Jump to navigation

Přehled obsahu

Stránka Předešlá 1 2 Další

Reklama

Crysis 2 Preview

PC Xbox 360 PlayStation 3 Preview od Agarwel Idiriz

31 leden, 2010

Stránka 1 z 2. Stránka 2 ->

2023, New York. Od událostí z prvního Crysis uplynuly tři roky a mimozemšťanům se za tu dobu povedlo rozpoutat další světovou válku. Válčí se v brazilském Riu de Janeiru, pod palbou se ocitl Londýn, boje se nevyhly japonskému Tokiu a především pak nepřítel zamířil do samotného srdce USA, New Yorku. Všechna tahle města musela být evakuována a jejich obyvatelé přesunuti do bezpečnějších částí, ale o to poslední chtějí lidé bojovat až do posledního muže.

A tak ještě v době, kdy pohlednicové panorama New Yorku brázdí hlídkové lodě mimozemšťanů a vysoko na nebi se skví jejich křižníky, se hlavní hrdina vydává na nebezpečnou misi do samotného srdce Manhattanu. Doprovodem mu jsou dvě válečné helikoptéry, ale ty brzy zachytí signál mimozemské vesmírné lodě a pustí se do jejího pronásledování, dokud koráb nezvládne úhybný manévr a po hlavě nevletí přímo do jednoho z mrakodrapů. Po dalších nepřátelích ani stopy, v kdysi malebné prosklené budově přibyl průstřel jako od projektilu a hráč se proto vydává po vlastních, aby na místě dopadu posbíral vzorky mimozemské DNA.

Cesta k cíli vede přes finanční čtvrť Manhattanu, která na první pohled vypadá jako zničené New Orleans po hurikánu Katrina. Na místě dopadu vesmírné lodi se to ale mimozemšťany jen hemží - posbírat DNA tedy určitě nebude problém, jen to chce přitom také nezařvat. Co takhle vylézt na sesuté požární schodiště, na obleku Nanosuit 2 si zapnout funkci Cloak a nepozorován se pak vyšplhat do ideální palebné pozice?

Následnou situací ale na poslední chvíli trochu zamíchá příjezd opancéřovaného vozidla, takže nakonec hráč jen zabije jeho střelce, urve hlaveň tanku a pak se s ní párkrát rozmáchne okolo. Efekt je zničující, ale všechno to haraburdí bohužel zahází i další cestu, takže nakonec zbývá jedině možnost to vzít oklikou přes bývalou výtahovou šachtu.

Ta vede hluboko pod zem do zčásti zaplaveného tunelu, kde na každém kroku narazíte na mrtvá těla a také hromady krys. Chodba nakonec vyústí v malou jeskyni těsně nad povrchem a shodou náhod přímo tam, kam bylo třeba se dostat - k vraku mimozemského korábu. Najednou na obrazovce začne ubývat barev, varovná a napínavá hudba zesílí, a zrovna, když začnete sbírat vzorky DNA, ozve se příkaz okamžitě se vrátit ven a prchat zpět na základnu.

'Crysis 2' Screenshot 1

Útěk před mimozemskou hrozbou.

První postranní chodba míří na povrch, ale na konci je opět zasypaná; skulinkou nicméně zahlédnete skupinku nepřátel, kteří vás očividně hledají. Nevypadají nijak nebezpečně, dokud jim přímo za zády nepřistane další, tentokrát úplně jiný mimozemšťan, na dvou nohách a s dready na hlavě. Párkrát vystřelí, jednoho z dvojice popadne za nohu a vší silou jím mrští proti skleněnému oknu - a pak se předvádějící vývojář z Cryteku zasměje a celou předváděčku Crysis 2 ukončí.

Pokusme se nyní tedy shrnout, co všechno o druhém díle téhle úspěšné sci-fi střílečky stihl napovídat. Odehrávat se celá bude v blízkosti válkou zdevastovaného Manhattanu a sám příběh hry má být vyprávěn tak trochu ve stylu Bioshocku nebo DOOMa 3, tedy skrz nejrůznější filmečky, dialogy anebo nalezené audiopásky, z nichž si budete muset děj tak trochu skládat sami.

Protože vydavatel EA chce ale z Crysis udělat celou sérii, můžete se prý těšit na to, že tentokrát bude příběh ještě propracovanější a také rozvine základy fungování celého mikrosvěta Crysis, který by se v ideálním případě měl rozrůst do velikosti např. světů Star Treku nebo Star Wars. A stylem hry zase, jak upozorňují někteří, nebude mít daleko třeba k Stalkerovi.

Těšíte se na hru Crysis 2 pro PC/PlayStation 3/Xbox 360?
Prohlédnout si nejočekávanější hry čtenáři Eurogameru

Díky!

Chcete napsat komentář k tomuto článku? Zalogujte se, nebo se zaregistrujte!

- komentáře: 1-50 z 57 další →

Odesílatel
Komentář Komentáře od uživatelů s nízkou karmou byly skryty. Zalogujte se pro jejich zobrazení.
Martin_
31/01/10 @ 14:31
#1
0
Zavrhli jste tento komentář
Komentáře pod vaší prohlížecí hranicí
Zobrazit
Tak Crysis má určitě obrovský potenciál. Graficky ho zatím téměř žádna hra nepředstihla. Ale ta fyzika že tam byla jen takova na oko mi u toho vadilo, ve dvojce se určitě zaměří právě na tuhle část a přidají nové efekty ale grafika bude v podstatě podobná. Ale tím že tedy rozhodně bude vše zdemolovatelné nebo alespon 90% předmětů ve hře a bude použita fyzika tak hezky jako HL2....s příběhem Bioshocka a hratelností Stalkera a to vše ve sci-fi to by se možná i země zatřásla :) A je hezké že v podstatě každý díl bude něáký jiný ikdyž očekávam že ve dvojce pomocí "fashbacku" se na ostrov alespon jednou ještě podíváme. A ve trojce se podíváme snad na Vesmírnou loď (stanici) a nebo přímo na planetu mimozemštanů:)
Carmine
31/01/10 @ 14:34
#2
0
Zavrhli jste tento komentář
Komentáře pod vaší prohlížecí hranicí
Zobrazit
Nevypadají nijak nebezpečně, dokud jim přímo za zády nepřistane další, tentokrát úplně jiný mimozemšťan, na dvou nohách a s dready na hlavě. Párkrát vystřelí, jednoho z dvojice popadne za nohu a vší silou jím mrští proti skleněnému oknu


Že by inspirace Predatorem
Copa-k
31/01/10 @ 14:35
#3
-1
Zavrhli jste tento komentář
Komentáře pod vaší prohlížecí hranicí
Zobrazit
Teda,uz se fakt tesim.Crysis byla pecka nejpeckovatejsi:-))
Fenix87
31/01/10 @ 15:03
#4
-2
Zavrhli jste tento komentář
Komentáře pod vaší prohlížecí hranicí
Zobrazit
jsem zvědavej jak to bude vypadat na playku ... doufam že alespon stejně dobře jako UNCH 2
AlternateKryo
31/01/10 @ 15:05
#5
-1
Zavrhli jste tento komentář
Komentáře pod vaší prohlížecí hranicí
Zobrazit
Mno vypadá na upgrade PC.. :D konzolisti pomlčte prosím.. :D
Martin_
31/01/10 @ 15:21
#6
-7
Zavrhli jste tento komentář
Komentáře pod vaší prohlížecí hranicí
Zobrazit
To Fenix87: "..stejně dobře jako UNCH 2" tak to rozhodně nebude :) nečetls čím by to má být insporované? Pořádnýma hrama a ty můžeš být rád že snad konečně budete mít na konzolích dobrou hru:)
Edited 1 times, most recently on 31/01/10 @ 15:23
mijunior
31/01/10 @ 16:46
#8
-7
Zavrhli jste tento komentář
Komentáře pod vaší prohlížecí hranicí
Zobrazit
No ja jsem na to naramne zvedavy,v prvnim dile byla cast s emzaky tou slabsi. Pri likvidaci Korejcu mel clovek pocit relativni volnosti a mohl se realizovat dle sveho ale pak uz to byl koridor jako v MW. Co se tyce infomaci o protivnicich tak v tom teda nemam prilis jasno. Na to abych jen tupe sel vpred kropil vse co se pohne zminovany MW staci,takze pokud hra nabidne uvedenou pestrost tak to jen uvitam. Jen doufam ze vsechny ty vymozenosti budou vyvazeny adekvatnimi protivniky aby hra byla urcitou vyzvou a ne jen prochazkou s prstem v nose?!
Edited 1 times, most recently on 31/01/10 @ 16:50
DoomCZE
31/01/10 @ 16:52
#9
+2
Zavrhli jste tento komentář
Komentáře pod vaší prohlížecí hranicí
Zobrazit
mijunior: Proč úplně v každym příspěvku ke každé hře zmiňuješ MW?
Scarto
31/01/10 @ 17:51
#10
-1
Zavrhli jste tento komentář
Komentáře pod vaší prohlížecí hranicí
Zobrazit
To Fenix87:A co my stým, že se uncharted 2 stala hrou roku??Crysis pokud se nemílim je staré přes 2roky unch2 par měsíců.Ale to vás "konzolisty" nezajímá.Kde by byly konzole bez pc??V pr*eli.Uncharted je naskryptovaná linearíi hra což se o crysis říct nedá
Edited 1 times, most recently on 31/01/10 @ 17:52
mijunior
31/01/10 @ 18:08
#11
+3
Zavrhli jste tento komentář
Komentáře pod vaší prohlížecí hranicí
Zobrazit
To Doom CZE: Trapi te to to snad? Myslim ze to je hra vseobecne znama na vsech platformach a kdyz potrebuji neco pripodobnit tak je to nejsnazsi prave k titulu ktery je obecne znamy siroke verejnosti. A jsi na omylu,MW mohu pouzit pokud se to tyka tematu ,to jest strilecky. Tezko bych ho mohl spojovat napr. s Assassins Creed,takze ne vzdy. Pokud mas pocit ze se snazim MW nejak shazovat tak o to my neslo. Nicmene nemuzes poprit skutecnost ze se jedna o koridorovou hru a k jejimu hrani nemusi byt clovek zadny myslitel. Fakticky jsem nenapsal nic nepravdiveho a nad cim by jsem mel pozastavovat.
Edited 1 times, most recently on 31/01/10 @ 18:09
Copa-k
31/01/10 @ 18:17
#12
-8
Zavrhli jste tento komentář
Komentáře pod vaší prohlížecí hranicí
Zobrazit
Scarto : Teda nebudu tady obhajovat Uncharted nehral jsem,ale Crysis je taky dost scriptovanej.Jako neznam hru ve ktere se nepouzivaj scripty.Technicky to snad ani neni mozny pokud se nepletu :-))
Jeste k te tve vete kde by byli konzole bez PC,no rozhodne ne v prdeli.Konzole jsou tady mnohem dyl jak to tvoje PC,tak se uklidni.Pro puntickare bavim se samoszrejme o HERNIM PC.
Edited 2 times, most recently on 31/01/10 @ 18:29
Radious
31/01/10 @ 18:32
#13
-1
Zavrhli jste tento komentář
Komentáře pod vaší prohlížecí hranicí
Zobrazit
Ehm nekončí Crysis jedna, když se vydáváte zpět se ssvým týmem najít Propheta a jít kosit další ufony jak odlétáte z té letadlové lodi.Mmyslel jsem, že to bude nějak navazovat......
Mirator
31/01/10 @ 18:52
#14
-1
Zavrhli jste tento komentář
Komentáře pod vaší prohlížecí hranicí
Zobrazit
Radious:„. Od událostí z prvního Crysis uplynuly tři roky a mimozemšťanům se za tu dobu povedlo rozpoutat další světovou válku.“ :) nehledě na to,že nikde nepsali,že tak bude vypadat začátek hry
Fenix87
31/01/10 @ 19:06
#15
-5
Zavrhli jste tento komentář
Komentáře pod vaší prohlížecí hranicí
Zobrazit
Scarto: nemyslím letos ty woe , samozřejmě se crysis nestala hrou roku ani před douma lety což vyšla , prostě to byla mrdka bez příběhu a s pěknou grafikou ... A kde by byly konzole bez PC asi tam kde jsou ted , byly by jednou z nejprodávanějších herních zařízení , což jsou vlastně už ted :) a pc jdou pomalu do řítě ... na ně krom Crysis a konzolovejch konverzý nevýjde vůbec nic
Scarto
31/01/10 @ 19:12
#16
+1
Zavrhli jste tento komentář
Komentáře pod vaší prohlížecí hranicí
Zobrazit
Fenix87 konverze to bude ale ne tak spatna jako ostatni.kdyby sis o tom neco zjistil vedel bys ze CryEngin 3 muze delat zaroven vsechny verze(pc,xko360 a ps3)takze o to se nebojim.A to nemyslim letos sem jaksi nepobral.Bez pribehu?To bych teda vazne nerikal.
mijunior
31/01/10 @ 19:20
#17
-1
Zavrhli jste tento komentář
Komentáře pod vaší prohlížecí hranicí
Zobrazit
To Fenix87: Jasne PC jdou do rite a na cem se ty hry pro konzole asi nedaji chytraku?!
To Scarto: Jen doufam ze PC verze nebude jen konverzi te konzole,v posledni dobe to vzdy zavani v tom lepsim pripade kompromisem.
Fluke085
31/01/10 @ 19:34
#18
+1
Zavrhli jste tento komentář
Komentáře pod vaší prohlížecí hranicí
Zobrazit
Fenix87: nechtěl by ses vyjadřovat slušně?
modryklucina
31/01/10 @ 19:43
#19
-4
Zavrhli jste tento komentář
Komentáře pod vaší prohlížecí hranicí
Zobrazit
pokud do toho nebude pridana hratelnost tak nezajem :)
jednicka byla nuda jak sviina a pokud to bude ve stejnym duchu at to zustane na PC.brak
Martin_
31/01/10 @ 20:34
#20
+1
Zavrhli jste tento komentář
Komentáře pod vaší prohlížecí hranicí
Zobrazit
Fenix87: tak jde vidět že jsi uplně mimo o tom co se děje na PC scéně:) Hratelonostk crysis byla asi takova že si mohls vybrat jestli každou ze situací vyřešíš bud nenápadně a s maskovaním...a nebo využiješ hrubé sily...rozmanitost tam byla opravdu veliká tedy tak velká jako mozek hráče který chapu že muže byt omezen jen na kolečko, křížek, čtvereček a trojuhelník :)
Fenix87
31/01/10 @ 20:56
#21
-4
Zavrhli jste tento komentář
Komentáře pod vaší prohlížecí hranicí
Zobrazit
mijunior: bavíme se o hrách a ne o tom jak se hry programujou chytráku :) ... Jinak herní komunita a herní vývojáři opouští PC scénu a raději udělají Konzole exkluzivní a nebo multiplatformovku viz Crysis 2 :D , před dvěma lety PC exkluziv

Scarto: o cryenginu vím možna víc jak ty , ale je to pouze o grafice tudiž to bude další tech demo jako tomu bylo u původních Crysis

Fluke085: Chovat se slušně a tady zapoměn , tohle není web kde se dá chovat slušně , tady ti každy argumentuje s uplnýma blbostma ... a uplně mimo tema ...nejsou schopni si přečíst ani předešlý příspěvek

Martin_: Crysis sem hral na Hig detaily se 60fps a tahle hra bylo to nejnudnější co sem hrál za posledních 5let ... Hrál si Far Cry , tak asi to sem čekal od Crysis pokračování far cry , genialní hratelnost , a hlavně originalitu jakou FC přinesla ... ane co to předvedla Crysis Tech demo kde předvádí nový bez špetky originality , nepočítam nano suit ... Jestli tě crysis bavila tak Ok je tvůj názor ale podle mě je to blbos kde běhám s něčím po jungly a stříllim chudáky vojaky kteří mě ani nevidí ... prostě nuda to už COD a nebo GTA IV byla lapší než tohle

Edited 3 times, most recently on 31/01/10 @ 21:08
mijunior
31/01/10 @ 21:09
#22
+4
Zavrhli jste tento komentář
Komentáře pod vaší prohlížecí hranicí
Zobrazit
To Martin: Naroky PC hracu a tech kteri preferuji konzole mohou byt odlisne. Problem je ze valna vetsina her je tvorena pro vsechny platformy najednou a bohuzel je to na nich videt a to nemluvim o technicke strance hry. Pak dochazi k nespokojenosti jedne ci druhe strany. Pokud se Cryteku povede naplnit vize v clanku naznacene rad pokracovani uvitam na svem PC. Navic vzhledem k soucasnemu stavu HW si hru bude moci uzit vetsi procento lidi nez prvni dil.
mijunior
31/01/10 @ 21:18
#23
+3
Zavrhli jste tento komentář
Komentáře pod vaší prohlížecí hranicí
Zobrazit
To Fenix87: Precti si co jsi napsal chytraku a pak me opravuj. A uprimne po tebou zminovanych exkluzivnich hrach pro konzole nesmutnim. Jedina hra u ktere me mrzi ze se na PC nedostala je GoW2 jinak tam mam vse co mam rad + exkluzivni kousky pro PC. Takze si nech svoji konzoli a ja zustanu u sveho PC. A kdyz si odpustis ty detinske silacke reci o riti bude jeste lepe.
Martin_
31/01/10 @ 21:27
#24
0
Zavrhli jste tento komentář
Komentáře pod vaší prohlížecí hranicí
Zobrazit
Nebojím se ale že by ty pecky nikdy na PC nevyšli!! Je v tom obrovský potenciál ale podle mě ho nechcou promarnit dokud je tak velké pirátění a proto to už raději dělají od základu multiplatformni což má jistá omezení ale o to více se mohou soustředit na obsah...a pravě jak bylo napsano hlavně na silném příběhu...crysis 2 věřím ikdyž mě jednička tak moc nenadchla(byla to kvalitně odvedaná práce ale něak mi tam chyběla pořádná jiskra).....ale tedka do začátku měli hotov už slušný základ...podle mě to bude surová akce s tím co novej oblek dokáže...to bude vše na efekt...popravdě se divím že to konzole zvládnou ikdyž když už je na nich i Heavy Rain (což je zase mě líto že není na PC ale dvojka už bude :D )
Fenix87
31/01/10 @ 22:33
#25
-4
Zavrhli jste tento komentář
Komentáře pod vaší prohlížecí hranicí
Zobrazit
Martin_ : musím tě sklamat ale Heavy Rain 2 nebude na PC ... Protože žadna Heavy Rain 2 nevyjde ... oznamilo to studio co HR vyvijí ... důvod nemají ponětí jak by na konec jedničky navazaly a jestli někdy něco podobného vyjde tak bych s PC portem nepočítal ... je to PS exkluzivta stejně tak jako Unch 2 a Alen Wake , Fable 2,3 , Halo Reach , Killzone a spousta dalších pecek
Copa-k
01/02/10 @ 01:21
#26
+2
Zavrhli jste tento komentář
Komentáře pod vaší prohlížecí hranicí
Zobrazit
mijunior :Koukam,ze mas stejnej nazor jako ja.Taky bych moc chtel Gears of war 2,jednicka byla genialni.A Fenix nemel tady blbosti,o tech demu.Sis precet v bravicku ci co?Nebo jen papouskujes zavistive konzolisty co nemaj Crysis na svejch masinkach?Crysis byl v mnoha ohledech mnohem propracovanejsi jak celej FarCry,predevsim pak pribeh byl mnohem lepsi.Na druhej dil se tesim,ale taky mam strach ze konzole tuhle hru pohrbej.Snad se tak nestane:-)
Fenix87
01/02/10 @ 07:22
#27
-4
Zavrhli jste tento komentář
Komentáře pod vaší prohlížecí hranicí
Zobrazit
Copa-k : Opět sem chtěl být sprostý , neumíš číst nebo co přečti si to o pár řádku víš a uvidíš že sem Crysis hrál a moc mě nenadchlo :) jen Tech demo , stejně jako byl kdysi Just Cause 1 pěkná grafika ale nuda jak svi_ě :) prostě tohle žadnej konzolista nezávidi ... ani já , není totiž co
FP_K1nG
01/02/10 @ 09:40
#28
-6
Zavrhli jste tento komentář
Komentáře pod vaší prohlížecí hranicí
Zobrazit
Hoši crysis 2 graficky na uncharted 2 ani nešáhne..papa
Copa-k
01/02/10 @ 10:45
#29
+3
Zavrhli jste tento komentář
Komentáře pod vaší prohlížecí hranicí
Zobrazit
Fenix87 : Cist umim,ale ty ne tu uz ti ale psal kolega nademnou hehe.Klidne bud sprosty aspon tady vsem ukazes svoji MALOST.Ano psal jsi,ze jsi hral Crysis.No prave,ze si to jenom psal.Clovece proc ti ja,ale neverim?Proc se seres sem do hry co te nebavila to fakt rozum me nebere.Potrebujes celemu svetu ukazat jakej si drsnak,ze ty NEJVETSI HRAC NA SVETE jsi se nudil u Crysis? Psat tady sracky o tech demu? Chlapecku vis vubec aspon co to je?
