Mikrotransakce odstraněny z Grand Theft Auto Online

Zrodila se i petice za editor v singleplayeru, který byl opatchován.

Mít nákupy za skutečné peníze ve hře, která mnohým vůbec nefunguje, asi není moc dobrý nápad a jen blázen by za ně utrácel. Došlo to Rockstaru dva dny po nepovedeném spuštění, když problémy přetrvávají dodnes, jak osobně ověřil autor EG Agarwel Idiriz.

Výrobce se proto z Grand Theft Auto Online rozumně rozhodl dočasně odstranit veškeré mikrotransakce: "Než začne hra všem hladce běžet a budou se do ní moci dostat všichni, raději jsme vypnuli možnost nakoupit si tzv. cash packy."

Herní měnu lze samozřejmě i nadále získávat plněním úkolů a jinými výdělečnými aktivitami, kdy nemusíte z peněženky vytahovat kreditku.

Mezitím bylo zjištěno, že jednou z příčin potíží u PS3 verze byl limit maximálního počtu souběžných uživatelů na serverech PlayStation Network, čili za to mohla Sony. Rockstar se i tak musel znovu omluvit a požádat všechny nadržené hráče o trpělivost, než mnohé porodní bolesti zmiňované i v úterním LIVEBLOGu vyřeší i ve spolupráci s partnery.

Někteří lidé se prý byli schopni dostat přes tutoriálovou misi jejím opakováním, ale permanentní oprava ještě neexistuje. Na četná hlášení o poškozování uložených pozic ze singleplayeru tvůrci kupodivu dosud nijak nereagovali.

Mají však i něco pozitivního: vypustili první patch pro GTA 5, který mimojiné řeší problém s mizením aut z garáže, s rozhraním mobilního telefonu, se zasekáváním ukazatele peněz v záporných hodnotách nebo vypadávání z mapy.

Hráči jinak založili petici za to, aby editor postav z GTA Online byl přenesen i do singleplayeru GTA 5, tzn. aby mohli v nějakém speciálním režimu hrát s vlastními postavami.

Alan Wake: American Nightmare a Observer zdarma

+ The Division 2 bezplatně s celou kampaní.

Desetiprocentní sleva na Football Manager 2020

Ve vybraných českých obchodech.

Dodatečné postavy do Gears 5

K zakoupení či získání hraním.

- komentáře (5)