Skip to main content
If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

Režisér Dark Souls přemýšlí nad lehčí obtížností hry

Zdá se vám moc těžká?

Režisér Dark Souls Hidetaka Miyazaki přemýšlí, jaký by byl asi Dark Souls, kdyby měl také "easy mode", tedy možnost volby lehčí obtížnosti.

"Dark Souls je poměrně složitá hra a spousta lidí se jí tedy bojí hrát," řekl v rozhovoru pro Metro. "Nemám z toho radost a přemýšlím, zda by se neměla připravit další možnost obtížnosti, na kterou by každý mohl hru dokončit."

"Nicméně, předpokládám, že hráči nepreferují lehké hry," říká v rozhovoru dále Miyazaki. "Chtějí zajímavou hru, při které budou ochotní trávit čas." Říká, že chce, aby jeho hry byly popisovány jako "uspokojující, nikoli složité".

Jinými slovy, Hidetaka Miyazaki nahlas přemýšlí a říká, že nechce, aby se o Dark Souls mluvilo jako o složité hře, což spoustu lidí odradí od koupě. Na druhou stranu je rád, že se hráčům líbí, že je hraní výzvou a překonání výzev zajistí větší satisfakci.

Ovšem pravdou je, že možnost zapnout easy mód u Dark Souls by se možná na lepších prodejích projevila. Na druhou stranu, nepopřela by se tím právě ta výjimečnost této hry, která se právě svou složitostí vymyká konkurenci?

Srovnání plynulosti Dark Souls na PC a X360

Sign in and unlock a world of features

Get access to commenting, homepage personalisation, newsletters, and more!

In this article

Dark Souls

PS3, Xbox 360, PC

Related topics
About the Author

Ales Harazim

Contributor

Comments