If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

Ubisoft vysvětluje, proč vydávají tolik her s otevřeným světem

Věří, že přesně to hráči chtějí.

Proč se zdá, že v poslední době nedělá Ubisoft nic jiného, než že vydává nebo připravuje hry s otevřeným světem? Trochu se o tom rozpovídal Julian Gerighty, kreativní ředitel Ubisoftu stojící za závodní hro u The Crew, která je samozřejmě také v otevřeném světě.

"Může za to editorské oddělení Ubisoftu," říká. To je část Ubisoftu, kde se plánují velké projekty a směřování produkce společnosti a toto oddělení je podle slov Juliana přesvědčeno, že v živých otevřených světech je budoucnost.

Víceméně to samé potvrdil šéf Ubisoftu Yves Guillemot na včerejším setkání s investory. "Musíme pravidelně vydávat tyto hry s otevřeným světem, protože přesně tam všechny žánry směřují," řekl.

"Začalo to s GTA v akčním segmentu, potom se to přesunulo na dobrodružné hry s Assassin's Creed, RPG se Skyrimem a minulý rok jsme dali do otevřeného světa i FPS s Far Cry 3."

Právě z tohoto důvodu se rozhodli, že The Crew jako závodní hra bude open-world, stejně tak The Division jako akční RPG bude v otevřeném světě.

Ubisoft za posledních sedm let vydal devět her s otevřeným světem, což mohou dělat díky tomu, že mají hodně studií a technologie, které něco takového hravě dokáží.

Koncept závodní hry The Crew

Sign in and unlock a world of features

Get access to commenting, homepage personalisation, newsletters, and more!

In this article

The Crew

PS4, Xbox One, Xbox 360, PC

Related topics
About the Author

Ales Harazim

Contributor

Comments