If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

Otevřený svět Dragon Age: Inquisition zase tak úplně otevřený nebude

Fanoušci od značky čekají něco jiného než od Skyrimu.

Když Game Informer ve svém posledním čísle měl nadpis "více otevřený svět" namisto "plně otevřený svět", dobře věděl, proč to dělá. V Dragon Age Inquisition totiž nebude svoboda tak velká jako například ve Skyrimu.

Zjistilo se to v dnešním rozhovoru s kreativním ředitelem BioWare, který si myslí, že kompletně otevřený svět by se k sérii Dragon Age správně nehodil.

"Hry s otevřeným světem jako The Elder Scrolls jsou maximálně poutavé a dokážete v nich snadno strávit 70 či 170 hodin, ale se složitostí voleb a příběhovou linkou Dragon Age by to nebylo proveditelné," domnívá se Mike Laidlaw.

Podle něj si musí každá série her najít to, co k ní nejlépe sedne, přesvědčit o tom fanoušky a pak si za tím stát. Od značky Dragon Age prý fanoušci očekávají spíš silný příběh a důraz na konvsekvence jejich rozhodnutí [než opravdový obrovský svět].

Zdá se tedy, že BioWare si dopředu vytvářejí alibi na dobu, až hra na podzim příštího roku vyjde a všichni ji budou chtě nechtě srovnávat se Skyrimem. V odhalovacím preview přitom hovořili o rozsáhlém světě, jen rozděleném na několik oblastí, mezi nimiž ne vždy půjde cestovat.

Tento týden se také objevil další vývojářský deníček (jiný než ten úterní s prvními pár prostřihy ze hry v pohybu), který se zaměřuje na souboje a v čem se tvůrci poučili z minulých dvou dílů. Je opět proložen několika dalšími záběry z hraní pre-alfa verze, takže doporučujeme:

Cover image for YouTube videoThe Combat of Dragon Age: Inquisition

Sign in and unlock a world of features

Get access to commenting, homepage personalisation, newsletters, and more!

In this article

Dragon Age: Inquisition

PS4, Xbox One, PS3, Xbox 360, PC

Related topics
About the Author
Jan Doskocil avatar

Jan Doskocil

EG.cz Managing Director

Comments