Sony chtělo, aby DualShock 4 sledoval i pot vašich rukou

Nakonec od nápadu upustili.

Architekt PlayStation 4 Mark Černý prozradil, že Sony testovalo spoustu věcí pro svou novou konzoli včetně biometrických senzorů na novém ovladači. Nakonec od toho ale upustili a finální podoba gamepadu byla vytvořena tak, aby se na něm daly hrát nejlépe FPS hry.

Černý to prozradil v rozhovoru pro časopis Stuff. Řekl, že ovladač měl snímat to, jak moc máte zpocené ruce a podle toho by se například ovlivňovala hra. Když například hra zjistí, že se vám ruce nepotí a při vašem hraní tedy necítíte pocit ohrožení nebo stranu, zvýšila by se obtížnost nebo by byla hra intenzivnější.

"Měli jsme dlouhý výzkum, kdy jsme zkoušeli všechny možné nápady," prozradil architekt Stuffu. "Pak jsme ale šli za herními vývojáři a ptali jsme se jich, co by na ovladači využili."

Sledování potu na ruce neprošlo, ale díky této zpětné vazbě se dozvěděli, že ovladač u PS3 nebyl dobrý na hraní FPS her. Proto si dali tentokrát extrémně záležet, aby se s sním hrál tento typ her dobře.

Ostatně, Sony si nechalo biometrický senzor v ovladači už dříve patentovat a všude se o tom psalo. Původní patent sbírat tři bio informace: zvlhčení kůže, srdeční rytmus a pohyby svalů. Tím se dalo například ovlivnit, jak bude rozklepané hledí vaší sniper pušky, pokud jste byli zrovna ve stresu a nervózní.

Reklama

Související obsah

Také na webu...

Battlefield 2042 už přišel o dvě třetiny hráčů a další nepřející data

+ zatím největší patch, kritika tragického startu a DICE už nejsou tím, čím bývali.

Horizon: Forbidden West proklepnuto ratingovou organizací v Austrálii

Takže odklad z února by tím pádem už hrozit neměl.

- komentáře (11)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna