Skip to main content
If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

Alana Wakea urychlí Umbra

Remedy koupilo akcelerující technologii.

Remedy Entertainment, tvůrci Maxe Paynea, kteří v současnosti pracují na dlouho očekávaném Alanu Wakeovi, nedávno oznámili, že zakoupili novou technologii od finské společnosti Umbra Software. Tato technologie označená prostě Umbra je používána k akceleraci grafiky.

Pracuje na principu, že urychleně renderuje jenom vyloženě to, co vidíte na obrazovce a o další věci se nestará. To vše stíhá v reálném čase, akceleruje průtok dat z GPU grafické karty a umí i spoustu dalších skopičin. Však také Umbru použilo Bioware v nadcházejícím Dragon Age: Origins, je implementována do Lord of the Rings Online nebo do EVE Online.

Lidé v Remedy říkají, že se už tolik nemusí starat o optimalizaci a tato technologie jim umožní rychleji pracovat a spíše se zabývat kreativní stránkou věci a vylepšovat vizuální styl. Takové urychlení práce je jistě k dobru, když projekt Alan Wake byl poprvé oznámen už před dlouhými čtyřmi lety.

Sign in and unlock a world of features

Get access to commenting, homepage personalisation, newsletters, and more!

In this article

Alan Wake

Xbox 360, PC

Related topics
About the Author

Ales Harazim

Contributor

Comments