Naše hodnocení Call of Duty: Black Ops 2 již v pondělí

Martin Zavřel strávil s xboxovou originálkou celý víkend.

1

Malý úryvek z chystané recenze Martina Zavřela:

Strategií na vítězství je ve Strike Force misích plno. Můžete spojit všechny oddíly a hrnout se mapou jako nezastavitelná vlna, riskujíce vzdálenější oblasti a cíle, které v takové chvíli neřešíte. Nebo můžete pečlivě rozdělovat své jednotky mezi jednotlivá bojiště a klíčové pozice. Můžete pobíhat mapou a řešit všechno z vlastního pohledu, což může docela dobře fungovat, obzvláště pokud máte velký skill z několikaletého hraní MP. Můžete se ale také zmocnit největšího kusu techniky a sypat na všechny cíle záplavu raket (čímž ale obětujete mobilitu a schopnost pružně reagovat po celé mapě). Příjemným překvapením pak je, že podobné momenty a volby na vás čekají i v tradičních příběhových misích hry, byť ne zase na každém kroku.

Vedle výběru zbraní, doplňků a granátů si ale budete před misemi vybírat také "hlavní bonus", což mohou být různé perky typu "větší odolnost", "rychlejší míření" atd. Kromě toho je zde možnost vzít si sebou nářadí. Musím říct, že zatímco některé jiné bonusy skvěle podporují určité herní styly a chápu že jim někdo dá přednost, osobně mě nářadí bavilo nejvíc. Pokud jej máte u sebe, můžete totiž otevírat skříně s bonusovými zbraněmi (třešničkou na dortu byla skříň s ocelovými pastmi na medvěda, které jsem pak za sebe házel při jedné honičce s pronásledovateli v džungli... nebo mačeta, která při útoku nablízko automaticky sekala hlavy) nebo hacknout terminál a ovládnout kulometnou věž či robota. Tyhle volby a možnosti skoro zaváněly RPG prvky, tím spíš, že váš arzenál se postupně rozšiřuje a odemyká další a další volby, jak hrajete dál. Vrcholem všeho je pak možnost vzít si do misí z minulosti zbraně z budoucnosti. Minulost, budoucnost, pestrost... [více v pondělní recenzi]