Takový rozjezd čekal málokdo. Placenou službu Battlefield 3 Premium, která vedle jiných výhod zajistí přístup (navíc předčasný) ke všem přídavkům po příští téměř rok (více informací), si zaplatilo více než 800 tisíc lidí.

Prozradil to šéf EA Games Patrick Soderlund pro USA Today. A to jsou, prosím, čísla po pouhých dvou týdnech od startu služby, kdy vyšlo pouze první DLC Close Quarters (naše videorecenze).

Vzhledem k dosavadnímu celkovému odbytu Battlefield 3 okolo 15 milionů kusů to znamená, že každý zhruba dvacátý hráč se rozhodl Premium předplatit. A to navzdory faktu, že jeho spuštění přišlo velmi pozdě, více než půl roku po základní hře, a že stojí 50 dolarů (okolo tisíce korun). Premium je hitem i v ČR.

EA samozřejmě jsou výsledky velmi potěšeni a jak dnes řekl jejich ředitel Frank Gibeau pro GamesIndustry, rádi by podobnou službu zavedli ve svých ostatních hrách. Nikdy se ostatně netajili záměrem převést své produkty v dlouhodobé služby. Někdo by mohl namítnout, že jen okopírovali Call of Duty Elite, které v lednu mělo 1,5 milionu platících uživatelů. Pravdou je, že ve sportovních hrách EA tento obchodní model zavedli mnohem dříve než Activision.

"Battlefield 3 byl pro nás výjimečně ziskový, překonal očekávání a dokázal výrazně navýšit náš tržní podíl mezi střílečkami. Letos se to pokusíme napodobit s Medal of Honor, nejvíce autentickou FPS na stejném enginu," dodal Gibeau, který je mimochodem zvědavý, jak moc prodejům sci-fi orientovaných Black Ops 2 ublíží, že zrovna ve stejný den na X360 vyjde Halo 4.

Reklama