Electronic Arts se příchodu nových konzolí nijak neobává a dokonce ani nepočítá, že při vývoji her budou mít extrémně vyšší náklady. Podle jejich slov je to díky tomu, že již mají engine Frostbite, který je na konzole nové generace zcela připraven.

Řekl to finanční ředitel EA Blake Jorgensen na setkání s obchodníky v San Franciscu. Dokonce říká, že jejich poslední Battlefield byl v podstatě next-gen titulem, který byl graficky pokročilejší na PC díky velké fanouškovské základně této hry na této platformě. "Proto náš přechod ze třetí na čtvrtou generaci konzolí nezvýší výrazně naše náklady," prozradil.

"Naší velkou výhodou je, že už u spousty titulů používáme Frostbite. Posunout ho na čtvrtou generaci konzolí byla sice výzva, ale jakmile jsme tak učinili, můžeme pohodlně vydávat tituly, pokud na něm budou postaveny," řekl a prozradil tak, že Frostbite je už v podstatě na PlayStation 4 a novou konzoli Xbox připraven.

"Pracovali jsme na tom v posledním roce. První náhledy na některé naše produkty jsou úžasné a uvidíme, jak nakonec dopadne finální produkt."

Prozradil také, že v EA už interně nové konzole měli možnost vidět, ale nikdo ještě pořádně neví, co ve finále všechno dokážou a budou umět. "Můžeme říct pouze to, že zákazníci z nich budou nadšení." Sedm let je podle něj v technologii opravdu dlouhá doba, takže se prý máme na co těšit.

Reklama