetlete proc lokalizujou hry které lokalizovat nemusí(Need for Speed)!
Edited 1 times, most recently on 27/01/10 @ 14:26
holub
27/01/10 @ 14:48
#22
+2
Zavrhli jste tento komentář
Komentáře pod vaší prohlížecí hranicí
Zobrazit
U Cenegy bych si nebyl nicim jistej... Jejich zpraseny vydani her bez lokalizace nebo v pozdejsim terminu... Nezbyva, nez doufat...
Bob_Saint-Clair
27/01/10 @ 14:50
#23
+5
Zavrhli jste tento komentář
Komentáře pod vaší prohlížecí hranicí
Zobrazit
Cenega opět nezklamala, ostatně jako vždy, zvláště v poslední době. Děkujeme!!!
Kubas86
27/01/10 @ 15:08
#24
+1
Zavrhli jste tento komentář
Komentáře pod vaší prohlížecí hranicí
Zobrazit
Tak furt sem si myslel, že to je vtip, že mafia 2 vyjde u nas na konzole v EN a on neni.Tak to ste mě pěkně nakrkli.Myslim si, že zrovna tadle hra kdyby byla na Xku lokalizovaná tak by u nás určitě lámala rekordy v prodejnosti.Přitom prostě když už se jednou ten překlad děla na pc tak přece nebude tak hrozny dostat to i na konzole.Ten dabing urcitě nebyl zadarmo tak at to ma užitek pro všechny ne ? )
bourak
27/01/10 @ 15:41
#25
-2
Zavrhli jste tento komentář
Komentáře pod vaší prohlížecí hranicí
Zobrazit
heeej... tak pc nemam.. mafia gooood byeeee... cj je jediny tahak, pro me je kultovni prave kvuli lokalizaci
wingman28
27/01/10 @ 15:50
#26
0
Zavrhli jste tento komentář
Komentáře pod vaší prohlížecí hranicí
Zobrazit
vidim že je to tady samej éshoul
Edited 2 times, most recently on 27/01/10 @ 15:50
leco77
27/01/10 @ 16:25
#27
+1
Zavrhli jste tento komentář
Komentáře pod vaší prohlížecí hranicí
Zobrazit
aha muj komentar se smazal :D dobre tak to upravim.. Cenega je banda.... :D nebo to je problem dat titulky do konzolove verze, kdyz budou hotove ? Ted me akorat tak nasr... az to neni mozne :D Doufam ze jim do doby nez hra vyjde naroste rozum a udelaji tu cestinu...
Edited 1 times, most recently on 27/01/10 @ 16:31
GraVeGun
27/01/10 @ 16:37
#28
-1
Zavrhli jste tento komentář
Komentáře pod vaší prohlížecí hranicí
Zobrazit
Tak tohle je opravdu kudla do zad - hotový Mnichov 1938 !!! Těšil jsem se že když nebude dabing tak aspoň titulky ale když už nebude vůbec nic, tak to silně zvažuji že zruším předobjednávku ... České lokalizace by se podle mě měli dělat jen tam, kde mají smysl. CZ u Dead Space? K ničemu! Stejně tak u NFS ... U hraní bych se cítil stejně jako když si v některých západočeských lázních zajdu do restaurace. Už mě nebaví to věčné nadržování pirátské platformy PC a věčně zkaženého zážitku jen kvůli toho, že prostě nemám dost výkonné PC, protože opravdu nemám každé dva roky na nové. Chtělo by to nějaký celonárodní bojkot Xbox360/PS3 verze Mafie 2 ať vidí, že češtinu do české hry fakt chceme. Jenomže český národ je tak líný, že nezbývá než doufat v zázrak nebo alespoň české titulky :D
vodny_cz
27/01/10 @ 16:41
#29
-1
Zavrhli jste tento komentář
Komentáře pod vaší prohlížecí hranicí
Zobrazit
godycz: Souhlas. Kdo chce skutečně hrát, hru so koupí a zahraje. Jestli je v CZ či není, není vůbec důležité. Aspoň to lidi donutí naučit se světový jazyk. U Mafie II s CZ počítám, vzhledem k tomu, že na ní pracuje české studio a v jedničce se dabing povedl.

Jako ideální vidím kombinaci CZ titulků a původního dabingu. Pokud bych měl srovnat např. s kinem, víme, jak český Avatar dopadl. Diváci si nakonec vymodlili film v původním znění s titulky, takže není pravda, že bychom byli národem anglického jazyka neznalým. Dabing je v drtivé většině kvůli dětem, které nestíhají titulky číst. U těchto her to ale neplatí. Děti k nim nemají mít přístup, takže pro koho vlastně ten dabing je? Stojí to jenom peníze a vydání hry se tím u nás prodlužuje.
kashyyk
27/01/10 @ 16:43
#30
0
Zavrhli jste tento komentář
Komentáře pod vaší prohlížecí hranicí
Zobrazit
Co s tim ma Cenega? Hodne z vas se tu cili kvuli lokalizaci, ale zvlast u konzolove verze s tim asi Cenega nema co delat. Predne bychom se asi meli ptat v Brne a pak u 2K, proc nejsou CZ titulky k dispozici ve vsech verzich hry? Souhlasim ze je to dost nepochopitelne, zvlast kdyz preklad (diky Ceneze) na PC nakonec vznikne. Snad? :) Ale proc uz IS netlacili cestinu a proc neprimneli 2K aby ve hre ceske texty smely byt? Nakonec by Cenega mela usnadnenou praci a jen by se rozhodla, zda se pusti i do dabingu, nebo zde bude prodavat originalku, ktera ovsem umi psat cesky.

BTW nekdo taky v legraci poukazal na fakt, ze pro PC piraty bude hra driv nez pro konzolisty. Da se ovsem cekat, ze X360 verze diky piratum vyleze nakonec jako vubec prvni, teprve pak ji v oficialni premiere bude nasledovat ta pisickova. :)
leco77
27/01/10 @ 16:50
#31
0
Zavrhli jste tento komentář
Komentáře pod vaší prohlížecí hranicí
Zobrazit
Jo ale na Xboxu se te hry proda jako vzdy nejvice... potom na PS3 a potom az na PC... jak to dopadlo s CoDckem poslednim ? PC nezabralo snad ani 10% prodeju... Xbox mel pres 50% a kolem 40% PS3... takze ano na PC to vetsina zpirati... nerikam ze vsichni, najde se dost lidi co si to koupi, ale tech lidi co si to stahne bude mnohem vic... ja sem snad jediny na skole kdo kupuje originalky (ne zakladka, ale stredni prumyslovka, aby nekdo nenamital neco) :D a to jenom proto ze ostatni hrajou na PC a tam se jaksi hry kupovat nemusi :D

a ano muze za to cenega... ona vydava u nas hru a na ni to zalezi... vyvojari o tomhle myslim ani nerozhoduji...
Edited 3 times, most recently on 27/01/10 @ 16:55
Ice_cold_Killa
27/01/10 @ 16:50
#32
0
Zavrhli jste tento komentář
Komentáře pod vaší prohlížecí hranicí
Zobrazit
nevite nekdo jestli bude v pc verzi moznost zapnout anglicky dabing?
Smithsonnian
27/01/10 @ 16:51
#33
-2
Zavrhli jste tento komentář
Komentáře pod vaší prohlížecí hranicí
Zobrazit
GraVeGun: PC piratska platforma? Preco su potom predaje lepsie na PC?
GraVeGun
27/01/10 @ 17:04
#34
+2
Zavrhli jste tento komentář
Komentáře pod vaší prohlížecí hranicí
Zobrazit
Smithsonnian: Podívej se na celosvětové čísla. Tam je to trochu jinak než na tom našem malém českém trhu. Nebo se poptej Cinemaxu ... ti by mohli o pirátství na PC mluvit hodně dlouho :D
Edited 1 times, most recently on 27/01/10 @ 17:15
Bob_Saint-Clair
27/01/10 @ 17:22
#35
+2
Zavrhli jste tento komentář
Komentáře pod vaší prohlížecí hranicí
Zobrazit
leco77: Tady je řeč o prodejích her na českém trhu, a ty jsou v případě X-Boxu dost tristní. Dokonce zaostávají za PC prodeji. Kdyby byly ty čísla alespon poloviční těch PS3, tak si myslím že těch lokalizovaných her by bylo mnohem více. Ale většina lidí co si u nás koupí X-Box tak právě kvůli pálenkám. Viz. lokalizovaný Crackdown, prodeje naprosto katastrofální.
HonziQue
27/01/10 @ 17:26
#36
0
Zavrhli jste tento komentář
Komentáře pod vaší prohlížecí hranicí
Zobrazit
ale ta hra je ceska jen proto, ze se dela tady... nedela se v cestine :)... prekladat to do cz neco stoji a pokud se to nezaplati tak proc by to delali...
leco77
27/01/10 @ 17:48
#37
0
Zavrhli jste tento komentář
Komentáře pod vaší prohlížecí hranicí
Zobrazit
Bob_Saint-Clair: no a nebo to bude tim, ze plno lidi si radeji pocka az to bude stat normalni cenu, nebo si to koupi ze zahranici...

Crackdown je navic hra, ktera vysla hodne davno a Xbox tady teprve zacinal... navic Microsoft ma lokalizace vsude...takze si ty hry muzes koupi za levno v zahranici a nemusis podporovat ceske obchody, ktere davaji vysoke ceny...

V prodejnosti bych problem nevidel.. tedy ano, ceskym obchodum s premrstenyma cenama se to libit nemusi... ale kdyz hru vyda Microsoft po celem svete, tak jim je jedno jestli se ta hra prodava v cesku nebo ne... To same nemusi trapit EA...

Ja sam jsem pekne dlouho nekoupil hru za plnou cenu 1500... Naposled NHL 10, a to jsem si uz rikal, jaky jsem blazen :D
Edited 1 times, most recently on 27/01/10 @ 17:50
Menex
27/01/10 @ 18:14
#38
+1
Zavrhli jste tento komentář
Komentáře pod vaší prohlížecí hranicí
Zobrazit
Nic jinýho než Pc nemám tak jen mi to fuk, ale určitě není tak těžký fláknout tam titulky. Já si určitě koupím originálku, protože se stahováním nemám zrovna dobrý zkušenosti.
Bob_Saint-Clair
27/01/10 @ 18:49
#39
+6
Zavrhli jste tento komentář
Komentáře pod vaší prohlížecí hranicí
Zobrazit
No pokud mne nějaká hra zajímá tak kupuju, bez ohledu na cenu. Já ten Dead Space koupil protože mě zaujal, lokalizace byla jen příjemný bonus. Ale přece si jen kvůli češtině nebudu kupovat Godfathera nebo NfS. Ale chápu že někteří raději nakupují za zahraniční. To není ušetřených pár korun, ale až o třetinu nižší cena her. A to se nebavím o US nebo UK, ale dejme tomu o Polsku.
Tam se lokalizuje ve velkém, ale hlavně se tam lokalizují skutečné hry. Sony nechala Killzone 2 přeložit tuším-že do 13 jazyků, včetně Polštiny. Po launchy se ho tam prodalo přes 30 tisíc kusů a už to jelo. Lokalizace inFamous, Uncharted 2, Heavy Rain, GoW3, vlastní Singstar atd. Z těch multiplatformovek přeložili Bioshock, Far Cry2, Fallout 3, Dragon Age, Assassin's Creed2, MW2 a i oba Mass Effecty pro X-Box jsou lokalizovány.
A přesto že ty hry jso lokalizovány, tak cena po launchy je maximálně v přepočtu 1.200Kč. Jak je to možné? Ano prodeje jsou tam asi 2 a půl krát větší než u nás, ale o to nejde. I kdyby bylo Poláků jen polovina než nás, tak si nedokážu představit situaci že až vyjde Zaklínač 2, tak že by nebyl na X-Box a PS3 tzv. v mateřském jazyku. Nehledě na prodeje by je tam doslova a do písmene ukamenovali = otázka národní hrdosti. Porovnejte se situací s Mafií2 u nás, vůbec bych se nedivil kdyby v polsku byla lokalizována, i když tam to bude mít pod palcem taky Cenega takže asi ne:D
Víte jaká je typická česká vlastnost. S prominutím připosranost. Nechat si nasrat na hlavu, držet hubu a krok a hlvně nevyčnívat. Ted zase dávali Formanův Ragtime, a Forman sám říkal: Rozdíl mezi Čechem a Američanem = Čech by to lejno uklidil, sice by nadával ale uklidil.
Poláci si právě na hlavy nasrat nenechají, a tlačí tam na firmy různymi způsoby.
Mimochodem ta finanční náročnost lokalizací je vskutku extrémní :D To jenom mi Češi máme pořád s něčím problém, furt něco nejde at už z toho nebo onoho důvodu. Taky to podle toho po těch 20 letech vypadá.
sprite_2009
27/01/10 @ 18:55
#40
-5
Zavrhli jste tento komentář
Komentáře pod vaší prohlížecí hranicí
Zobrazit
To jsou fakt kreténi!!! PCčkáři si hru stejně nekoupí, spíš stáhnou! Tam kde to mají jisté jsou konzole (Hlavně PS3) a oni se na to takhle vyserou! Tak to si já osobně bez CZ nekoupím! Kreténi toto... tohle je VLASTIZRADA!!! Českej klenot bez češtiny... no to mě fakt nasr****!
udh
27/01/10 @ 19:15
#41
0
Zavrhli jste tento komentář
Komentáře pod vaší prohlížecí hranicí
Zobrazit
sprite co to zas meleš mrtě PC hráčů si hru koupí, určitě daleko víc než na konzole!!! (myslím v český republice).Jaká vlastizrada lamáku! Oni za to výrobci nemůžou ,že se jim to nevypplatí přeložit !! To stojí taky náký prachy na vrch víš .A hlavně MAFIA je primárně PC hra tak to hrej na PC .-)
PS:úplně nesnáším ,když nějakej pomatenej konzolák hází PCkáře do jednoho pytle!!! grrrr
Edited 3 times, most recently on 27/01/10 @ 21:10
Mr.Stu
27/01/10 @ 19:17
#42
0
Zavrhli jste tento komentář
Komentáře pod vaší prohlížecí hranicí
Zobrazit
Bob_Saint-Clair : Krásně jsi to tam kámo vystihnul. Česká připosranost, velice trefné.
No k samotnému tématu. Je to trochu podraz. Myslím si, že Xbox má u nás čím dál více lidí, páč prozřeli, že opravdu cpát desetitisíce každé dva roky do HW není zrovna moc ekonomické. No a Mafii snad všichni považujeme za modlu, tak si myslím, že by se ani Mafie 2 moc nepálila. Prostě by to byla čest mít doma originálku Mafie 2 v českém znění. Vlhký sen každého hráče. Mno tak nám to zase vydavatel pěkně zavařil.
leco77
27/01/10 @ 19:28
#43
0
Zavrhli jste tento komentář
Komentáře pod vaší prohlížecí hranicí
Zobrazit
Mr.Stu: To by jsi musel vysvetlit Ceneze... te na hracich nezalezi, hlavne na tom vydelat co nejvice, zabrat vsechny nejlepsi hry a vydelavat jeste vic... Dekuji Cenego, jen tak dal...
Medic
27/01/10 @ 20:18
#44
0
Zavrhli jste tento komentář
Komentáře pod vaší prohlížecí hranicí
Zobrazit
Nák se mě nechce věřit,že to dodrží :)
sprite_2009
27/01/10 @ 20:56
#45
-2
Zavrhli jste tento komentář
Komentáře pod vaší prohlížecí hranicí
Zobrazit
udh: To ty si lamák! Pokud vím tak MAFIA je pro PC a KONZOLE tak jak můžeš napsat, že je PC hra?! A jinak PC mám taky (už asi 12let!) A nikoho do jedoho pytle nehážu. Jen když si mám koupit origo tak na PS3! A nejsem pomatenej konzolák (konzoly mám asi 2 měsíce) tak se sklidni chytrolínku :-) Seš nějakej pomatenej... Každej ví, že nejvíce pirátů jsou PCčkáři! U PS3 si koupit originál musíš a u xboxu skoro taky! Nemysli si, že když si TY poctivej tak jsou všichni :-)
udh
27/01/10 @ 21:08
#46
0
Zavrhli jste tento komentář
Komentáře pod vaší prohlížecí hranicí
Zobrazit
:D :D no coment
sprite_2009
28/01/10 @ 14:54
#47
-1
Zavrhli jste tento komentář
Komentáře pod vaší prohlížecí hranicí
Zobrazit
Radši :-)
cheeky_vale46
30/01/10 @ 13:25
#48
0
Zavrhli jste tento komentář
Komentáře pod vaší prohlížecí hranicí
Zobrazit
kreteni.... nenam slov.zajimalo by mě kolik jim to da prace udělat cz na konzole když veškere podklady k tomu maji...
godycz
01/02/10 @ 00:00
#49
0
Zavrhli jste tento komentář
Komentáře pod vaší prohlížecí hranicí
Zobrazit
ja osobne uz mafii neberu jako pouze CESKU hru. taky u ni netrvam na cz dabingu, spis tituky bych rekl ze nikoho nezabijou. heavy rain ma mit milion jazykovych mutaci ale cz nebude. proste jsme v cesku, maloco tady funguje. btw: mafie na ps2 mela pouze angl dabing a me tedy prisel mnohem lepsi nez cesky.
jo a cenega? chapu ze mate obetniho beranka, ale ja myslim ze je rada ze je rada. ono tady delat byznis s hrama neni zadny med.

- komentáře: 1-49 z 49

Chcete napsat komentář k tomuto článku? Zalogujte se, nebo se zaregistrujte!

X Zobrazit galerii