Další dva důležití lidé odešli z týmu BioShock Infinite

Že by to mělo něco společného s problémy s vývojem?

Je to určitě zajímavé. Z týmu pracujícího na BioShock Infinite totiž začínají odcházet poměrně důležití lidé. Nejprve odešel Joseph Faulstick, producent hry, který se přesunul do Microsoft Game Studios. Teď odešli také Clint Bundrick, který pracoval na designu soubojů a Don Norbury, který je programátorem umělé inteligence. Oba také míří do Microsoftu.

Tyto odchody poměrně hodně důležitých lidí jsou zajímavé zejména v kontextu toho, že se už nějakou dobu mluví o problémovém vývoji BioShock Infinite. Hra měla původně vyjít již tento měsíc, ale vydání bylo nakonec posunuto až na únor 2013. A kdo ví, zda nebude posunuto zase o kus dál.

V srpnu odešli z týmu ředitel vývoje Tim Gerritsen a umělecký ředitel Nate Wells. Zejména odchod Wellse hodně překvapil, jelikož v Irrational Games, kteří BioShock Infinite vyvíjejí, pracoval dlouhých 13 let. A byl to on, kdo stál za grafickým stylem a atmosférou prvního BioShocku.

Mluví se také o tom, že v Irrational Games pracovali intenzivně na multiplayeru pro BioShock Infinite, ale celý ho nakonec museli zrušit. Problémy prý dělá také umělá inteligence Elizabeth, která má hlavního hrdinu provázet.

Ken Levine ale tvrdí, že je všechno v pořádku, za odchody v týmu už mají dávno náhrady a máme se těšit na nový trailer z BioShock Infinite, který by měl být vydán o víkendu.

Reklama

Související obsah

Far Cry 6 už i v renderovaném filmečku

Tatínek učí synátora, jak s granátem.

Na Mafia 1 remake dělá v Brně a Praze až 200 lidí

Insiderské drobky od bývalého zaměstnance 2K Czech.

Xboxový boss kritizuje PS5 od Sony: Nextgen exkluzivity jdou proti smyslu hraní

Ostrý výrok z Microsoftu + o brždění starým hardwarem.

Oficiální teaser Far Cry 6 reaguje na páteční únik

+ domněnky o prequelu trojky a mladém Vaasovi.

Také na webu...

Far Cry 6 už i v renderovaném filmečku

Tatínek učí synátora, jak s granátem.

Bojový sport UFC 4 konečně představen od EA Sports

+ nečekaně brzký termín, trailer, detaily.

Na Mafia 1 remake dělá v Brně a Praze až 200 lidí

Insiderské drobky od bývalého zaměstnance 2K Czech.

- komentáře (2)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna