If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

Activision je jedno, které Call of Duty hrajete

Hlavně že nějaké.

Se zvláštním výrokem přišli Activision, kteří čelí tlaku kvůli tomu, že některé starší díly jako Black Ops 2 jsou i po letech populárnější než ten poslední Infinite Warfare (Alza.cz).

Je jim prý jedno, který díl Call of Duty zrovna hrajete. Říkají, že jsou rádi, pokud to je kterýkoli z nich.

"Soupeření s vlastní krví je jedním z úkazů, který s sebou fenomén téhle veleúspěšné série přináší. Zároveň to je pro nás výzva, protože Call of Duty je naprosto ojedinělým, bezprecedentním případem v celém zábavním průmyslu, když vychází pravidelně rok co rok a drží se v čele žebříčků po několik let," uvedl dnes šéf vydavatele Eric Hirshberg pro Gamesindustry.

Skrytě tím trochu narážel na GTA 5, které také boduje po mnoho let, ale nemá nový díl každé Vánoce.

Black Ops 2 se skvěle prodává i několik let po vydání, takže se Activision vyplatilo pro něj vypustit přídavný obsah i po 18 měsících. Nelze říct, že by Infinite Warfare bylo propadákem, to určitě ne, ale na starší CoD prostě nemá. Viz i situace s jeho vypuštěním přes zpětnou kompatibilitu, díky čemuž ho Black Ops 2 předstihlo v dubnu v USA.

Comments