Skip to main content
If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

Programátor The Division se rozpovídal o tom, proč jsou některé hry tak zabugované

Záleží prý na tom, jak moc je hra velká a co jí chcete dosáhnout.

Říkali jste si někdy, proč mají některé hry tolik chyb a bugů? U některých jsou zábavné (pamatujete na točící se hlavy u Fallout 3?), některé mohou vést až k žalobám na vydavatele (jako v případě nefunkčních serverů u Battlefieldu 4). Podle hlavního programátora The Division, Anderse Holmquista z Massive Entertainment, všechno záleží na tom, co od projektu očekáváte.

"Záleží na tom, jak je vaše hra velká a co jí chcete dosáhnout. Různé společnosti a různé projekty mají různé cíle pro to, kolik bugů si myslí, že je ještě v pořádku, když se hra vydává," říkal během Google Hangout setkání.

Většinou počet bugů v dokončené hře záleží na takových nudných věcech jako na časovém omezení, protože každý projekt má nějakou deadline a na penězích. Anders Holmquist vysvětlil, že na některých projektech se tráví poslední dva nebo tři měsíce jenom tím, že se odstraňují bugy a už se nic nepřidává.

Prozradil také, jak to dělají na The Division. V Massive Entertainment neustále opravují bugy, na které při vývoji narazí. Bugy, které zcela shodí systém, musejí být opraveny ihned, zatímco jiné mohou počkat na později - alespoň dočasně.

"Ale čím déle necháte nějaký bug být, tím více problémů pak budete muset opravit," říká programátor. "Čím rychleji jste u problému, který potřebuje opravit, tím bude váš život snazší."

Předváděčka enginu používaného v The Division

Read this next