AbaddonX
01/02/10 @ 11:47
#30
+3
Zavrhli jste tento komentář
Komentáře pod vaší prohlížecí hranicí
Zobrazit
Proč pořád tolik lidí obhajuje konzole, hry jako dark void nebo avatar vyvijene vyhradne na konzole jako sračky, crysis odprostil od jungle jen aby to konzole zvládly, supreme commander2 bude s méně jednotkama jen aby to konzole zvládly, jediné co se na tom dá hrát jsou hry jako uncharted kde stačí jít,skákat a střílet a že to má pěknou grafiku ? ano ale je to TUNEL!! neřeší se tam dohlednost jako třeba ve falloutu3 tam díky tomu konzole taky utrpěly a na PC pěkně vidíte přes celou pustinu, ne je to prostě jen fotka kolem tunelu
Mr.V
01/02/10 @ 13:29
#31
0
Zavrhli jste tento komentář
Komentáře pod vaší prohlížecí hranicí
Zobrazit
Tady je vidět, že registrace pro odesílání komentářů nic nevyřeší. Vždycky se to zvrhne konzole x PC. Mě zajímají, jako majitele PC i konzole, dobré hry, bez ohledu na platformu.
Teď ke Crysis 2: Jsem zvědavý hlavně na novinky/změny a myslím, že konzole vývoji jen prospějí. Věřím, že to prospěje optimalizaci, protože to Crysis chybělo jako sůl (stačí se podívat na jistý web k recenzi ATI 5870. Věta ve smyslu: Crysis už teď běží s plnými detaily. :) ). Taky díky konzolím mohou čekat větší prodeje a tím může být hra víc vypilovaná (každá hodina vývoje něco stojí, že?) a napadají mě i další pozitiva. Doufám, že střílení s loďky (pokud tam nějaká bude) bude víc realističtější (houpání na vodě). Doufám, že střílení z tanku nebude horší než ta nejhorší arkáda, což podle mě bylo. To bylo dle mého názoru něco tak blbého, že jsem se s tím nesetkal už hodně dlouho ani na PS1 ;) A taky doufám, že se všude nebudou cpát sudy. Kde se pořád berou? :)
Edited 2 times, most recently on 01/02/10 @ 13:34
udh
01/02/10 @ 15:00
#32
0
Zavrhli jste tento komentář
Komentáře pod vaší prohlížecí hranicí
Zobrazit
AbaddonX:přesně
davidv
01/02/10 @ 15:01
#33
0
Zavrhli jste tento komentář
Komentáře pod vaší prohlížecí hranicí
Zobrazit
Crysis nebyl špatnej, hlavně grafika, ale příběh byl podle mě dost o ničem a taky mě to po čase přestalo bavit. Ale stejně se na 2. díl těším.
Mr.V
01/02/10 @ 15:16
#34
+3
Zavrhli jste tento komentář
Komentáře pod vaší prohlížecí hranicí
Zobrazit
AbaddonX : Trochu laciné vzít hru jako Avatar nebo Dark Void a dávat to jako příklad konzolových her. To je jako dát vzor PC her POPELÁŘE nebo PAT a MAT. A ano máš pravdu, Uncharted je TUNEL, a co? To mají být všechny hry jako GTA? Proč? Navíc i v GTA musíš něco předdefinovaného udělat, jinak se dál nedostaneš. A tak je to i u jiných her. Doma pařím Armu, ale nemyslím si, že by všechny hry musely být jako ona.
Copa-k
01/02/10 @ 15:21
#35
-1
Zavrhli jste tento komentář
Komentáře pod vaší prohlížecí hranicí
Zobrazit
Mr.V : Tleskam,krasne napsane,ve vsem souhlasim:-)
Mr.V
01/02/10 @ 15:36
#36
+2
Zavrhli jste tento komentář
Komentáře pod vaší prohlížecí hranicí
Zobrazit
Už jsem dostal mínus :) (někdy méně znamená více), tak asi všechny hry mají být jako ARMA ;)
udh
01/02/10 @ 15:49
#37
0
Zavrhli jste tento komentář
Komentáře pod vaší prohlížecí hranicí
Zobrazit
Já jsem ti dal zas plus :D protože je blbost dávat za příklad avatar atd..
Edited 2 times, most recently on 01/02/10 @ 15:50
Mr.V
01/02/10 @ 15:58
#38
0
Zavrhli jste tento komentář
Komentáře pod vaší prohlížecí hranicí
Zobrazit
Díky :D
Hlavně aby tam nebyly opruzy s nějakou debilní aktivací, nebo špatný překlad (pokud bude).
edit: myslím v Crysis 2
Edited 1 times, most recently on 01/02/10 @ 15:59
AbaddonX
01/02/10 @ 16:44
#39
+7
Zavrhli jste tento komentář
Komentáře pod vaší prohlížecí hranicí
Zobrazit
Já neříkám že je ucharted špatná hra jen že hodně lidí jí vyzdvihuje kvůli grafice a že by to PC nezvládly , hovnajs zvládly a lépe, otevřenějc, taky neříkám že otevřenost je lepší (mass effect 2 je super a taky není kdovíjak otevřený) Tady se jedná o ten věčný spor co je výkonější a lepší, PC má jediný nedostatek a to ten že na něj vývojáři celkem dlabou, jinak avatara jsem vybral protože většina her na konzole je jako přes kopírak jen semtam je tam nějaká vymoženost(jet pack,zajímavá zbraň), dark sector,dark void,avatar,saboteur (to ale nebyla špatná hra),terminator všechny tyhle hry jsou si hodně podobné, nulové plánování jen valíte kupředu a držíte levé tlačítko, pocit ze střelby žádný, nutnost šetřit náboje žádná, headshoty- pěkně složité v third person trefit a i když tefíte je tu šance že protivník přežije... je to sice trochu pokrytecké protože mass effect 2 je podobný a je to pro mě hra roku ale tam to jde zohlednit štítama nepřátel a botickými ochranami.. navíc hra není jen o tom, taky ty věčné řeči že se na konzolích hraje dobře, ok hraje ale s autoaimem a autohealem, hru jako arma2 byste na konzoli nedohráli, stalker to samé, jsem hodně zvědavý na bioshock2 a AVP jestli nějak neutrpní konzolivinou..

jinak neurážím tu konzolisty, to vůbec- když to někoho baví ať si hraje na čem chce..
Scarto
01/02/10 @ 16:51
#40
+2
Zavrhli jste tento komentář
Komentáře pod vaší prohlížecí hranicí
Zobrazit
Fenix87 : Pouze o grafice??Si asi hral prvnich 10min a vypls to!!Ta hra ma vic nez jen grafiku!!Hratelnost,pribeh sice ma slabsi o proti dalsim titulum ale ma ho!
Mr.V
01/02/10 @ 17:17
#41
+2
Zavrhli jste tento komentář
Komentáře pod vaší prohlížecí hranicí
Zobrazit
AbaddonX : Myslím, že to vidíš zkresleně. Dark Sektor, Dark Void, Avatar a ani Sabotera nemám. Doma mám hry jako LBP, Demons Souls, MAG, Infamous, Fat Princess, Patapon, Loco Roco atd. Teď třeba čekám na Heavy Rain. Jestli tohle nejsou hry alespoň se špetkem originality, tak potom každá RTS na PC je jedna jako druhá. Neuraž se, ale podle mě to bereš z pohledu hráče, který si vyzkouší jen zpackané multiplatformy a podle toho soudí celý konzolový trh. Například zmiňovaný Demons S. je dle mého názoru nejlepší RPG za poslední roky. MAG je perfektní online, která ukazuje, že to jde i bez PC, když se chce. A nebýt Sony (prosím neobviňujte mě, že jsem fanboy), tak se Heavy Rain ani nedočkáme. A i přesto, že nevím jaký přesně bude, cením si odvahy přinést něco starším hráčům. Mohl bych samozřejmě jmenovat tituly dál, ale to nemá smysl. Nemyslím to ve zlém. Tak jak si rád zahraju Armu nebo Total War (až na ten Steam grrr) na PC, tak si rád zahraju třeba ten MAG nebo GOWIII na PS3. Myslet si ale, že jedna platforma má lepší hry a druhá "tuneloidní" ehm, je mylné. Tak to vidím já z pohledu hráče, který má a vždy měl konzoli i PC. ;)
edit: Jsem pro každou věcnou debatu ;)
edit2: Bioshock je taky tunel ;)
Edited 2 times, most recently on 01/02/10 @ 17:25
AbaddonX
01/02/10 @ 17:45
#42
+2
Zavrhli jste tento komentář
Komentáře pod vaší prohlížecí hranicí
Zobrazit
No Heavy rain, MGS a GOW3(celkově rubačky jsou na konzolích nej) to je něco jiného, nechtěl jsem narážet přímo do xboxu ale ano je to myšleno na xbox, PS3 má super exkluzivní tituly ( i když ano uncharted2 jsem zmínil- neříkám ale že je to špatná hra ) ale zase co se týče multiplatformosti je na tom nejhůř (fallout 3, risen-ten je vyloženě hnus) takže pokud bych si měl koupit konzoli bez váhání jdu do PS3, a jo bioshock bude tunelovka tady mi jde ale především o ten "pocit střelby" nevím jak to popsat, to samé AVP, celkem otevřeně bych si otevřel hubu na gears of war 1 a 2 který je prostě trapas, vůbec nechápu tu oblíbenost to je titul kterým se prosím chvástá xbox? ani trochu nezávidím protože se dá lehce zařadit do té lajny dark void,dark sector...... atd, zase kropení do hory masa s nulovým pocitem ze střelby, hrál jsem ale jen jedničku takže mi to můžete zkusit vyvrátit ale pochybuju že se ve dvojce něco rapidně změnilo

Ač se to může na první pohled zdát neberte to jako názor při kterém si říkám "konzolisti ať zdechnou" xd nemám chuť na hádky, nemám je potřebu vyvolat a chci rozumně debatovat a pochopit čím jsou ty hlášky typu "PC? pořiďte si konzole lamy" aspoň trochu pravdivé ? Jakože imho nejsou..
Copa-k
01/02/10 @ 17:49
#43
+1
Zavrhli jste tento komentář
Komentáře pod vaší prohlížecí hranicí
Zobrazit
Mr.V : Bioshock je povedenej,a ze je tunel fakt neresim.Pokud hra ma pekne udelanej pribeh tak mi nejakej tunel fakt netrha zily.Pokud dvojka se povede budu jedine rad.Uz se tesim na Rapture.A Crysis ma taky fer pribeh,jako z FPS co ma s posledni doby lepsi pribeh nevim,ale to neni stejne dulezite.Kazdej mame svoje hodnoty.Kazdopadne nesouhlasim s lidma co rikaj,ze Crysis je jen o grafice.
AbaddonX
01/02/10 @ 17:53
#44
+1
Zavrhli jste tento komentář
Komentáře pod vaší prohlížecí hranicí
Zobrazit
Crysis je super, zpočátku jsem ho nesnášel kvůli hypu a taky proto že mi ho nezvládal comp ale dabing, příběh (ač klišé) a hlavně MODDING !! mě přesvědčil o opaku, dodnes pamatuju na 3 možné způsoby dostání se k cíli
-po lanovém mostku
-sjet úplně dolů a celý kopec objet
-seskočit akčně do vody a vylézt nahoru

hum asi si nainstaluju xD
Mr.V
01/02/10 @ 18:35
#45
0
Zavrhli jste tento komentář
Komentáře pod vaší prohlížecí hranicí
Zobrazit
V pořádku. :) Taky bych se rád dožil debat kdy půjde opravdu o hry. Ještě dám jeden příklad s HW: Wii to rozhoupalo s pohybovým ovladačem (pokusy byly už v minulosti,ale nikdo to nedotáhl), Sony přineslo na PS2 EyeToy kameru. MS to chce trumfnout Natalem a Sony svým "bambulkovým" ovladačem na PS3. Jeden chce předstihnout druhého. A co se nestalo, nedávno někde bylo, možná i tady na Eurogameru, že Valve (s někým) kutí něco pro PC. Tady je krásně vidět jak může ta rozdílnost platforem prospět. Pro hráče to je jen dobře. Jsem optimista :) a věřím, že nás, i díky konkurenci, čekají zlaté herní časy ;)
Hlavně pryč s DRM a podobným bordelem.
mijunior
01/02/10 @ 19:05
#46
0
Zavrhli jste tento komentář
Komentáře pod vaší prohlížecí hranicí
Zobrazit
GoW jsi pojmenoval presne ale ja v tom problem nevidim,ono totiz jde o to ze si na nic nehraje. Hrajes za nabuseny chlapky s velkymi kveri kteri kropi co jim prijde pod ruku ale to je podstata te hry,vis do ceho jdes. A trapi me to mnohem mene nez kdyz si da nekdo praci s propacovanim zbrani,ma licence na jejich nazvy apod.a pak zjistit ze vsechny strili jako pres kopirak,nulovy rozdil mezi jednotlivymi typy nebo naopak maji nesmyslny dostrel,ucinost atd.
Copa-k
01/02/10 @ 19:32
#47
+1
Zavrhli jste tento komentář
Komentáře pod vaší prohlížecí hranicí
Zobrazit
Presne Gears of War je tak primocara akce az zavani genialitou.Snad ta dvojka nekdy taky bude na PC...
Mirator
01/02/10 @ 20:46
#48
-1
Zavrhli jste tento komentář
Komentáře pod vaší prohlížecí hranicí
Zobrazit
Mr.V:„Myslet si ale, že jedna platforma má lepší hry a druhá "tuneloidní" ehm, je mylné.“ s tím moc nesouhlasím,konzolé jsou už slabé,a tak tam nebudou tak rozlehlé prostory jako na PC
FP_K1nG
01/02/10 @ 21:43
#49
-2
Zavrhli jste tento komentář
Komentáře pod vaší prohlížecí hranicí
Zobrazit
Mirator:pokud neviš konzole zvladne s ohodně slabším HW stejně jak PC..je na to optimalizovanaa..jo a pochybuju že mas v PC lepší procak nez ej CELL
AbaddonX
01/02/10 @ 22:56
#50
+2
Zavrhli jste tento komentář
Komentáře pod vaší prohlížecí hranicí
Zobrazit
Konzole by třeba armu 2 nezvládly, AVP bude ořezáno o hodně grafických efektů tak mlč xD a žij si dál v představě že žádná hra graficky na uncharted 2 nesáhne- je to směšné xD http://files.playstatic.com/ps3/uncharte... to jako tohle je grafický vrchol ? nebo tohle ? http://opiniones.terra.es/tmp/swotti/cac... Jungle ve špatně hodnoceném avataru vypadá líp!

- komentáře: 1-50 z 57 další →

Chcete napsat komentář k tomuto článku? Zalogujte se, nebo se zaregistrujte!

X Zobrazit galerii