Další dva důležití lidé odešli z týmu BioShock Infinite

Že by to mělo něco společného s problémy s vývojem?

Je to určitě zajímavé. Z týmu pracujícího na BioShock Infinite totiž začínají odcházet poměrně důležití lidé. Nejprve odešel Joseph Faulstick, producent hry, který se přesunul do Microsoft Game Studios. Teď odešli také Clint Bundrick, který pracoval na designu soubojů a Don Norbury, který je programátorem umělé inteligence. Oba také míří do Microsoftu.

Tyto odchody poměrně hodně důležitých lidí jsou zajímavé zejména v kontextu toho, že se už nějakou dobu mluví o problémovém vývoji BioShock Infinite. Hra měla původně vyjít již tento měsíc, ale vydání bylo nakonec posunuto až na únor 2013. A kdo ví, zda nebude posunuto zase o kus dál.

V srpnu odešli z týmu ředitel vývoje Tim Gerritsen a umělecký ředitel Nate Wells. Zejména odchod Wellse hodně překvapil, jelikož v Irrational Games, kteří BioShock Infinite vyvíjejí, pracoval dlouhých 13 let. A byl to on, kdo stál za grafickým stylem a atmosférou prvního BioShocku.

Mluví se také o tom, že v Irrational Games pracovali intenzivně na multiplayeru pro BioShock Infinite, ale celý ho nakonec museli zrušit. Problémy prý dělá také umělá inteligence Elizabeth, která má hlavního hrdinu provázet.

Ken Levine ale tvrdí, že je všechno v pořádku, za odchody v týmu už mají dávno náhrady a máme se těšit na nový trailer z BioShock Infinite, který by měl být vydán o víkendu.

Reklama

Související obsah

PovinnostRECENZE Half-Life: Alyx

Už nic nestojí mezi vámi a zážitkem.

Koronavirus neovlivní start PlayStation 5 ani Xbox Series X

Ale co startovní hry? Vyjádření Microsoftu a Sony.

Hardwarový týdeník hráčů - 12/2020

Zvuková karta pro hráče, AMD zvyšuje náskok, notebook Asus...

O evoluci Kings Bounty 2: od Heroesů až po Kingdom Come

Druhý, "retro" vývojářský deníček.

Také na webu...

Hardwarový týdeník hráčů - 12/2020

Zvuková karta pro hráče, AMD zvyšuje náskok, notebook Asus...

Nalezen plakát na kampaň Call of Duty: Modern Warfare 2 Remastered

V souborech posledního updatu loňského dílu.

Unikl termín Dark Pictures: Little Hope

Už docela brzy + další info, obal.

O multiplayeru Microsoft Flight Simulator 2020

Objasněny režimy či technologie.

- komentáře (2)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna