UbiSoft: Na PC se nestaráte o výkon, prostě si koupíte silnější grafickou kartu

Takhle že přistupuje ke konverzím na počítače?

V souvislosti s některými multiplatformními tituly z podzimu se množí stížnosti, že jejich tvůrci se asi moc nezabývali optimalizací běhu na PC a jen narychlo upekli konverzi z nextgen konzolí. Typicky to dokládá Call of Duty: Ghosts, jehož paměťové nároky byly sníženy až dodatečně.

Producent Assassins Creed 4 (recenze), jehož páteční PC verze prý neběží příliš dobře ani na nadupaných strojích (jako Intel Core I7 2600K, GTX 670 a 8 GB RAM) tomu teď dal korunu: pro aktuální číslo časopisu EDGE pronesl dost kontroverzní výrok, jehož asi bude litovat kvůli snadné dezinterpretaci.

"Adaptace nových her mezi Xbox One, PlayStation 4 a PC je vždy otázkou kompromisů, které efekty aplikujete a jak to vytíží systémové zdroje. Na PC se obvykle nemusíte moc starat o výkon, protože když hra neběží dostatečně rychle, prostě si jdete koupit silnější grafickou kartu. Ale na konzolích k tomu takto přistupovat nemůžete," nebál se Sylvain Trottier odhalit filozofii UbiSoftu, jak to dnes reprodukoval VideoGamer.

Dodal, že při blízkosti konfigurace nextgen konzolí s PC provádějí jeho programátoři výzkum/design na PC a mají jistotu, že to pak snadno pojede i na PS4/Xbox One.

UbiSoft mimochodem dnes večer vydal ten slíbený patch pro PS4 verzi Assassins Creed 4, který zvyšuje rozlišení ze základních 900p na 1080p. Jedná se o update 1.03, který se všem stáhne automaticky, a také do hry přidá novou metodu zahlazování hran, což později dostane i konzole od Microsoftu.

Starší ukázky nových efektů v nextgen verzi jsou zde, více o Assassins Creed 4 najdete v kompletním zpravodajství.

AKTUALIZACE - UbiSoft později podrobně vysvětlil, jak to vlastně myslel.

Reklama

Související obsah

Také na webu...

- komentáře (21)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna