Digital Foundry Archiv

30 červenec 2018

4 červen 2018

4 květen 2018

29 leden 2018

13 prosinec 2017

7 listopad 2017

4 listopad 2017

27 říjen 2017

Digital Foundry | Rozbalujeme Xbox One X

První takové neoficiální.

20 říjen 2017

6 říjen 2017

7 duben 2017

Digital Foundry | Xbox One Scorpio: design, chlazení a jak běží hry?

Poslední část našeho exkluzivního představení nové konzole.

Digital Foundry | Xbox One Project Scorpio: o paměti, CPU a audio

V druhé části představení nové konzole se podíváme na hardware detailněji.

6 duben 2017

9 únor 2017

6 únor 2017

30 leden 2017

12 prosinec 2016

28 listopad 2016

22 listopad 2016

21 listopad 2016

16 listopad 2016

14 listopad 2016

8 listopad 2016

19 září 2016

14 září 2016

14 červenec 2016

11 červenec 2016

15 červen 2016

27 květen 2016

Digital Foundry | ROZBOR GRAFIKY O víně a krvi pro Zaklínač 3

Přiblížila se nová oblast nasvícení E3 dema?

25 duben 2016

18 duben 2016

8 duben 2016

29 leden 2016

Digital Foundry | TECHNICKÝ ROZBOR Rise of the Tomb Raider na PC

Podrobně o vylepšeních grafiky + co potřebujete k chodu v 1080p60?

2 prosinec 2015

27 listopad 2015

20 listopad 2015

11 listopad 2015

10 listopad 2015

5 listopad 2015

8 říjen 2015

26 červen 2015

15 prosinec 2014

Digital Foundry | Technický rozbor dynamického počasí DriveClub

Srovnání s Forza Horizon 2 + test plynulosti.

28 listopad 2014

25 listopad 2014

19 listopad 2014

11 říjen 2014

9 říjen 2014

Digital Foundry | Obrazové i video srovnání Alien Isolation

Rozdíly mezi PS4 a X1 jsou nepostřehnutelné.

7 září 2014

první předešlá