glosa Archiv

Čtvrtek, 27 březen 2014

GLOSA: Shield za 2 stovky

Rozjímání o touze po hraní v posteli.

Sobota, 22 březen 2014

GLOSA: Jak TitanFall právě zařídil tunu exkluzivit na Xbox One

Co se bude spřádat za okny vydýchaných zasedaček?

Čtvrtek, 20 březen 2014

GLOSA: Sbohem, EA Czech

Martin Schovanec komentuje jejich přínos pro rozvoj trhu.

Sobota, 8 březen 2014

GLOSA: Koho baví být neustále zklamáván?

Jak v Excelu fungování branže chybí jeden vzoreček a proč dochází k vytváření nenaplněných očekávání.

Neděle, 2 březen 2014

GLOSA: Jak jsem si (ne)zahrál betu The Elder Scrolls Online

Martin Frey byl rozčarován z amatérského instalátoru.

Sobota, 1 březen 2014

GLOSA: Když hry podvádí

Michala Jonáše štve nefér přístup některých her.

Středa, 19 únor 2014

GLOSA: Ken Levine jako sobecký blázen méně škodlivý než dysfunkční BioShock 4

Honza Doskočil rozebral včerejší šokující novinu.

Pondělí, 17 únor 2014

GLOSA: Penězovody schopných Warhorse

Proč si na ně Honza Doskočil poupravil názor?

Středa, 12 únor 2014

GLOSA: Jací zákazníci, takové hry jako Flappy Bird

Honza Doskočil: V čem je prospěšná kauza s ptáčkem?

Pátek, 31 leden 2014

GLOSA: Co je pořád skvělé a co setrvale špatně

Pavel Oreški vyjmenoval své NEudálosti.

Středa, 29 leden 2014

GLOSA: Chutě na nikdy nedokončené modifikace

Agarwel Idiriz přemítá o předělávkách The Elder Scrolls.

Neděle, 26 leden 2014

GLOSA: Krást se nemá, áno?

Martin Schovanec o stádiích, kterými si už hry prošly.

Pátek, 24 leden 2014

GLOSA: Rok ve znamení zklamání?

Testují výrobci s koncem generace, co vše zákazníci vydrží?

Středa, 22 leden 2014

GLOSA: Hrozba megalomanské nemoci Kingdom Come

Honza Doskočil v druhé straně mince po preview upozorňuje i na zmatek okolo tří aktů.

Pátek, 17 leden 2014

GLOSA: Díky za každý neakční zážitek

Aleš Harazim se zamýšlí nad zvláštními žánry her.

Čtvrtek, 16 leden 2014

GLOSA: Příliš fotorealistická grafika kladem nebo záporem?

Agarwel Idiriz se zamýšlí nad technologií hry Get Even.

Úterý, 14 leden 2014

GLOSA: Jak to, že AAA hry vždy trvaly Čechům tak dlouho?

Autor Mafia fanstránky o královské disciplíně kreativců.

Neděle, 12 leden 2014

GLOSA: Proč si myslím, že Steam Machines budou propadák

Aleš Harazim se zamýšlí nad konzolemi od Valve.

Pátek, 10 leden 2014

GLOSA: Pozvolné a nestřílecí kráčení Aliena do nejistoty

Daniel Krásný se ptá: Přijmou masy takovou krabicovku?

Pátek, 3 leden 2014

GLOSA: Vymřou letos Lets Play videa kvůli politice YouTube?

Pohled Honzy Doskočila na vyhrocenou kauzu o $$$.

Čtvrtek, 2 leden 2014

GLOSA: Je délka her rozhodující?

Martin Frey o silně zavádějícím pojmu u Broken Sword.

Středa, 1 leden 2014

GLOSA: Nesamozřejmé normálnosti

Martin Schovanec o plíživých změnách českého trhu.

Úterý, 31 prosinec 2013

GLOSA: První vyhrání v exkluzivitách z kapsy vyhání

O tajemství kouzla TitanFall a přehlížené Achillově patě Xboxů.

Pondělí, 30 prosinec 2013

GLOSA: Telltale Games na rozkrájení

Agarwel Idiriz přemítá, jestli si nevzali moc velké sousto.

Neděle, 29 prosinec 2013

GLOSA: Předčasný přístup převrací vnímání vzhůru nohama

Honza Doskočil o dopadech nového fenoménu.

Sobota, 28 prosinec 2013

GLOSA: Proč jsem Nintenďák

Pavel Oreški a jeho slovo do pranice.

Pátek, 27 prosinec 2013

GLOSA: Konzole jako vysavač na peníze

Michal Jonáš o tom, proč po nextgenu nelačnit. Zatím.

Čtvrtek, 26 prosinec 2013

GLOSA: Hurá, retro RPG! Ale... žádné velké nové?

Jíra Sládek se ohlíží za suchým rokem.

Středa, 25 prosinec 2013

GLOSA: Střílení naprázdno od Warhorse s Kingdom Come

Zahajujeme pilotní provoz nového názorového formátu.

GLOSA: Prodělávání obchodů na nových konzolích

Martin Schovanec z Xzone odkrývá matematiku.

první předešlá