GLOSA: Telltale Games na rozkrájení

Agarwel Idiriz přemítá, jestli si nevzali moc velké sousto.

Množí se obavy, jestli hned čtyři rozjeté pětidílné série Telltale Games naráz - druhá řada Walking Dead, The Wolf Among Us + nedávné oznámené Tales from Borderlands a Game of Thrones - náhodou nejsou příliš velkým soustem pro relativně malé studio specializované na adventury, které prý navíc žádnou práci neoutsourcuje. Nikdo zvenčí netušíme, jak daleko jsou práce na prvních dvou, klidně je možné, že v době první epizody už může být většina dalších hotova a jen čekat na vydání, díky čemu by měli čas a klid na věnování se dalším projektům.

Řekl bych, že hry Telltale Games nemusejí být zase až tak časově náročné. Jsou to vlastně jen interaktivní filmy, jedna epizoda na dvě hodinky. A to se ještě někdy recyklují lokace. Žádná umělá inteligence, žádné rozlehlé prostory, žádná fyzika vozidel atd. Grafika a modely jsou také relativně jednoduché, klade se důraz spíš na umělecký styl, ne na počet polygonů.

Když už jsou po Walking Dead hotové nástroje a nasbírané zkušenosti, epizody mohou sekat jak na běžícím pásu. Navíc mají po získání ocenění pro nejlepší hru roku 2012 super jméno, takže jistě budou mít více peněz a mohou tým i posílit. Jediné, čeho bych se bál, je, ať to s nášupem nepřeženou. Poslední hry se hrají docela stejně. Pár dalších takových v krátkém časovém úseku a lidem se to zají. Nicméně potěšilo mě, že v druhé řadě Walking Dead na X360 konečně došlo k vylepšení enginu, takže už nedochází k trhání jako ve Wolf Among Us, které se mi osobně líbí více než WD. Kdykoli se tam spustila scéna, např. po volbě dialogu, obraz se na chvíli zasekl, ale ve WD2 už je hra krásně plynulá. Drobnost, která je znát a působí filmovějším dojmem.

Jinak se na příští projekty Telltale sakra těším. Jsou to samé dobré značky, ale zároveň svazující, protože pokud se moc odchýlí od Game of Thrones, fanoušci to nezkousnou. Borderlands je naopak tak ujetý svět bez nějakých pevných pravidel, že z hlediska postav a příběhu mohou příjit úplně s čímkoli. A čím větší úlet to bude, tím více to tam bude pasovat. Věřím, že těchto možností využijí naplno.

GLOSA je nový formát Eurogameru vycházející pravidelně každý večer ve 22:00 s krátkými osobními názory autorů na aktuální události či k nadčasovým tématům, které nutně nemusejí vyjadřovat postoj redakce. Těšíme se na ohlasy na pilotní provoz během svátků.

Reklama

Související obsah

Také na webu...

- komentáře (7)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna