Skip to main content
If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

Respawn uvažuje o patchi na 1080p rozlišení pro Titanfall na Xbox One

Potvrdili, že hra má v současnosti 792p.

Včera se objevily první informace, že stejně jako beta i finální verze hry Titanfall běží na Xbox One v rozlišení 792p. To Respawn už oficiálně potvrdili, ale říkají, že možná vydají patch, který rozlišení vylepší.

Prozradil to hlavní inženýr Richard Baker pro Digital Foundry. "Experimentovali jsme s ním tak, že jsme zkoušeli vyšší rozlišení i menší rozlišení. Velkým trikem je, kolik ESRAM použijeme, takže přemýšlíme o tom, že nebudeme používat hardwarové MSAA a místo toho použijeme FXAA, takže nemusíme tolik využívat renderu," zabrousil do technických detailů.

V překladu to znamená, že nemusejí využívat pro vykreslování hran tolik hardwaru, ale dělat to softwarově, čímž se uvolní místo v systému, které by mohlo zvládnout vyšší rozlišení. "Budeme s tím ještě experimentovat. Naším cílem je buďto 1080p bez anti-aliasingu nebo 900p se zapnutým FXAA. Snažíme se optimalizovat, protože se nechceme kvůli vyššímu rozlišení něčeho vzdát. Zatím nejsme na sto procent spokojeni s žádnými možnostmi, ale je dobře možné, že vydáme patch na zvýšení rozlišení."

Patch by ale nemusel zvýšit jenom rozlišení, možná by se mohl zvýšit také framerate. "Většina výkonu je na GPU, tedy grafickém procesoru. Pořád je tu místo pro optimalizaci a pořád na tom pracujeme. Ideální by bylo mít 60 snímků za sekundu, ale jsou tu velké souboje, spousta částicových efektů, hodně fyzických objektů. Snažíme se dělat výpočty více paralelní, abychom dosáhli šedesáti."

Read this next