Game Informer pokračuje v pokrytí Zaklínače 3, odstartovaném začátkem února (vše o hře zde), kde samozřejmě nemohlo nedojít k srovnání s ikonou a benchmarkem žánru, The Elder Scrolls: Skyrim.

"Jednou z věcí, které nás Skyrim naučil, je to, že nesmíme polevit z vtažení hráče do hry po celou dobu. Nesmíte mu předhazovat, že existují generická řešení a generický obsah, jako tomu bylo právě ve Skyrimu," řekl šéf studia CD Projekt Red ve videorozhovoru pro magazín.

Konrad Tomaszkiewicz tím konkrétně myslí úkoly, které se tam daly plnit opakovaně a NPC postava zadavatele nemá páru o tom, že jste ten samý úkol pro ní již dříve vykonali. Podle něj je nesmírně důležité, aby všechny questy v Zaklínači 3 byly navrženy se zohledněním toho, co hráč už učinil a co dělá.

Zástupce CD Projektu Red však jedním dechem dodává, že to nemáme z jeho strany chápat jako nějaké navážení se do Skyrimu. Prý se mají od Bethesdy hodně co učit, zejména ve vytváření otevřeného světa s dalekou dohledností a atmosférou.

Zaklínači 3 se bude na Eurogameru podrobněji věnovat preview Martina Kleknera chystané na tento týden.

Reklama