Microsoft pogratuloval Naughty Dog za The Last of Us

Něco takového se nestává každý den.

Čas od času není špatné zakopat válečnou sekyru a sportovně uznat kvality soupeře. Microsoft, který zápolí se Sony o to, kdo vyrobí lepší konzoli příští generace a obě budou porovnávány v přímém střetu letos na podzim, veřejně pochválil hru pro PlayStation 3.

"Naughty Dog, gratuluji vašemu týmu k vydání The Last of Us. Vypadá jako hutná hra a je fajn, že to recenze dokázaly rozpoznat," napsal včera na svůj Twitter Larry "Major Nelson" Hryb, jeden z čelních představitelů xboxové divize Microsoftu. Prý bude mít čas si hru vyzkoušet až po E3.

Microsoft a Sony sice spolu momentálně neválčí přes média, v marketingu se spíš soustředí na vyzdvihnutí svých silných stránek, jen se skrytými narážkami bez jmenování konkurenta, ale i tak je zajímavé sledovat, co se neděje často.

Podle některých hlasů tímto gestem Microsoft mohl chtít ukázat světu svou vlídnější tvář, když je v současné době nenáviděn mnoha skalními hráči za DRM či za přílišnou orientaci Xbox One na televizi. Taková pochvala mu u nich může přinést kladné body nejen u koncových hráčů, ale i u Naughty Dog. A kdo ví, jestli se jim v budoucnu nezachce vyrobit multiplatformní titul, ačkoli je vlastní Sony a tím pádem takový scénář není vůbec pravděpodobný...

Otázkou také je, jestli to byla iniciativa samotného Major Nelsona, který zmínky o čemkoli jiném než Xbox může mít smlouvou zakázané. Je klidně možné, že takový tweet raději musel nechávat předschvalovat u vedení. Dá se totiž chápat jako reklama na PS3, což by po omylu s Killzone bylo už podruhé, co dnes Microsoft propaguje hry od Sony.

Na druhou stranu, kdo poslouchá podcasty Majora Nelsona, ten ví, že má vášeň pro všechny dobré hry, aniž by nějak rozlišoval, na kterékoli platformě vyšly nebo pro koho pracuje, takže vysvětlení může být mnohem prozaičtější - prostě se mu The Last of Us zamlouvá a nebál se použít Twitter pro to, k čemu slouží primárně, tedy k vyslovení svého názoru.

Před pár dny veřejně ocenil hlavního konkurenta i korporátní prezident Microsoft Studios Phil Spencer: "Líbí se mi, co Sony v uplynulých dvou letech dokázala na poli digitální distribuce. Journey byla fantastickou hrou," řekl pro OXM, kde posléze naznačil, že se tím on osobně při své práci snaží inspirovat, stejně tak by na Xboxu rád šel do Free-2-Play nebo her fungujících coby služby, viz Happy Wars.

Reklama

Související obsah

Oficiálně: God of War PC je realitou

Právě se stalo - detaily, obrázky, trailer, termín.

O frakcích ze Starfield

Nový deníček s artworky.

Také na webu...

- komentáře (23)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna