If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

Watch_Dogs nepohání engine Assassins Creed 3

A která verze hry je pro vývojáře tou hlavní?

Škarohlídi si z Watch_Dogs už od loňské E3 utahují nazýváním jich pouhým Assassinem z blízké budoucnosti. Že prý historický Boston jen nahradilo moderní Chicago a že většina základních herních mechanik jako lezení po budovách atd. je jak přes kopírák. Navíc hru kutí shodné studio a pomáhají mu další pobočky UbiSoftu rozprostřené po celém světě, stejně jako tomu bylo u AC3.

Technický ředitel UbiSoft Montreal proto vyrazil na Twitter, aby vše uvedl na pravou míru: "Watch_Dogs používají úplně nový engine nazvaný Disrupt, který jsme u nás vyvinuli speciálně pro tuto hru. Nejedná se o AnvilNext engine ze série Assassins Creed."

Jestli mu věřit, to záleží na každém a definitivně to ověříme až před Vánocemi například tím, pokud by ve Watch_Dogs byly stejné chyby jako v AC3.

Za pozornost určitě stojí vyjádření UbiSoftu, že Watch_Dogs se nyní vyvíjejí primárně na PC, z něj se to pak převedou na PlayStation 4 apod. Až potom se začnou zabývat rochozením (rozumějte ořezáním) na Xbox 360 a PlayStation 3, o což se už starají jiné týmy.

Čili změna oproti současné generaci: "Dosud se nejprve vyvinula X360 verze a pak se složitě převáděla na PS3, což nás vždy stálo spoustu času i peněz," přiznal šéf distributora Yves Guillemot.

Jak dodává, prý je možné, že na E3 ukáží dvě odlišné verze hry, jednu pro PS3/X360 a druhou pro PS4/PC/X720, která mají být mnohem pokročilejší nejen v grafice. Na nextgen titulech jinak už v UbiSoft Montreal dělají po dobu 2-3 let.

Sign in and unlock a world of features

Get access to commenting, homepage personalisation, newsletters, and more!

In this article

Watch Dogs

PS4, Xbox One, PS3, Xbox 360, Nintendo Wii U, PC

Related topics
About the Author
Jan Doskocil avatar

Jan Doskocil

EG.cz Managing Director

Comments