Oles Shishkovstov, hlavní technik z 4A Games, se rozpovídal s Eurogamerem o technických aspektech Metro: Last Light a popsal, co všechno dokázali vylepšit oproti svému předchozímu titulu.

Jsou potěšeni, jak se jim podařilo hru rozšířit i na pomalejší a slabší počítače. "Metro: Last Light je například hratelné i na grafice Intel HD 4000 v DX11 módu. Ano, na nízkém nastavení grafiky, ale běží to. Velice dobře hra běží na čipech Intel Haswell."

Pokud ovšem máte pořádnou grafiku jako GTX 680 nebo HD 7970, můžete vidět možnosti super-samplingu, nového druhu anti-aliasingu. Dole se můžete podívat na porovnání, jak takzvané SSAA vypadá v praxi.

Tessellation také doznalo spousty úprav. Posledně při zapnutém tessellation dost klesal počet snímků za sekundu a bylo k němu třeba u Metro 2033 opravdu silné grafiky. Tentokrát tolik nesnižuje framerate. Na GTX 680 je možné hrát v rozlišení 2560x1440, very high nastavení, maximální tessellation v průměru 30 snímků za sekundu.

No SSAASSAA 2xSSAA 4x
No SSAASSAA 2xSSAA 4x
No SSAASSAA 2xSSAA 4x

Engine prodělal podle Olesa celkem 3000 změn pro Last Light.

- komentáře (13)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna

Související obsah

RECENZE Metro: Last Light

Atmosféra je beznadějí nacucaná jako houba po dešti.

Příští rok nejspíše vyjde nová hra ze série Metro

"Kde kniha ukončí příběh, začíná hra."

Čeština pro Days Gone jistá, trailer o divočině

+ dárky za předobjednávku, dvě speciální edice.