PS4 a Xbox One verze Kingdom Come budou oproti PC technicky ořezané

Nižší dohled do dálky, možná i méně postav na scéně.

1

Tomáš Blaho, sympatický hlavní programátor Warhorse Studios a předtím tvůrce Mafia 2 či Forza Horizon, prozradil něco, co možná neměl. Ačkoli to jinak dává logiku, když konzole jsou neupgradovatelné a průměrná konfigurace herních počítačů bude v době vydání za dva roky někde úplně jinde než nyní.

"Předpokládáme, že za dva roky nikdo nebude chtít hrát Kingdom Come jen ve FullHD rozlišení, valná většina lidí bude mít monitor s rozlišením 2560x1440 a to samozřejmě rapidně zvyšuje nároky na zbytek hardwaru. Proto je cílový hardware na PC o třídu či dvě výše než je nynější hardware v konzolích PlayStation 4 a Xbox One, takže kompromisy na konzolích budeme muset dělat," řekl v novém rozhovoru pro Jaromíra Möwalda z Hrej.

V konzolových verzích Kingdom Come se tedy bude snižovat dohled do dálky, bude v nich méně detailů. Možná i méně charakterů, kteří se pohybují po světě, protože jejich umělá inteligence bude velmi výpočetně náročná, když ve hře má vše realisticky žít (viz poslední deníček o chování NPC).

"PCčko se tedy budeme snažit tlačit ke grafické dokonalosti a konzole budou takový kompromis, aby to lidem ve FullHD běželo v 30 fps aspoň na PlayStation 4, pokud to nepůjde na obou, když Xbox One má slabší výkon. Na PCčku, když se to povede, chtěli bychom 60 fps, už kvůli podpoře Oculus Rift, aby se z toho lidem nedělalo špatně," uzavřel Tomáš Blaho až nečekaně upřímnou odpověď, která se jim může časem vrátit jako bumerang, až se zákazníci začnou více zajímat o úroveň portu.

Reklama

Související obsah

Také na webu...

- komentáře (45)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna