UbiSoft: Hráči by nám řekli, kdybychom je Assassinem předávkovali

Považuje za povinnost uspokojit rostoucí poptávku.

Vlastní zpráva - Množí se úvahy, jestli Assassins Creed náhodou opravdu nevychází příliš často, za což si mohou tvůrci částečně sami označením karibského Black Flag číslovkou čtyři pouhý rok po trojce (asi nutnost pro zvýšení prodejů), nehledě na včerejší informace o práci na přespříštím dílu. Tato převládající pachuť už sérii začíná trochu škodit a zachází tak daleko, že UbiSoft uznal za vhodné tuto otázku nějak adresovat.

Ostatně sami tvůrci se už před Brotherhoodem v roce 2010 obávali, aby neskončili stejně jako v minulosti ždímané hudební hry. Ptali se, jestli by Assassina raději neměli nechat jeden rok vydechnout, aby načerpal nové síly a doplnily se mu "vitamíny". Aby pak při velkolepém návratu lidé bouchali šampaňským, že je zpět, na rozdíl od nynějšího stavu, kdy jsou přesyceni. Jenže řadoví vývojáři nejsou ti, kdo o tom rozhoduje, a byznys prý má větší moc.

1

Jako chlap se k tomuto ožehavému tématu nepostavil čelem nikdo menší než Jean-Francois Boivin, šéf domácího montrealského studia, kterého dnes na konferenci GDC odchytil reportér Eurogameru a dostal odpověď: "Hráči by nám řekli, pokud bychom je už Assassinem nudili a znechutili. Zatím se tak nestalo, naopak jich k sérii přichází čím dál více."

Šéf UbiSoft Montreal se tím odvolává na odbyt AC3, který prodal 12 milionů kusů, dvakrát více než AC2: "Záleží jen na nás. Pokud máme kvalitní obsah, frekvence jeho vydávání není problém. A lidé od nás teď toho assassinského obsahu chtějí čím dál více, takže je přirozené, že se je snažíme potěšit a uspokojit poptávku, to je naše práce."

Boivin zdůraznil, že tahle série tak dospěla - ve smyslu oslovení mas hráčů, technologie i plánovaní obsahu na několik let dopředu - že si dokáže i přes častá pokračování udržet vysokou kvalitu. Proto prý také existuje tolik týmů, které na hrách ze série participují a střídají se, což je prý klíčem k úspěchu na nextgenu: "Ti, co vytvořili Assassins Creed 3, nepracují na Black Flag, nýbrž teď odpočívají a přemýšlejí o něčem budoucím, co ještě není ohlášeno."

V rozhovoru s Eurogamerem na GDC se řeč stočila i na next-gen konzole. Hlavoun UbiSoftu je rád za jejich správný čich na časné investice a orientaci na vývoj pro nadupaná PC (namísto čekání na vývojářské kity pro PS4/X720), díky čemuž teď již mohou být v pokročilé fázi vývoje a veřejně ukazovat např. Watch_Dogs. Největší rozdíl mezi nextgenem a starými konzolemi spatřuje Boivin v propojeném zážitku, sociálních prvcích, interaktivitě a hezčí grafice, která bude vstupní branou lákající nejen hardcore hráče, ale i masy. Prý mu aspoň v tomhle máme věřit.

Reklama

Související obsah

Také na webu...

- komentáře (21)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna