RPG systémy v Dragon Age 3 budou základem pro další Mass Efect

Mass Effect bude více hardcore RPG?

Série Dragon Age a Mass Effect od BioWare byly vždycky dost rozdílné. A teď zrovna nemyslíme to, že jedna série je fantasy a druhá sci-fi. Spíše jde o to, že Dragon Age (alespoň ten první, kterému se má prý trojka více podobat) byl hardcore RPG a Mass Effect spíše akční RPG, kde "číslíčka" neměla takovou váhu. Aaryn Flynn z BioWare ale na E3 naznačil, že to by se mělo změnit.

Řekl totiž, že všechny budoucí BioWare hry by měly mít více homogenní RPG systémy. "Hodně investujeme do Dragon Age: Inquisition a jeho RPG systému, takže bychom ho mohli využít, jakmile bude vybudovaný, pro Mass Effect a novou herní značku, na které také chceme pracovat," prozradil Aaryn Flynn.

Má to být podle všeho podobný způsob využívání již hotového, jako v případě enginu. Jak známo, všechny budoucí hry BioWare budou používat engine Frostbite 3 od DICE.

Aaryn Flynn byl pak také dotazován, vzhledem k tomu, že Dragon Age 3 bude spíše hra s otevřeným světem, zda takovou změnu čeká i Mass Effect. Na což odpověděl: "Mohlo by. Zrovna pracují na základním designu."

Reklama

Související obsah

Také na webu...

Dalších pět představených her pro PlayStation VR je tady

Song In The Smoke, Fracked či After The Fall - SOUHRN NOVINEK OD SONY.

Odklad Dynasty Warriors 9 Empires

+ stručné zdůvodnění a PS5 patch.

On The Road - Truck Simulator je k dispozici pro PS4

Vykládání zboží, tankování i řízení už i s ovladačem v ruce.

- komentáře (5)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna