3 další videa z Unreal Engine 4

Info o jeho druhé verzi i tom, proč běží na PC s 16GB RAM.

Unreal Engine 4 bude existovat ve dvou verzích.

Jak řekl Tim Sweeney z Epic Games, ta "druhá" verze UE4 pro plné využití DirectX 11 GPU je zajímavější na hardwaru s výkonem 1+ TFLOPS, což jsou v podstatě vzato všechny moderní grafické karty (např. GTX 570 má výkon 1,4 TFLOPS, dokonce i Radeon HD 7770 má 1,3TFLOPS, naopak Radeon HD 7970 již okolo 3,7TFLOPS atd).

Čili že něco takového UE4 zvládne bychom jaksi očekávali. Kromě této však bude existovat i mainstreamový renderer UE4, cílený "na masový trh a široce rozšířená zařízení" - samozřejmě za cenu toho, že nebude dosahovat stejné vizuální kvality obrazu.

Že by právě tahle "lite" verze enginu fungovala na Wii U, jak se neustále spekuluje? Anebo má Epic na mysli rovnou příští generaci iPadů, iPhonů, Androidů atd?

Leckdo se také podivoval, že vývojářské demo U4 běželo na sestavě s 16GB RAM. Epic to vysvětlil tím, že jde zatím o pracovní build, který funguje v neoptimalizovaném editoru hry - momentálně na algoritmu, který požírá spoustu paměti. Protože do vydání prvních her na UE4 je čas (pravděpodobně 1,5-2 roky?), netřeba se tím v tuhle chvíli zabývat, dodává Epic.

A pak tu máme nová vývojářská dema, bežící na UE4. V tom prvním se malý zelený emzáček prolétá kaňonem v létajícím talíři, další ukazuje dvouplošník poletující nad horským pohořím a třetí loď křižující po moři. Pozor: jde o narychlo udělaná technologická dema, kterými chtěl Epic pouze dokázat, jak snadná a rychlá je implentace UE4.

Reklama

Související obsah

Také na webu...

- komentáře (4)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna