Postavy v The Order: 1886 z rekordního počtu polygonů

Chlubí se tím výrobce.

Každá hlavní postava v chystané PS4 exkluzivitě The Order: 1886 má být složena ze 100 tisíc polygonů. Mezi ně se počítá 250 kloubů jen na hlavě a 130 smíchaných tvarů v tváři.

Tvrdí to Andrea Pessino, zakladatel a technický ředitel kalifornského studia Ready at Dawn, na Twitteru.

U konzolových her to má být bezprecedentní číslo. Pro srovnání některé jiné hry, u kterých bylo shodný údaj publikován: Kratos z God of War měl jen 20 tisíc, hlavní postava v Heavy Rain 15 tisíc, Lee ve Walking Dead 5 tisíc a Marius v RYSE 85 tisíc polygonů.

The Order: 1886 z důvodu této grafické vybroušenosti, která si v ničem nezadá s renderovanými filmečky z jiných her, poběží ve 30 fps a nebude obsahovat multiplayer, aby se zbytečně netříštily síly.

Pár starších obrázků z focení skutečných osob coby předloh a jejich převodu do hry, která však podle preview z minulého týdne exceluje pouze vizuální stránkou, takže zatím panují obavy z vesměs obyčejného stylu hratelnosti.

1
2
3
4

Reklama

Související obsah

Také na webu...

Sony Santa Monica nabírá grafika pro fantasy kreatury do neohlášené hry

Asobo zase hledá animátory asi pro nástupce A Plague Tale: Innocence.

K Biomutant dostanete ručník

Dárek k objednávce na JRC.

- komentáře (33)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna