Skip to main content
If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

4A Games popsali, co vylepšili v enginu u Metro: Last Light

Doznal od Metro 2033 spoustu vylepšení.

Oles Shishkovstov, hlavní technik z 4A Games, se rozpovídal s Eurogamerem o technických aspektech Metro: Last Light a popsal, co všechno dokázali vylepšit oproti svému předchozímu titulu.

Jsou potěšeni, jak se jim podařilo hru rozšířit i na pomalejší a slabší počítače. "Metro: Last Light je například hratelné i na grafice Intel HD 4000 v DX11 módu. Ano, na nízkém nastavení grafiky, ale běží to. Velice dobře hra běží na čipech Intel Haswell."

Pokud ovšem máte pořádnou grafiku jako GTX 680 nebo HD 7970, můžete vidět možnosti super-samplingu, nového druhu anti-aliasingu. Dole se můžete podívat na porovnání, jak takzvané SSAA vypadá v praxi.

Tessellation také doznalo spousty úprav. Posledně při zapnutém tessellation dost klesal počet snímků za sekundu a bylo k němu třeba u Metro 2033 opravdu silné grafiky. Tentokrát tolik nesnižuje framerate. Na GTX 680 je možné hrát v rozlišení 2560x1440, very high nastavení, maximální tessellation v průměru 30 snímků za sekundu.

No SSAA
SSAA 2x
SSAA 4x
No SSAA
SSAA 2x
SSAA 4x
No SSAA
SSAA 2x
SSAA 4x

Engine prodělal podle Olesa celkem 3000 změn pro Last Light.

Watch on YouTube

Read this next