Samostatné DayZ bude mnohem větší, než mělo být

Namísto vyšperkovaného modu zásadní změny.

Původním záměrem Deana "Rocket" Halla bylo mírné vylepšení úspěšné modifikace, zajištění obrany proti cheaterům, zjednodušení instalace a přidání pár vlastností. Tato jeho vize, jakožto i vize Bohemia Interactive Studia se však rapidně proměnila a ze samostatné verze DayZ se nyní stává něco mnohem většího, s čím osobně pomáhá i Marek Španěl a co tedy logicky nemohlo stihnout slíbený konec minulého roku.

"Překopáváme engine a děláme hru tak, jak jsme si ji všichni vysnili. Dokončeny už jsou klíčové změny architektury, inventář a správa předmětů byly vytvořeny úplně odznovu," napsal vývojář ve vysvětlujícím blogu o tom, co prý dramaticky změní celý herní zážitek z DayZ.

Ve hře budou totiž předměty v inventáři nově pojaty jako jednotlivé kusy a ne jako jejich hromady, což dovolí zohlednit jejich trvanlivost, nemoci (např. cholera přetrvávající na nošeném oblečení postavy), baterie, přídavné komponenty atd. Pokud například někoho střelíte do hlavy, abyste mu vzali noční vidění, poškodíte ho. Inventář má být také intuitivnější a přehlednější jako v MineCraftu, nově ve 3D namísto 2D a s možností drag and drop.

Jak vidíte na okolních prvních obrázcích, značných změn doznává i grafika v samostatné verzi DayZ, když byly zdokonaleny všechny interiéry a také budovy mají vypadat více postapokalypticky. Podstatně lépe oproti modu působí na i modely postav. Na přerodu mapy z ArmA 2 se bohužel projevuje absence v Řecku zadržovaného Ivana Buchty. Budoucí plán je takový, že v brzkém uzavřeném testu 500-1000 lidí prověří novou architekturu a pak bude stanoveno datum uvolnění testu pro širší veřejnost.

Reklama

Přeskočit na komentáře (7)

O autorovi

Jan Doskocil

Jan Doskocil

EG.cz Managing Director

Související obsah

Také na webu...

- komentáře (7)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna