Jak se bude Thief lišit na nextgenu?

Producent má jasno, co nechce dopustit.

Jestli jste se v neděli odpoledne nebo ze záznamu dívali na předváděčku Thiefa na EG Expo (viz níže), asi se shodneme, že prakticky nešel rozeznat od Dishonored, což je asi pozitivem. Přítomnost producenta z Eidos Montreal na výstavě se využila k zjištění odpovědi na obligátní otázku, když simulátor historického zlodějíčka nakonec bude i pro staré konzole.

"V nextgen verzi toho můžeme zobrazit mnohem více, čili hra na Xbox One, PlayStation 4 i PC bude obsahovat hezčí textury i více detailů. Možná dojde i na nějaké optimalizace nahrávacích časů," odpověděl Joe Khuory.

Čeho je ale absolutním odpůrcem, je odlišná rychlost běhu hry na různých platformách. Sice to přímo nezaznělo, ale vyplývá z toho, že všechny verze zřejmě pojedou shodných 30 snímků za vteřinu, protože těžko lze čekat od PS3/X360, že by zvládly 60fps, tudíž se jim nové konzole i PC budou muset přizpůsobit.

"Chceme, aby herní zážitek Thiefa byl všude stejný. Snažíme se, aby i hráči na starých konzolích byli ohromeni vizuálními detaily, ne aby se cítili, že dostali nějakou downgradovanou či ošizenou verzi," dodal producent už koncem února vycházející hry.

Reklama

Související obsah

Také na webu...

- komentáře (13)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna