Série jako Dragon Age od EA nebo Skyrim od Bethesdy mají velké prodeje, protože mají za zády obrovské společnosti s velkými rozpočty na marketing. Takové zázemí v CD Projektu sice nemají, ale říkají, že pokud se jim podaří najít dobrého partnera, mohou být ještě úspěšnější.

"Jsou určité věci, které jdou dělat s PR," řekl Michal Nowakowski serveru Game Informer ve videorozhovoru. "I to má ale své limity. Bez solidní podpory a rozpočtu - který můžeme zajistit díky správnému partnerství - je opravdu složité dosáhnout čísel jako naše konkurence. Myšleno Dragon Age, Skyrim a podobní."

"Jsme tam moc za nimi co se týče kvality her? Máme se samozřejmě co učit. To víme, ale opravdu si myslím, že dokážeme vytvořit hru, která bude v podobné kvalitě, možná i lepší."

Jak dále říká, jejich cílem je být skutečně nejlepší. "Naší ambicí vždycky bylo být v kvalitě našeho produktu nejlepší, ale zároveň abychom byli i nezávislí. To je pro nás hodně důležité."

CD Projekt věří, že Zaklínač 3 může oslovit mnohem větší okruh diváků, než jsou jejich věrní fanoušci, jejichž počet se po vydání dvojky ještě zvýšil. K tomu jsou ale potřeba pořádné peníze na reklamu. Problém ale je právě s tou nezávislostí. Sice by dokázali získat spoustu peněz od velkých distributorů, ale tím by přišli o svobodu ve vlastním rozhodování, která je pro ně důležitá.

Reklama