Když bylo oznámeno, že mapa v prvním aktu českého historického RPG Kingdom Come: Deliverance (exkluzivní preview z konce ledna) má "jen" 9 kilometrů čtverečních, některým lidem to připadalo moc málo, protože Oblivion jich má mít 41.

Danovi Vávrovi tato kritika nedala spát a pustil se proto do vlastního srovnání obou podobných her, které dnes zveřejnil na soukromém Twitteru.

"Když jsem v Oblivionu běžel z nejsevernějšího okraje mapy od chrámu do města Bravil, trvalo mi to po svých sedm minut. I pokud bych běžel rychlostí 20 km/hod, byla by to vzdálenost 2,5 km. Takže je nemožné, že by Oblivion měl 41 čtverečních kilometrů hratelné oblasti, maximálně tak 15 kilometrů."

Oproti tomu v jeho vlastním dílu Kingdom Come mu prý shodných sedm minut zabralo přeběhnutí pouze z města do stájí (ty z hodinového streamovaného dema - údajná vzdálenost 1,5 kilometru). Přesun napříč celou mapou by mu zde prý trval přibližně 20 minut.

Když se nad tím jeden uživatel Twitteru pozastavil, že i to mu připadá docela málo, Dan Vávra reagoval: "Vždyť to je přece dvakrát více než v Oblivionu bez jakýchkoli překážek. To nestačí? :)"

Více o Kingdom Come v kompletním redesignovaném zpravodajství.

Reklama