Dark Souls 2 poběží na novém enginu

Nové detaily z Japonska.

Čím dál více to začíná vypadat, že Dark Souls 2 nebude tím typem pokračováním ve stylu "více toho samého", jaké známe třeba od UbiSoftu. Po změnách osvětlených v preview tomu nasvědčují další informace z rozhovoru pro japonskou stránku 4Gamer.

Hra podle něj poběží na zbrusu novém enginu, který vyvinuli interně ve From Software. Šéf Tomohiro Shibuya podotkl, že grafika dvojky z toho bude hodně těžit. Jejím dějištěm bude ten samý fantasy svět co v prvním Dark Souls, složený spíš z vzájemně propojené oblastí než z jednoho obrovského otevřeného světa (Skyrim).

V dřívějším interview pro Famitsu vývojáři uklidnili na poplach bijící fanoušky se slovy, že Dark Souls 2 zůstane věrné kořenům série: "Když jsme hru oznámili jako pokračování jedničky, její základní jádro určitě musí být zachováno: obtížnost, atmosféra, zdolávání výzev, akce, koncept levelů atd. Nicméně zároveň to nebrání tomu, aby některé vedlejší prvky mohly být změněny podle přání nového ředitele vývoje."

Reklama

Související obsah

Čeština pro Days Gone jistá, trailer o divočině

+ dárky za předobjednávku, dvě speciální edice.

V Days Gone budou nějaké drogy

Věkové doporučení od ESRB.

Borderlands 3 oficiálně, analýza traileru

+ další oznámení k minulým dílům a skrytý termín?

Také na webu...

- komentáře (3)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna