Resolution Gate pořád funguje. Hry na PlayStation 4 vycházejí pravidelně ve vyšším rozlišení než na Xbox One, hráči o tom vášnivě debatují a spousta jich také spekuluje, jaký rozdíl v grafice bude u chystaného Zaklínače 3. CD Projekt ale říká, že v tuhle chvíli je taková debata zcela bezpředmětná.

Vývojář Michał Krzemiński prohlásil, že bavit se teď o rozlišení a framerate Zaklínače 3 nedává žádný smysl. Zmínil se o tom v rozhovoru se serverem gamesTM, kde se ho zeptali, zda už mají tušení, jaký rozdíl v rozlišení a framerate bude mezi jednotlivými verzemi hry.

"Pokud chcete, abych hodil kámen do války mezi PS4 versus Xbox One, tak to neudělám. Hra není dokončená a mluvení o rozlišení a frameratu je teď bezpředmětné," řekl.

Hráčům rozlišení nedává moc spát. Někteří říkají, že chtějí mít hry v lepším rozlišení a jsou tedy nuceni kupovat multiplatformní tituly na PS4, zastánci Xbox One zase říkají, že v reálu není jiné rozlišení vůbec poznat.

Reklama