If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

32. podcast EG: dva veletrhy, řecká šikana, redesignovaná PS3, exodus z BioWare

Tématem opětovného setkání i zombíci z Resident Evil 6.

Po návratu z letních prázdnin, dokončení stěhování či upřednostnění neodolatelných real-life záležitostí jsme zase jednou dostali chuť se o volném večeru sejít a podebatovat o posledních událostech na herní scéně. Všichni jsme se na podcast docela těšili, protože nám začínal chybět. A protože jsme zjistili, že je něco trochu jiného "muset" natáčet z povinnosti každý týden, jako když jsme si na sebe ušili bič vloni na podzim... nebo prostě jen tak pro zábavu, jen když se vám zrovna chce, sejdou se témata, ke kterým máte co říct a kdy odměnou pro dorazivší účastníky je pouze pohoštění.

Tentokrát si redakční čtveřice ve složení Michal Jonáš, Miloš Bohoněk, Honza Doskočil a Martin Frey vůbec poprvé povídala na venkovní terase. To, pravda, tolik nesvědčilo akustice a různým vedlejším ruchům typu vítr (jen v závěru), přelétající letadla či štěkající psisko ze zahrady. Na druhou stranu, přísun čerstvého vzdoušku se asi projevil na nápadech a živosti diskuse. Ta se po pomalejším rozjezdu kvůli delší pauze později rozproudila a jako obvykle nikdo nekrotil občasné odběhnutí od tématu úplně někam pryč, což mnohdy bývá zajímavější než původní scénář.

Download the podcast

  • 01:00 - co kdo dělal přes léto, včetně odbočky o patchi pro staré Commandos, opěvování Zeldy a jedné ještě neoznámené lokalizaci na příští březen
  • 04:00 - veletrh For Games v Letňanech (info), jeho program, jak minulé ročníky byly i o hrách a jak budou vévodit hračky
  • 07:35 - veletrh Eurogamer Expo (info), přednášky vývojářů, organizace, živé vysílání, plány na pokrytí
  • 13:13 - řecká šikana vývojářů ArmA 3: chycení velké ryby, jak asi mohlo dojít k zatčení, historické a geografické souvislosti, je to msta a jak by se to řešilo v civilizované zemi?, odhady termínu propuštění, odklad vydání hry atd.
  • 24:05 - redesignovaný model konzole PlayStation 3, dlouhá životnost PS2, podpora PS3 ještě příštích pár let, chuť na staré hry na Dreamcastu jako Shenmue, proč ne zvýhodněné balení s VITA
  • 36:40 - letmé ohlasy na start Wii U a ZombiU
  • 39:00 - zážitky po dohrání dvou třetin Resident Evil 6 - design misí, rychost pohybu zombíků, odlišnosti kampaní, odkaz na předešlé díly a různé styly hratelnosti, předčasný prodej v Polsku
  • 51:20 - odchod zakladatelů BioWare - co to znamená pro budoucnost studia, reálná role Muzyky a Zeschuka při vývoji her vs. úředničina, reportování a mítingy, nálepka kontroverzních her, postihne je prokletí jiných studií odkoupených EA?
  • 64:30 - Free-2-Play trendy: s přechodem Command and Conquer, Blizzard uvažující o předělání StarCraftu 2 a tvůrcích Company of Heroes, jak jde design F2P udělat dobře i špatně, kdo si přeje vypnutí internetových služeb, aby měl čas na dohrání všech koupených her, návrat k modelu shareware
  • 71:30 - rozloučení a kdy zase příště?

Předešlé podcasty k poslechu zde.

Sign in and unlock a world of features

Get access to commenting, homepage personalisation, newsletters, and more!

In this article

Resident Evil 6

PS4, Xbox One, PS3, Xbox 360, PC, Nintendo Switch

Related topics
About the Author
Jan Doskocil avatar

Jan Doskocil

EG.cz Managing Director

Comments