Interviews Archiv

8 červenec 2016

Šéf Epic se těší na PlayStation Neo a Xbox Scorpio

Přijde mu střelené dělat všechno znovu každých sedm let.

14 březen 2012

Rozhovor se Sony o PS VITA

Se šéfem české pobočky Sony o jejich nové konzoli.

15 leden 2012

Popovídali jsme si s producentem Star Wars: The Old Republic

Přepis telefonátu o patchi 1.1 a dalších novinkách.

25 prosinec 2011

Rozhovor o Forza Motorsport 4

Na neformálním pokecu se šéfem tvůrců Danem Greenawaltem.

8 prosinec 2011

Rozhovor o budoucnosti Battlefieldu a ohlédnutí za vývojem

I o životnosti hry, stále kratším singlu, či recenzích.

1 září 2011

Povídání s BioWare nejen o Mass Effect 3

Na slovo s Michaelem Gamblem.

25 srpen 2011

Rozhovor s Gabe Newellem z Valve

O Counter-Strike, Steamu, DOTA 2, Portal 2, Half-Life...

9 květen 2011

DiRT 3

Vyhoví všem hráčům a vykašle se na amerikanizaci.

12 březen 2011

Assassin’s Creed: Brotherhood

Rozhovor o tvorbě třetího dílu a zákulisí série.

2 prosinec 2010

Microsoft vysvětluje o českém Xbox Live

Proč chybí část downloadů a proč je výhodné přejít?

30 listopad 2010

SHIFT 2: Unleashed

Rozhovor nejen o odbočce série.

6 říjen 2010

Fallout: New Vegas

Se šéfem projektu o změnách oproti trojce.

28 září 2010

S Codemasters o F1 2010

Přibudou další vozy a proč chybí to či ono?

27 květen 2010

Killzone 3

Producent Guerrilla Games odpovídá.

11 květen 2010

Peter Molyneux o Fable III

O hráčově šatníku, štěnátkách a soubojích.

15 duben 2010

S Jakubem Dvorským o Machinariu a Kuky se vrací

Byl výtvarníkem Svěrákova filmu.

31 březen 2010

O auditu prodejů her v ČR

GfK Czech o metodice a žebříčku za Vánoce.

16 březen 2010

Metro 2033 po technické stránce

O vlivu grafiky a vyspělého enginu na herní zážitek.

9 únor 2010

Rozhovor s Microsoftem o Xboxu 360

Jeho šéf o Natalu a herních plánech na 2010.

17 prosinec 2009

S producentem Mass Effect 2

Ve Varšavě panovala uvolněná atmosféra.

3 prosinec 2009

Digitální distribuce Get Games

Zakladatel EG hovoří o konkurenci pro Steam.

26 říjen 2009

Left 4 Dead 2

Scénárista o provádění hráčů dynamickým prostředím.

24 červenec 2009

Microsoft o technologii Natal

Vedoucí výzkumu o fungování revolučního ovladače.