If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

Aktuální stav vývoje Kingdom Come

Zarostlejší Dan Vávra referuje o pokroku i chybách.

Ještě zarostlejší Dan Vávra než jindy uvádí čerstvý deníček o stavu vývoje Kingdom Come: Deliverance (Alza.cz). Říká, že se blíží finiši, takže jsou mimořádně zaneprázdněni. Co všechno se stalo v posledních měsících od předešlého dílu?

Dokončili interní alfu, takže ve hře mají zabudovány všechny zamýšlené vlastnosti, celý herní svět je postaven a většina questů (v beta fázi) je v současné verzi už přítomna. Když prý dali vše dohromady, dle očekávání se hra "rozbila" a nyní ji proto vylaďují a procházejí skripty, upravují obtížnost i vybalancování.

Questů bude nakonec ve hře celkem 80, více než se původně plánovalo (jinak jich bylo prý 100, ale museli jich 20 odstranit, aby hra vůbec někdy vyšla). Z těch vyškrtnutých jich bylo dost za ženskou postavu, jenže slíbenou na Kickstarteru, takže na ně dojde až později po vydání v rámci DLC.

Abyste měli představu, v tomto středověkém RPG narazíte na stovky tisíc objektů, 50 tisíc sebratelných předmětů či interaktivních objektů (dveří, postelí, žebříků, zvířat, atd.), 650 tisíc slov a téměř tisícovku unikátních NPC postav. Odstraňují tedy vše, co není nutné, kompresují, optimalizují využití paměti atd., což je prý velká výzva. Dosud v úkolech polapili 10 tisíc chyb, zbývá jich ještě 3,5 tisíce, práce minimálně na příštích pár měsíců.

Vedle toho paralelně dělají na portu Kingdom Come pro konzole. Na X1 i PS4 už hra šlape, ale mají problém s nacpáním všeho do paměti. Každopádně se dle Vávry nemáme bát toho, že by konzolovky ovlivnily PC verzi. Každá optimalizace konzolovek se prý pozitivně projeví i na počítačové verzi. Posledních 20 procent vývoje je prý stejně těžkých jako předešlých 80 procent, takže máte držet palce. Datum vydání stále Warhorse nesdělili.

About the Author
Jan Doskocil avatar

Jan Doskocil

EG.cz Managing Director

Comments