Stvořitel milionového DayZ: Vydavatelé nás už musejí brát vážně

Dává mu to prý mandát k ještě šílenějším hrám.

Když to bylo jen o popularitě zdarma šířené modifikace pro Arma 2, Bohemia Interactive si nebyli tak moc jisti, jestli se vše promítne i do skutečných prodejů. Avšak s včerejším dosažením milionového milníku (viz Dobré ráno) se situace rázem změnila.

"Velcí vydavatelé mohli DayZ odepsat a považovat ho jen za jakousi anomálii. Ale teď jsme s tímto úspěchem vypálili proti těm, kteří zastávají tradiční vydavatelský model a jejich investory," řekl dnes Dean Hall pro Polygon.

1

Uznal, že koncept Kickstarteru a Early Access není bez problémů, které se asi naplno ukáží až časem. Avšak tržby DayZ za úvodní měsíc mají být jasným důkazem, že i z kreativních nezávislých her může být opravdu velký byznys, který odteď každý musí brát vážně.

Dean Hall se také při této příležitosti otřel o četné dřívější hlasy o mrtvé PC platformě. "Tyto prodeje jsou mnohem, opravdu mnohem vyšší, než jsem očekával, a dávají mi mandát k vytvoření všech šílených her, co jsem si kdy vysnil," dodal na Twitteru. V minulosti hovořil o zájmu vytvořit vysokohorský horolezecký simulátor, kam by promítl své zkušenosti z loňského zdolání Mount Everestu.

V sobotu se nechal slyšet, že doufal maximálne ve čtvrt milionu kusů za úvodní čtvrtletí. Více o DayZ v dojmech z alfy, štědrodenním nastínění budoucího rozvoje hry nebo glose o novém fenoménu.

Reklama

Přeskočit na komentáře (9)

O autorovi

Jan Doskocil

Jan Doskocil

EG.cz Managing Director

Související obsah

Také na webu...

- komentáře (9)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna