Stahujte zdarma Portal

Valve uvolnili plnou verzi.

Společně s ambiciózním spuštěním služby Steam pro platformu Apple Macintosh dnes Valve oznámilo, že až do 24. května uvolňuje své mistrovské dílko Portal zdarma ke stažení. Nabídka se týká platforem Macintosh i PC.

Jediné, co ke stažení hry budete potřebovat, je registrovat se na Steamu, resp. si stáhnout celou aplikaci. Skrze tu už pak snadno naloadujete Portal do svého počítače.

V případě macovské verze čítá Portal okolo 3,8GB a vyžaduje poslední update operačního systému Mac OS X 10.6.3, na starších se prý nerozběhne.

V nabídce macovských her na Steamu jinak nechybí např. Civilizace IV, Sam & Max, Tales of Monkey Island, Torchlight, či stará lucasovská adventura Indiana Jones and the Fate of Atlantis. V nabídce je také úspěšné české Machinarium.

- komentáře (41) Latest comment před 2 lety

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

  • udh #1 před 2 lety

    Ted Valve fakt jede to se musí nechat !
  • TheHeadShotBob #2 před 2 lety

    Tohle si může opravdu dovolit jen Valve se svým Steamem... Schválně se někdo na podobný krok zeptejte u EA, Activision, Ubisoft...
  • Sirrah #3 před 2 lety

    Mozna by nebylo od veci si uvedomit, ze Valve to dela jenom a pouze z toho duvodu, aby zvedli pocet uzivatelu Steamu a tim i svoje zisky. Myslet si, ze treba Activision jsou ti spatni a Valve ti hodni, je ponekud naivni.Jedinym cilem vsech firem je generovani zisku.
  • Trsajicizmrd #4 před 2 lety

    To Sirrah:Pravda ovšem pokud by existovala firma která opravdu myslí na hráče tak to je právě Valve..A tohle je od nich hezký krok..Ovšem mnohem radši bych byl kdyby konečně uvedli Ep3.
  • FattalError #5 před 2 lety

    Sirrah: Jsně, všecky firmy sa snažá o svůj zisk. Ale je to jeden důležitý rozdíl: Jakým způsobem sa ho snažá dosáhnůt. Valve např. pro TF2 dodává tuny obsahu zadarmo, HL2 je najmodifikovanější hra historie, včil prozměnu Portal zdarma... a Acti? Hlavně to zjednodušme, aby to dokázala hrát cvičená opica s prstem v nosu, dajme co najvyšší cenu, vydajme pár přídavků, každý s poloviční cenů novej hry a s minimem obsahu a navrch dajme MP se zmršeným matchmakingem a nefunkčním anticheatem...
  • Sirrah #6 před 2 lety

    FattalError: To je tim, ze Valve si nemuze dovolit to co Activision. Nema zdaleka tak silne postaveni. COD se bude prodavat vzdy, bez ohledu na cenu. Byla by hloupost davat ty pridavky zadarmo. Oproti tomu pridavky k TF2 by si tolik lidi asi nekoupilo. Jen se podivejte na ten skandal kolem L4D2. Kdyby Valve meli stejne silnou znacku jako COD, tak by ji taky zdimali.
    Portal zdarma je samozrejme vyborna zprava, jenom jsem chtel mirnit vseobecne nadseni z Valve - oni to nedelaji z lasky k vam.
  • PetusX #7 před 2 lety

    @Sirrah: jakoze z duvodu, ze je hra podle tebe tak neprodavatelna jako COD a ze by si nikdo ty pridavky nekupoval tak proto je Valve dava zdarma??? Ja mel za to, ze kdyz je hra slaba, nema cenu do ni neco investovat, ale spise se zamerit na lepsi novejsi produkt, ktery by mohl byt ziskovejsi. Ale asi mam jine smysleni nez ty...
    Jinak krok Valve s jabkem beru jako velke plus! Uz naznacili, ze dalsi faze je Linux! Snad i nastane doba, ze nebude potreba Windows pro hrani her!
  • Sirrah #8 před 2 lety

    PetusX: TF2 je MP hra. Pokud chteji prodavat dalsi kopie, museji kolem ni udrzet zivou komunitu -> museji delat pridavky. Zdarma nebo za penize. Navic pokud udrzi komunitu dost dlouho, prodaji potom spoustu kopii dalsiho dilu. Valve by ty pridavky rozhodne nedavali zadarmo, kdybysi si nemysleli, ze na tom ve vysledku vydelaji.
  • Trsajicizmrd #9 před 2 lety

    Sirrah:Ale pořád aspoň něco dělají,a rozhodně lépe než jiné vydavatelské společnosti..A říkat že Valve nemá silnou značku to je pěkná blbost..Pokud HL není silná značka tak co to potom je?Koneckonců už jen samotná firma Valve je děsně silná značka.A společnosti by ti utrhli ruce i s prde*í jen kvůli tomu aby je mohli vlastnit a s tím i jejich tituly.Firma Valve ale dělá rozhodně více pro hráče než ostatní,její hry vycházejí skvěle odladěné a s dobře vyladěnými nároky na hw,se spoustou originálních nápadů,dobrým příběhem prostě je z toho vidět mnohem větší snaha něco pro hráče udělat.A faktem je že nebyla řeč jen o Activision ale třeba i EA,Ubisoft a tak..Nikdo z nich neuvolnil svou hru pro hráče zdarma,byť by šlo o reklamu pro zvednutí počtu hráčů,pořád by to potěšilo..Oni spíš zavedou nějakou dementní DRM (zdravím Ubisoft :D)..A i Activision by toho mohl hodně uvolnit zdarma,první Cod,druhé,třetí to už není nijak nové a lidé kteří si to chtěli koupit už to mají..Tak proč by ne?

    BTW jaký skandál kolem L4D2 si myslel?O žádném nevím..
  • Sirrah #10 před 2 lety

    Trsajicizmrd: HL je hodne znama znacka, ale jeji prodeje jsou ve srovnani s COD zanedbatelne - neni zdaleka tak silna. L4D2 - myslel jsem tu aferu, kdy vsichni nadavali, ze je dvojka za plnou cenu a pritom je to stezi datadisk. Tam se prave Valve prirovnavalo k EA a Activision.
    Editováno od Sirrah v 13/05/10 @ 12:50
  • Trsajicizmrd #11 před 2 lety

    Sirrah:Hele nevím nevím,Cod se určitě prodalo více ale taky má mnohem více dílů,Half Life mělo jen dva a pár datadisků (v případě druhého dílu HL- epizod) A jsem si jistej že to každej hrál.Takže pokud hledíš na to kolik co kdo vydělal tak komerčnější COD vede ale HL univerzum je rozhodně propracovanější a uznávanější co se týče přínosu do akčních her a vůbec her jako celku.To je rpostě ten rozdíl,rozhodně nemůžeš říci že prodeje HL jsou oproti COD zanedbatelné..Potíž je hlavně v tom že Valve neříká pokud vím svoje prodeje tak to nemůžeš vědět kolik se toho po světě prodalo.Nehledě na to že zanedbatelné by bylo třeba 50 tisíc proti 10 milionům na jednu hru jenže to rozhodně není..Ale třeba já sílu značky nehodnotím jen prodeji ale hlavně kvalitou zpracování (a to je příběh,grafika,celkový engine,novinky a nápady přidané do žánru,také mírou modovatelnosti hry-tedy jak často se moduje,velikostí komunity a podporou výrobce-ve všem Valve exceluje) A v tomhle bude HL a valve vždy platit za takové průkopníky kteří vždy posunou žánr dále..Po HL1 to byl obrovský skok a stejný skok se udál i po Hl2..A bude to i u HL3..
    Je mě jasný že někdo to vidí jinak,ale faktem je že série HL ač možná nemá prodeje tak velké jako serie CoD (ač se neví kolik se Hl prodalo) tak pořád je tu několik faktů třeba kolik má dílů HL a kolik Call of Duty..A pak to co jsem vypsal výše,a podle toho hodnoť sílu značky..

    Aha,tak o tomhle skandálu jsem opravdu neslyšel..Je pravda že L4D2 přišlo celkem brzo po prvním díle ale tyhle řeči byly ještě před vydáním dvojky a třeba já myslím že L4D2 nakonec není jako datadisk,je to ve většině vylepšená hra tak proč by nemohla mít plnou cenu zvláště když je to typ hry která rychle zlevní..
  • Stanleyman #12 před 2 lety

    TO Trsajci Zmr.d
    EA,Ubisoft a tak..Nikdo z nich neuvolnil svou hru pro hráče zdarma....
    to neni az tak pravda EA uvolnilo C&C Tiberian Sun a Battleforge i drive placene datadisky k BF2 atd...
  • Everis #13 před 2 lety

    Sirrah: mno to o tom L4D2 se říkalo před vydáním, po vydání hry, pokud vím, tak spousta rýpalů zmlkla, protože L4D2 byla o proti L4D sakra jiná. Kdo zkusil par minut po L4D2 spustí L4D tak ví o čem mluvím...
  • Trsajicizmrd #14 před 2 lety

    To Stanleyman:No jasný to máš pravdu to uvolnili,ale to jsem ani neříkal protože na tomhle už prakticky nevydělávají.Je to děsně stará hra,kdežto portal je pořád novější hra..
  • Everis #15 před 2 lety

    Stanleyman: hmm battleforge tak to je fakt nářez když zrušili to, že jste si tu hru museli koupit, ale další karty stejně dokupovat, verze zadarmo mela MÉNĚ karet než placená, takže jste de facto byli nuceni dále do toho investovat. Battleforge uvolněn zadarmo nebyl, to spíš vydali takový "trial".

    Ale že vydali starý Tiberian Sun je od nich hezké :) staré hry by měli postupně uvolnit všichni
  • Trsajicizmrd #16 před 2 lety

    UrsusLuin:Ano ale sám si to napsal,bylo to s reklamou a ještě jen v USA po velmi omezenou dobu..To není uvolnění zdarma.Nehledě na to že Ubisoft dělá zas spoustu jinejch kravin,třeba ty DRM jejich,takže to je zase jejich forma kašlání na hráče..Tedy stále,Valve je lepší,uvolňuje hry a věci zdarma a k tomu nevymýšlí dementní DRM jako UBI a ani nezveřejňuje dementní zprávy na téma umírajcí pc hraní...Naopak pc hraní se zastává.
  • iCole #17 před 2 lety

    Valve fakt ví, co dělají. Jen tak dál!
  • Trsajicizmrd #18 před 2 lety

    UrsusLuin
    To máš pravdu,to je fakt..
    Nict to nemění na tom že ale prostě Valve toho pro hráče dělá z firem nejvíce..a má nejblíže té bájné firmě které záleží na lidech více než na penězích
  • Mirator #19 před 2 lety

    Valve dělá pro hráče nejvíce...vydá DRM jménem Steam,a pak machruje :D pamatuji na ty aféry,kdy kvůli VALVE A JEJICH STEAMU nefungovali některé hry/servery přetížené/vadná čeština,atp.
    HL je takova old-school značka,takže tu bych už taky moc nebral v potaz :-)

    Jinak Portal a obecne zadnou plnohodnotnou SP hru od Valve jsem nehrál,a vůbec mi to nevadí,ale teď si ten portál stáhnu a zkusím.
  • Tommy.35 #20 před 2 lety

    Valve je nej, jsem pyšný, že vlastní Orange box + Counter Strike Antylogy + Left 4 Dead 2 :)
  • Trsajicizmrd #21 před 2 lety

    UrsusLuin:Jo jo,to je pravda,zajímavý je že tyhle společnosti co právě i myslí na nás hráče tak mají tu smůlu a potká je takovejhle osud.
    Ale to je o důvod víc proč si této firmy vážit co nejvíce,protože dokázala přežít a prosperuje i tam kde jiné firmy s podobnou filosofií skončily..
  • Trsajicizmrd #22 před 2 lety

    Mirator-Nevíš o čem píšeš jinak bys to nemohl napsat.Já třeba Steam neberu jako DRM ale jako službu díky které nemusím vkládat dvd do mechaniky (tím ho šetřím) a prostě si to jen jednoduše stáhnu z netu..Hned mám všechny aktualizace,info o jejich hrách,přehled o přátelích co hrají takto jako na dlani..Kdyby takovéhle byly i ostatní DRM (kdž Steam bereš jako DRM) tak si nestěžuju..
    A teď,proč si tam napsal takovou kravinu jako že HL je old-school značka?Je to docela mimo téma,to měla být reakce na to co jsme napsal o CaC?
  • MrEuroTrigger #23 před 2 lety

    Portal.. pred mesicem jsem ho koupil :-D Nevadi.
  • Mirator #24 před 2 lety

    Trsajicizmrd: neumis strkat do mechaniky?kvuli tomu mi staci stahnout crack
    info o jejich hrách- to asi je pravda,ale to me,jakozto cloveka,co cte recenze na netu,a navstevuje EG a dalsi podobne internetove stranky, to vubec nezajima
    přehled o přátelích co hrají takto jako na dlan - ano,s tim souhlasim,a asi to je jedina vyhoda
    jinak s tim HL jsem reagoval na tu starsi diskuzi :„Pokud HL není silná značka tak co to potom je?“,protoze me to docela rozesmalo,protoze dneska to uz (bohuzel) neplati.

    Fluke085: to vicemene ano,ale abych si tu hru mohl aspon zahrat,tak aspon jednou musim na net,coz se da imho taky castecne povazovat za DRM
  • Trsajicizmrd #25 před 2 lety

    Mirator-
    Ovšem že umím strkat dvd do mechaniky (btw to dvd ti v té tvé otázce vypadlo),jen nejsem blbej aby mě nedošlo že se tím ono dvd opotřebovává,a když je to hra kterou mám rád tak si jí rád ponechám "bez škrábanců" ..
    Ohledně těch recenzí ano můžeš hledat recenze na netu,ale na Steamu máš nádhernej přehled z metacritics,tedy průměr a to se hodí více než jedna jediná recenze. protože spousta recenzí je uplně mimo s hodnocením
    A k té tvé reakci na onu starší diskuzi (jak jsi nazval to co se psalo o pár řádků výše) -Pokud tě to rozesmálo budeš mít nejspíše smutný a nudný život,faktem totiž je že HL je sice jako značka starší přesto stále platí za jednu z nejsilnějších značek v tomto segmentu her..HL prostě hrál snad každej,a každej ho moc dobře zná..Rozhodně platí že když se ohlásí nová hra z HL univerza stále to jen tak nezůstane bez povšimnutí..Tedy tvrdit že HL je jak se tak říká značka "za zenitem" nebo prostě že není silná je blbost,zvláště když to usuzuješ nejspíše jen podle toho že na ní nevychází každý rok nějaké rychlokvašené pokračování..Jenže já říkám,to zamená jen to že tvůrci prostě chápou co pro ně tato značka znamená (a pro fanoušky) a dávají si na ní záležet dokonce tak aby dávala smysl a nebylo to přehnané či v každém díle jinak.Prostě pracně tvoří onen příběh tak aby nebyl ani trochu jinak než v Hl1 či Hl2 a ta práce je na těch hrách poznat..A to je hlavní..Názor že Half Life není silná je prostě zcela zcestný..A nebude to pravda i kdyby ses stavěl na hlavu...
  • Trsajicizmrd #26 před 2 lety

    to Fluke085-Nejde o to že by někomu dělalo problém zmáčknout tlačítko mechaniky nebo mít dvd seřazena na místě..To jsi zcela blbě pochopil.Nikde jsem to mimochodem ani nenaznačil tak jak si na to přišel?Hlavní důvod je ten že ona dvd to vkládání a vyndavání opotřebovává a ničí..Mě samotnému už v pc explodovalo dvd,a ne jednou..Přitom šlo o dvd které bylo relativně v dobrém stavu..A mechanika jela také zcela v pohodě..Takže steamem si je šetřím a nemusím se bát explodování dvd..A taky jak si řekl,šetřím s tím čas..
  • dankentheeldergod #27 před 2 lety

    Pred par lety jeden muj kamos pucil jinymu kamosovi original FIFU(asi 06 nebo tak nejak). Uz ji zpatky nedostal, protoze se kamosovi cislo 2 rozletela v mechanice a maloem ji vzala s sebou. Jinej kamos si pred X lety kdyz vyslo The Sims 2 rovnou koupil originalku. Znate takovy ty obaly co se z nich CD skoro nedá vyndat jak tam drzi? No presne v takovym obalu ta hra byla a ten kamos to hned pri vyndavani zlomil. Ono je to obcas fajn kdyz to cedecko nenamahate...
  • MrEuroTrigger #28 před 2 lety

    Tak to byl asi Flexbox.

    Nejlepsi obaly jsou Amaray, Carthplus.be, nebo Sacma.
  • swetr #29 před 2 lety

  • Mirator #30 před 2 lety

    Trsajicizmrd:každej?by mě zajímalo,kolik procent z „CoD:MW2 generace“ hralo nekdy HL?Ci HL nekdy hrat bude?ja si myslim,ze za poslednich par let se hodne zvetsil pocet novych hracu,kterym takove "stare" veci uz nic nerikaji a ani rikat nebudou.
    „zvláště když to usuzuješ nejspíše jen podle toho že na ní nevychází každý rok nějaké rychlokvašené pokračování.“ o HL clovek dneska toho moc neslysi.Vubec cela serie HL je zahalena tajemstvim(samozrejme nerikam,ze to je spatne :) ).To popularite znacky moc nepridava.


    jinak k problemum ohledne mechanik/cd - kdyz jsem kdysi nakupoval hry za budgetovou cenu(Gothic ,Toca Race Driver,FlatOut,...) tak me u tech her dost stval ty „obaly“(nemam poneti jak se tem obalum rika :/ ) - pri vyndavani CD/DVD se vzdy zarucene to CD/DVD zasralo od lepidla :/
  • Trsajicizmrd #31 před 2 lety

    To Mirator-Ani náhodou,nesouhlasím..To co jsi napsal by platilo kdyby Hl serie již skončila někdy před 20 ti lety..Ale Half Life už není tak stará (12 let od prvního dílu to není tak moc)a má ještě mnoho před sebou Ep3,pak HL3 teprve vyjdou a je jasné že recenze uvidí i ta tvá současná "budoucí" generace hráčů (fakt ale také je že MW2 nehrají vyloženě mladí hráči) A budou chtít vědět jak to bylo předtím v HL2 a HL1 tak si to zahrají také..Ovšem jsem si zcela jist že už ho stejně hráli..Generace která by HL neznala je ještě hodně v budoucnosti a žádná taková dnes zatím neexistuje..Protože minimálně většina zná Steam ( i ta tvá generace MW hráčů) a pokud znají Steam tak znají i Valve a jejich největšího tahouna..Prostě,není možné aby někdo neznal Hl,Hl je hra která udává směr v akčních hrách takové nezapadne nikdy...A to nepočítám komunitu lidí kolem HL..Prostě blbost..A to že je zahalena tajemstvím jí naopak spíše prozpívá..


    Ohledně mechanik je to prostě tak že jsem moc rád že to nemusím pořád vytahovat z obalů..Některé obaly jsou vyloženě blbé a ničí to a i kdyby byl obal sebe lepší pořád je to opotřebovává (ta dvd)
    Editováno od Trsajicizmrd v 13/05/10 @ 19:59
  • Copa-k #32 před 2 lety


    Mirator: Muzu te uklidnit,ze az vyjde Half Life 3,tak to bude hrat naprosto kazdej.Stejne jako noveho Dooma.Tohle jsou hry co se prodavaj uz diky svemu nazvu.Obe jmenovane hry jsou legendy.

    Kdez to Call of Duty no tahle bublina jednou splaskne.Pokud kazdej dil bude stejnej jako ten minulej tak i ty nejzatvrzelejsi hrace to jednou proste prestane bavit.
  • Mirator #33 před 2 lety

    Trsajicizmrd,Copa-k :
    „Muzu te uklidnit,ze az vyjde Half Life 3,tak to bude hrat naprosto kazdej.Stejne jako noveho Dooma.“ CoD neni popularni,protoze by mel nejaky epic pribeh,ale protoze ma jednoduchy,primocary SP a jednoduchy MP .Co z toho bude splnovat Doom/HL?Ja doufam ze ani jedno(protoze by to pak byli jen tuctove hry),ale imho bez tech dvou faktoru se ty hry proste neobejdou.
    EDIT: A dobrou grafiku,coz budou imho splnovat Doom i HL
    Editováno od Mirator v 13/05/10 @ 21:04
  • Trsajicizmrd #34 před 2 lety

    Mirator:Zas vedle,to že má nějaká hra epickej příběh (Half Life) neznamená že je těžkej na pochopení,to vůbec ne,ono i to je umění které Valve dokázalo..Jejich hra prostě je živoucí legenda a příběh který je originální a epický je řesto jednoduše pochopitelný pro každého,mladého nebo starého..A vzhledem k tomu že ona hra prostě je legenda tak si jí určitě zahraje každý..Můžeš tvrdit co chceš ale minimláně ti co budou hrát HL3 nebo Ep3 si zpětně zahrají (pokud to už neudělali) i původní hry..A to je ta pravá "Síla značky" Tak to prostě je..
  • Copa-k #35 před 2 lety

    Mirator:Clovece dyt ti nikdo nebere popularitu Call od Duty.Ale za prve mezi prvnim u druhym dilem Halfa mas sest let.A myslis,ze to nejak ubralo na popularyte tehle serie.Ani nahodou.Kdyz se ohlasil Half 2 tak se rozjel takovej marketingovej mumraj,ze nejake Call of Duty by zbledlo zavisti.To same plati o Doom 3,kterej vysel dokonce po deseti letech od druheho dilu.

    Ja treba prvniho Halfa hral az po dohrani dvojky.Presne Jak psal kolega,cloveka svet Halfa natolik pohlti,ze pak chce znat kompletne celej pribeh.A rozhodne treti dil je pro me jedna z nejocekavanejsich her budoucnosti.Stejne tak jako Doom 4.Me Call of Dutty prestalo zajimat druhym dilem.A ver mi,ze lidi postupne to taky prestane bavit.Stejne jako prestalo bavit lidi Need for Speed a jine NEKONECNE serie.Kdyz neco davkujes po kouskach tak tim lidi spis vyhecujes,nez kdyz kazdej rok budou dostavat porad to same v blede modrem.Za tech dvacet let hrani sem uz ledacos odkoukal a ver mi,ze se vzdy vse opakuje.Takze i Call of Duty jednou bude zapomenuto,a nahrazeno jinou mainstreemovou serii.
    Editováno od Copa-k v 13/05/10 @ 22:42
  • udh #36 před 2 lety

    Sirrah:Ale uvědom si jakým přístupem na to jdou zdarma super hra portal aby měli reklamu na portal 2 to je jasný :-) .Update pro cs source tam to je aby přitáhli warezáky na nové mapy ,achievmenty,statistiky atd....Za určitej čas má vyjít DLC pro L4D a před chvílí vyšlo DLC pro L4D2 a všechno zdarma.A to se ti u jiné společnosti nestane .-) viz Activision to dělá násilím aby jsi to ti hráči museli koupit (chápu je když už maj origoš MW2 tak koupěj update nové mapy jse hodí,Crash mapa ve čtyřce byla dobrá)
    PS: reagoval jsem na první příspěvek.
    Editováno od udh v 13/05/10 @ 22:54
  • Mirator #37 před 2 lety

    Copa-k : a kdyz si zahraju EP3 s bozi grafikou,bude se mi pak chtit vratit na graficky „hnusne“ stare dily?
    Need for Speed „upadl“ protoze proste tech par poslednich dilu byli docela sra*ky.NfS:Underground 2 byla asi posledni poradna NfS hra.Sportovni hry od EA uz taky vychazeji par let,ale porad jsou uspesne,protoze se v nich zlepsuje grafika a zvysuje se jejich pole pusobnosti(vice lig,editory,mody,...).A stejnou cestou by teoreticky mohl jit i CoD :)
  • Trsajicizmrd #38 před 2 lety

    Mirator-Tak to je pěkně hloupá otázka.Na grafice nezáleží,a fanoušek tohle omluví..A pak,brzo si budou moct zahrát mod Black Mesa...
    [link url=http://www.blackmesasource.com/
    ]http://www.blackmesasource.com/
    [/link]
    Jenže opravdu,někdo kdo opravdu žere tenhle svět (a není těžký se do světa HL zažrat :)) tak ten omluví i horší grafiku.
    Editováno od Trsajicizmrd v 14/05/10 @ 09:12
  • dankentheeldergod #39 před 2 lety

    Co se grafiky tyce, v tom vidim jen jakousi modu. Hrat hry co maji novou supadupa grafiku, pfffff. Muj malej bratr hral Gothic 3, kdyz sem mu rek ze by mel zacit od jednicky aby mu to na sebe navazovalo, tak si vubec nestezoval ze by to bylo hnusny. Ted hrajem Diablo II a taky nic nerika. S kamosema hrajem po netu vlastne jen jedinou strategii. Age of Empires II. Kdyz si to das na sirokouhly 19 monitoru na 1024 X 768, tak je to kostkaty jak bejk a nikomu to nevadi, protoze je to proste mazec...
  • Copa-k #40 před 2 lety

    Mirator: Ano bude,Half Life je pojem diky pribehu a ne grafice.Kdez to Call of Duty potrebuje super grafiku aby vubec nekoho oslovilo.
    Editováno od Copa-k v 14/05/10 @ 11:55
  • rhobarII #41 před 2 lety